Golf 3 SDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 юли 2006 21:54


Поради принудителното пълнене(турбо)ТДИ има по-високо к.п.д. от там при една и съща скорост гори по малко гориво.Естествено ТДИ има по-голяма максимална скорост и следователно може да изгори повече нафта ако го настъпваш.При едно и също каране ТДИ е по икономично-разликата естествено можеш да я осетиш само с уред и зависис от състоянието на колата.Реално и двата мотора горят едно и също.Но ТДИ варви доооооста повече.Проблема е че имаш турбина дето може да се развали :cry:




Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Сря 19 юли 2006 11:41


Rabbit_TDI написа:Поради принудителното пълнене(турбо)ТДИ има по-високо к.п.д. от там при една и съща скорост гори по малко гориво.Естествено ТДИ има по-голяма максимална скорост и следователно може да изгори повече нафта ако го настъпваш.При едно и също каране ТДИ е по икономично-разликата естествено можеш да я осетиш само с уред и зависис от състоянието на колата.Реално и двата мотора горят едно и също.Но ТДИ варви доооооста повече.Проблема е че имаш турбина дето може да се развали :cry:


Напълно съгласен!!
Благодаря, че си ми спестил писането, защото и аз така бих го казал!!!
:)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта