
Golf 3 SDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Поради принудителното пълнене(турбо)ТДИ има по-високо к.п.д. от там при една и съща скорост гори по малко гориво.Естествено ТДИ има по-голяма максимална скорост и следователно може да изгори повече нафта ако го настъпваш.При едно и също каране ТДИ е по икономично-разликата естествено можеш да я осетиш само с уред и зависис от състоянието на колата.Реално и двата мотора горят едно и също.Но ТДИ варви доооооста повече.Проблема е че имаш турбина дето може да се развали 

Rabbit_TDI написа:Поради принудителното пълнене(турбо)ТДИ има по-високо к.п.д. от там при една и съща скорост гори по малко гориво.Естествено ТДИ има по-голяма максимална скорост и следователно може да изгори повече нафта ако го настъпваш.При едно и също каране ТДИ е по икономично-разликата естествено можеш да я осетиш само с уред и зависис от състоянието на колата.Реално и двата мотора горят едно и също.Но ТДИ варви доооооста повече.Проблема е че имаш турбина дето може да се развали
Напълно съгласен!!
Благодаря, че си ми спестил писането, защото и аз така бих го казал!!!

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта