Смяна на турбото на двигател 1,9 ТД (ААZ)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 12 юли 2006 17:06


Ако с помпата ти се занимае разбирач,а не само да ти я попипне някои няма да имаш проблеми.Тва е мотор а не женско дупе да го попипнеш!!!Имаи в предвид че заводските настроики не са случаини.Те са едно оптимизация на тема мощност в ниски,мощност в високи обороти,икономичност,дълговечност и т.н.Мисля ,че те са нещо много ценно въпреки че търпят и доста критика.Та идеята ми е че няма нищо даром на тоя свят.Ако искаш да караш наистина бързо -пренастроиваш това-онова и си готов за гонки,ама по сервизите и бензиностанцииите ще плащаш повече(малко повече или много повече зависи от това колко искаш да ти бяга колата).Ако смяташ ,че колата ти е повече за всекизневието,ако ше навърташ повече километри си запази стандартните настроики.Ти си знаеш наи добре ква кола искаш и ти трябва да си решиш.Ако искаш и двете неща наведнъж сабираш пари и си копуваш по-нова и по -добра кола :)




Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Сря 12 юли 2006 18:13


да разбирасе че всичко става с пари на този свят, но за момента карам това което мога да си позволявам, кой не иска по-нова и по-хубава кола, то аз ако имах нова кола, нямаше да искам да я правя да върви повече защото всички нови автомобили вървят задоволително добре, и не могат да се сравняват с нашите 10-тина годишни автомобили :)
та затова просто искам да пипна тук там, колкото да ми държи влажно :P


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Сря 12 юли 2006 19:40


Като начало прочети това:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259
Промените на помпата не се изразяват в пипане на заводските настройки като цяло. Смятай разхода ти да се вдигне/падне с 15-20 % в зависимост от това на колко оборота вкл. Трябва да се вдине количеството на нафтата, логично е, като се вкарва повече въздух треа и нафта :) Трябват разпръсквачи с по високо налягане= по добро разпръскване, началото на впръскването се мести на 1-1,02. Също така се модифизира ЛДА за да може да отговаря на характеристиката на налягането, обикновенно се слага една по силна пружина :) НЕ е толкова сложно колкото звучи и не струва толкова пари, просто триябва да ти е здрава помпата и турбото. Успех!


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Сря 12 юли 2006 21:18


Rusty, много благодаря за разяснението..
ще гледам в най-скоро време да си закарам турбинката на ремонт защото тече и почвам по твоя начин. Ако имам други въпроси ще се обръщам директно към теб :)


td_dls
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот td_dls » Съб 12 авг 2006 12:57


Здрасти на всички! За да не пускам поредната тема ре6их да помоля тук за едно малко обобщение :

Значи колата е голф3 1,9 ТД 75коня. Та възможно ли е леко "освежаване" като се настрои турбото на 0.8-1 , настрои се помпата, и какво още трябва да се пипа? И другото е: Мога ли просто да сложа кулер, всякакъв ли става и изобщо някакъв най безболезнен на4ин за вдъхване на още малко живот в колата :) не 4е сега не съм доволен от нея :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 12 авг 2006 14:46


Същото нещо е направил дизелджията на бакърената на собствения си ААЗ.Мисля че ако някои иска да прави такова нещо и не знае към кого да се обърне би трябвало да иде там.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 14 авг 2006 11:13


Тук се говорят правилни неща ама искам само да вемтна че накива изострения на 1бар могат да доведат до смяна на гарнитура ако не са
съобразени.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта