Чип за дизел коло дава

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ЧИП - ДА!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Чет 20 юли 2006 22:23


Моя Голф 4 е 116 коня и си взех чип от германия и колата започна да се цепи!!!Казаха ми че дигал 38 коня - не знам дали е така но със сигурност има 30 коня голфа върви уникално бързо!
По между другото ще го продавам скоро защото съм си поръчал друг който дига 45 коня така че ако има фенове да пишат
Чипа е за всички двигатели 1.9 помпа дюза
cheerz :beer




Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пет 21 юли 2006 16:27


Може и да прозвучи тъпо, но фабрично тди-тата които са червените ди-та (136 коня) имат 6 скоростна кутия. Ако направиш чип тунинг на 110 коня тди ти го правиш мощен колкото по-якия му брат ама имаш само 5 скорости.Това няма ли да те принуди да караш на по-високи обороти и съответно да амортизираш двигателя без време. :roll:


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Пет 21 юли 2006 19:55


Правил съм си тестове и 1З мотор с чип върви повече от АФН мотора,по простата причина че турбината зацепва от по ниски обороти а и чипнат двигател се държи по много по различен начин от сток двигатела.Има още нещо че при афн мотора има един датчик който ограничава турбината,а при 1з го няма и можеш да правиш кот искаш разбира се в границите на възможното.Мойта я карам с чипнат софт и с поуер бокс който смея да кажа че е един от най-добрите.Резултата е удивителен.За разхода на гориво с чипнат софт не оказва влияние на разхода даже на дълаг път разхода пада.

Всичко което съм написал е на база на личен опит,така че не е нужно да се опитвате да ме разобеждавате

karucaria
увеличението е между 20-25% така поне сочат дино тестовете вече зависи от чипа.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пон 24 юли 2006 13:51


Да бе пич, ясно ама не се ли "скъсяват" скоростите на 110-те кончета ( не говорим за 115 коня помпа-дюзата която подозирам без да знам, че е с 6 скоростна кутия)


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 24 юли 2006 14:09


Ок момчета аз имах предвид това,че говорех за не случеен тунинг и явно
напипахме същината а тоест дали кадърно направеното чипване
дава по-даобри резултаи от сток. настроиките на по мощните модели.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пон 24 юли 2006 14:31


Бате според мен не. Просто не е логично да дава по-добри резултати , защото и най-великия чип не може да догони фабрични настройки. Най -вероятно чипа наподобява но никога не достига фабричния по-мощен мотор.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 24 юли 2006 15:19


Не наподобява по мощния а си става чипнат мотор които е по-изпилен и остър.Но заводските според мен са по добри-просто щото при тях е мислено за всичко ,а не за дръпката на светофара.Да не говорим за хилядите разлики в частите на мотора и агригатите.Изобщо с чип си праиш тунинг на мотора за Божурище ,а не гониш характеристиките на по-скъпите и мощни мотори-колкото и да се пънат сички чип фирми че е така.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пон 24 юли 2006 15:33


Rabbit_TDI написа:Не наподобява по мощния а си става чипнат мотор които е по-изпилен и остър.Но заводските според мен са по добри-просто щото при тях е мислено за всичко ,а не за дръпката на светофара.Да не говорим за хилядите разлики в частите на мотора и агригатите.Изобщо с чип си праиш тунинг на мотора за Божурище ,а не гониш характеристиките на по-скъпите и мощни мотори-колкото и да се пънат сички чип фирми че е така.


Добре казано. Сега друг въпрос:
Фабрично съответните двигатели готови ли са да посрещтнат чип.Нпр дават ли се заводски указания ако решим да чипнем, то какъв чип е най-подходящ. Демек препоръки на производителя на автомобила за даден чип.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 24 юли 2006 17:03


Няма такова нещо като заводска препоръка за чип.Двигателите са готови да посрещнат чипа на съответната цена-минимална или мнооого голяма в зависимост от чипа и маистора дето го слага.Идеята на чипа е като си покараш колата,смяташ че ти е вече мудничка,искаш нещо повече,смяташ че колата няма да е твоя цял живот и не те бърка че после ще я продадеш по евтино,имаш усет кам моторите праиш си няква преценка колко коня и къв чип да земеш и го слагаш-в което няма нищо лошо.Последиците си ги тарпиш и те са толкова по големи колкото по надут е чипа.Но производителя не дава никви насоки как да си "разебеш"мотора наи-малкото че за тва никои не му плаща не че нещо чак толкова фрапантно можеш да му сториш.Освен тва версиите ГТ ГТИ и т.н. са си един скъп заводски тунинг от сорта на М3 РС4 и т.н. при скъпите марки.Просто в чипа няма некво безкраино зло дет ша ти строши мотора но както се казва "безплатен обяд няма".Принципно трябва да си решиш на тебе лично ква работа щи свърши чипа и струва ли си недостатъците му.Иначе за това точно какъв чип ще вземеш къде и как ще го сложиш е друга тема.Има една тема в тунинг раздела за CHIPTUNING(тя така се и казва)която вече е над 30 страници.Ако имаш тарпение да я изчетеш ще се светнеш за доста неща.Тя е написана от един пич които продава много-евтино чипове като ги зима по заобиколен начин(ако някога реша да си слагам такова нещо вероятно ще е от него)-не че редлага нещо върхово но темата е разискана по начин по които можеш да се светнеш за скритите номера на тунинг фирмите в БГ.
P.S. Единствената сериина кола която е направена заводски да се чипва е NISSAN SKYLINE-ама тука темата е дълга и много маниашка :wink:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Вто 25 юли 2006 13:12


Значи решено добрия чип е добре за ежедневна употреба но в границите
на разумното 25-30кс.И това явно остава наи-добрия бърз и сравнително
евтин вариант без да трошим.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 25 юли 2006 17:33


Ми общо зето е така.Има ено условие колата която чипваш да не ти е работния кон(нямам предвид колата която тъпчеш с чушки и домати а изобщо кола която минава много километри и то по секви пътища и натоварени движения).Също трябва да си малко по внимателен докато колата не е загряла и отвреме на време да хвърляш по едно око на мотора и уредите и в такъв случеи мисля че чепа щи е ок.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Вто 25 юли 2006 23:22


don hose написа:Значи решено добрия чип е добре за ежедневна употреба но в границите
на разумното 25-30кс.И това явно остава наи-добрия бърз и сравнително
евтин вариант без да трошим.
да прав си-но са прескочели екологията при чип тунинга.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 25 юли 2006 23:32


То кпък ена екология в БГ -от нашта нафта и при сток настроики ени марсотиии бълва тъи че тва в случея и екологията не накърнява.В такъв случеи обаче ко слагаш чип задалжително трябва да махнеш катализатора маи?


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Сря 26 юли 2006 0:01


значи-сток=нямам никакъв пушек,колкото и да го натискам.С чип=изпушва повечко като натисна рязко газта.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Чет 27 юли 2006 10:32


A бе за пушека си е спорна тема по принцип дали пуши или не си е отно
сително.Чисто нови коли пушат с бг нафта а в Щатите щеките за масло
са чистчки и в Германия няма пушек и колата лети ама това е реалноста.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 38 госта