


Пасат Б5 трудно пали студен
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
Това са веднага след като я запаля, външна температура -7 градуса колата доста се мъ4и за да запали:
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
И това са след като се затопли до 80гр.:
Последна промяна от Kokakollev на Пон 13 дек 2010 0:23, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
Ето го и тиминга при топъл двг:
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
Не знам защо но нещо не иска да ми ка4и графиките с тайминга - ще пробвам с разказване - при студен двг тиминга на впръскване е близо до долната граница но е в нормите а при затоплен двг е близо до средната линия но под нея. Запо4вам да си мисля че не е от помпата. А имам ли стартер или нещо подобно и дали не е там проблема.
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
защо си мисля че за твоя мотор на празен ход оборотите трябва да са 903
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
Извинявам се предварително на колегата, че ще му използвам темата, за да споделя и за моя проблем, но няма смисъл да пускам нова.
Аз също съм с Пасат 5-ца, 97, АФН.
И аз имам ядове сутринта, при първо палене.
Много трудно пали, мъчи се, когато запали, няма проблеми после.
Проверих свещите, имах 2 изгорели, смених ги и 4те.
Днес, малкооо по-добре запали, но пак се мъчеше.
Искам да подчертая, че акумулатора ми е 64Ач.
Миналата зима, пак палеше трудно, но не е като тази зима, повече се мъчи.
Дали е възможно да е от слаб акумулатор?
По-принцип знам, че за дизел трябва да е голям акумулатор, т.е над 70Ач.
Поздрави!
Аз също съм с Пасат 5-ца, 97, АФН.
И аз имам ядове сутринта, при първо палене.
Много трудно пали, мъчи се, когато запали, няма проблеми после.
Проверих свещите, имах 2 изгорели, смених ги и 4те.
Днес, малкооо по-добре запали, но пак се мъчеше.
Искам да подчертая, че акумулатора ми е 64Ач.
Миналата зима, пак палеше трудно, но не е като тази зима, повече се мъчи.
Дали е възможно да е от слаб акумулатор?
По-принцип знам, че за дизел трябва да е голям акумулатор, т.е над 70Ач.
Поздрави!

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
И стартер! 

-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
Колеги, оказа се че маркучите за обратната ми нафта са се вкаменили и при натиск се чупеха. Имаха и доста дупки и разбира се като ги отчупиш нищо не изтичаше. Много е вероятно там да е проблема. Смених ги всички и засега няма проблем, но разбира се трябва да мине време за да съм сигурен че проблема е решен. Само не знам дали има нещо като операция на обезвъздушаване на тази система или тя сама се оправя, защото при смяната естествено си остава там доста въздух.
Нафтовата помпа като че ли има нужда от малко реглаж но засега мисля да си я оставя за напролет.
Нафтовата помпа като че ли има нужда от малко реглаж но засега мисля да си я оставя за напролет.
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
nasko1978 написа:И стартер!
Преди година и няколко месеца сменях бендикс, стартера беше с 2 здрави четки, и го оставих така, нищо не съм сменял.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
jos написа:Дали е възможно да е от слаб акумулатор?
По-принцип знам, че за дизел трябва да е голям акумулатор, т.е над 70Ач.
Взимай 74Ah и гледай стартовия ток да е над 700А.

-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
Колеги, с радост вече мога да кажа че проблемът с паленето е бил въпрос на маркучи - от два дни колата си пали без отказ при темп. -12гр. от четвърт оборот. Дори се усеща по плавно ускорение при натискане на педала, което преди много ме озадачаваше и дори бях пускал тема във форума. С две думи - моят извод от случката е че и за най-засуканите проблеми си има просто решение. Но се радвам че се доверих на здравата логика - основа на която все пак е една неизбежна диагнозтика с кабел и компютър, която всеки може да си направи дори и в домашни условия. При мен компа показваше че всичко е наред и ако не го бях направил и се бях литнал по сервизи .. незнам докаде щях да стигна.
Благодаря на всички за мненията и идеите, а колегата krasio00o явно е много печен защото първият пост който пусна беше решението на проблема. За съжаление тогава се бях доверил на майстора си който се кълнеше че всичко е проверил и въздух няма. Все пак специални благодарности на krasio00o.
Благодаря на всички за мненията и идеите, а колегата krasio00o явно е много печен защото първият пост който пусна беше решението на проблема. За съжаление тогава се бях доверил на майстора си който се кълнеше че всичко е проверил и въздух няма. Все пак специални благодарности на krasio00o.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
Оказа се че нещата не са толкова прости. Смених маркучите и колата се оправи за около месец, след което отново се върнаха симптомите за непалене след престой на колата известно време. Очевидно беше вече че проблемът е в недостиг на нафта. С един майстор проследихме целия горивен път и след като отново нищо не открихме, на него му хрумна че може да е от клапана на горивния филтър. Оказа се разбит. Смених го - 20лв. струваше и за сега колата е добре - даже твърде добре но вече не смея да се хваля че даден проблем е на 100%
решен.
решен.
- bigmiro
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Свищов
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
На много хора ще помогнеш с решението и споделянето му тук! Еваларка!!! Отивам и аз да проверявам, че при първо палене и аз съм така!
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
Kokakollev написа:....може да е от клапана на горивния филтър. Оказа се разбит. Смених го - 20лв. струваше и за сега колата е добре - даже твърде добре но вече не смея да се хваля че даден проблем е на 100%
решен.
най-добре да се сложи горивен филтър от Голф2 без този клапан, защото често прави мизерийки, пък и е доста по-евтин.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат Б5 трудно пали студен
Kokakollev написа:Колеги, оказа се че маркучите за обратната ми нафта са се вкаменили и при натиск се чупеха. Имаха и доста дупки и разбира се като ги отчупиш нищо не изтичаше. Много е вероятно там да е проблема. Смених ги всички и засега няма проблем, но разбира се трябва да мине време за да съм сигурен че проблема е решен. Само не знам дали има нещо като операция на обезвъздушаване на тази система или тя сама се оправя, защото при смяната естествено си остава там доста въздух.
Нафтовата помпа като че ли има нужда от малко реглаж но засега мисля да си я оставя за напролет.
Реглажа се прави зимата, за да си сигурен, че е направен добре трябва да пали от половин оборот студена.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Tomo и 32 госта