
Смяна на турбото на двигател 1,9 ТД (ААZ)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ако с помпата ти се занимае разбирач,а не само да ти я попипне някои няма да имаш проблеми.Тва е мотор а не женско дупе да го попипнеш!!!Имаи в предвид че заводските настроики не са случаини.Те са едно оптимизация на тема мощност в ниски,мощност в високи обороти,икономичност,дълговечност и т.н.Мисля ,че те са нещо много ценно въпреки че търпят и доста критика.Та идеята ми е че няма нищо даром на тоя свят.Ако искаш да караш наистина бързо -пренастроиваш това-онова и си готов за гонки,ама по сервизите и бензиностанцииите ще плащаш повече(малко повече или много повече зависи от това колко искаш да ти бяга колата).Ако смяташ ,че колата ти е повече за всекизневието,ако ше навърташ повече километри си запази стандартните настроики.Ти си знаеш наи добре ква кола искаш и ти трябва да си решиш.Ако искаш и двете неща наведнъж сабираш пари и си копуваш по-нова и по -добра кола 

- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
да разбирасе че всичко става с пари на този свят, но за момента карам това което мога да си позволявам, кой не иска по-нова и по-хубава кола, то аз ако имах нова кола, нямаше да искам да я правя да върви повече защото всички нови автомобили вървят задоволително добре, и не могат да се сравняват с нашите 10-тина годишни автомобили
та затова просто искам да пипна тук там, колкото да ми държи влажно

та затова просто искам да пипна тук там, колкото да ми държи влажно

- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Като начало прочети това:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259
Промените на помпата не се изразяват в пипане на заводските настройки като цяло. Смятай разхода ти да се вдигне/падне с 15-20 % в зависимост от това на колко оборота вкл. Трябва да се вдине количеството на нафтата, логично е, като се вкарва повече въздух треа и нафта
Трябват разпръсквачи с по високо налягане= по добро разпръскване, началото на впръскването се мести на 1-1,02. Също така се модифизира ЛДА за да може да отговаря на характеристиката на налягането, обикновенно се слага една по силна пружина
НЕ е толкова сложно колкото звучи и не струва толкова пари, просто триябва да ти е здрава помпата и турбото. Успех!
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259
Промените на помпата не се изразяват в пипане на заводските настройки като цяло. Смятай разхода ти да се вдигне/падне с 15-20 % в зависимост от това на колко оборота вкл. Трябва да се вдине количеството на нафтата, логично е, като се вкарва повече въздух треа и нафта


Здрасти на всички! За да не пускам поредната тема ре6их да помоля тук за едно малко обобщение :
Значи колата е голф3 1,9 ТД 75коня. Та възможно ли е леко "освежаване" като се настрои турбото на 0.8-1 , настрои се помпата, и какво още трябва да се пипа? И другото е: Мога ли просто да сложа кулер, всякакъв ли става и изобщо някакъв най безболезнен на4ин за вдъхване на още малко живот в колата
не 4е сега не съм доволен от нея 
Значи колата е голф3 1,9 ТД 75коня. Та възможно ли е леко "освежаване" като се настрои турбото на 0.8-1 , настрои се помпата, и какво още трябва да се пипа? И другото е: Мога ли просто да сложа кулер, всякакъв ли става и изобщо някакъв най безболезнен на4ин за вдъхване на още малко живот в колата


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта