


Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
ако беше гарнитура щеше да надува и да вади мехурчета в разшерителния съд на антифриза..а ги няма тези признаци..не че го изкл като вариант де..
все пак колата вмомента е на 250хил ,а реално на колко е само тя си знае..
..уж от познати които държат автосалон е взехме и гарантираха за нея.. но не са гарантирали за КМ-ите
..
не изключвам и варианта от спукана глава..разправят,че уж на ААЗ това бил един от проблемите,прегрявали и пукали глави..
все пак колата вмомента е на 250хил ,а реално на колко е само тя си знае..



не изключвам и варианта от спукана глава..разправят,че уж на ААЗ това бил един от проблемите,прегрявали и пукали глави..
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
tarikat89 написа:....
не изключвам и варианта от спукана глава..разправят,че уж на ААЗ това бил един от проблемите,прегрявали и пукали глави..
За AAZ не знам , но съм карал подобен мотор (1,6 ТД) и е вярно за прегряването , сменял съм глава

Но ти казваш , че липсват такива признаци : мехури в разширителния съд ,загуба на антифриз , надув на маркучите и при студен мотор , мръсотия и масло във антифриза . Това са признаци за нехерметичност - гарнитура или глава . Възможно е обаче да не си забелязал тези признаци ако са в начален стадий или ако капачката на разширителния съд е дефектна и изпуска при по-ниско налягане (или някой умишлено я е "тунинговал" преди да продаде колата на теб) , или просто не уплътнява .
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
въпросния проблем с подгревната свещ е 2ра година вече..първата година свалях дюзи,мерих компресия даже..лятото не се усеща..но зимата като е запаля и прекъсва първите няколко секунди..
няколко пъти съм сменял целия антифриз с нов и нито един път не съм забелязал масло в него..или варианта е да е мн малко и да е незабележима..относно разширителния съд,няма мехурчета или да надува..няма надуване на маркучите..колата си загрява нормално..работи нормално..върви си нормално..
възможно ли е от ниска компресия на самия цилиндър?!?
няколко пъти съм сменял целия антифриз с нов и нито един път не съм забелязал масло в него..или варианта е да е мн малко и да е незабележима..относно разширителния съд,няма мехурчета или да надува..няма надуване на маркучите..колата си загрява нормално..работи нормално..върви си нормално..
възможно ли е от ниска компресия на самия цилиндър?!?
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
мисля , че в първите постове някаде спомена че колата е от италия , просто следващия път не зимай кола в никакъв случай от там няма значение дали има сервизна книжка , незнам по какъв начин ги карат но не издържат много
ПП гледай размера на свеща спрямо другите дали е същото
ПП гледай размера на свеща спрямо другите дали е същото

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
passatfen написа:мисля , че в първите постове някаде спомена че колата е от италия , просто следващия път не зимай кола в никакъв случай от там няма значение дали има сервизна книжка , незнам по какъв начин ги карат но не издържат много
ПП гледай размера на свеща спрямо другите дали е същото



Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
Колега, смени си свещите в комплект и не ни карай да гадаем!
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
boybey написа:Колега, смени си свещите в комплект и не ни карай да гадаем!
единия път бяха сменени всичките комплект с шампион и гори..даже тогава свалях и дюзите да видя да не би да не подгряват нови свещи,да видя кво става като дам да подгряват..и реших и компресия да измеря и ми е 28 и мисля,че е добре за 18годишна кола..
passatfen написа:мисля , че в първите постове някаде спомена че колата е от италия , просто следващия път не зимай кола в никакъв случай от там няма значение дали има сервизна книжка , незнам по какъв начин ги карат но не издържат много
ПП гледай размера на свеща спрямо другите дали е същото
колата е купена преди 6 години и вече са и навъртяни над 80хил км и не е имала абсолютно никакви проблеми с мотора.. като цяло колата излезна мн здрава..но все пак е кола и не се знае на колко км е реално,както всяка кола вкарана в БГ..
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
и така днеска се бях надвесил над колата и се оказа,че много леко понадува маркучите и прави по някои др мехурче в разшерителния съд при подаване на газ около 2000-2500об/мин..та явно е взело да издухва гарнитурата,ще карам за сега така до лятото и тогава свалям главата за шлаиф,клапани и мотора за сегменти..
Благодаря на всички за помоща и съветите..
Благодаря на всички за помоща и съветите..
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
поне до тогава не ръчкай колата да не ти праи изненада 

-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
аз по принцип не я ръчкам мн мн ..но ще гледам да е жаля до тогава..пък ако не в краина сметка ще се прави предварително..
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
незнам дали има начин да се проверява и за блока но ако имаш възможности препоръчвам ти и блока да шлайфнеш , един мой приятел притежава бмв 318 тдс и му надуваше маркучите на водата след което му шлафаха главата и пак не се оправи , по принцип човек което разбира от тези неща може да ти каже дали ти е крива главата или блока стига му само да гледа гарнитурата , а и гледам че си от пловдив ще ти дам кординати на един мн добър майстор който има шлайф база
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
за шлайф майстори карам във Васано,от доста години работим с тях и момчетата си вършат мн добре работата..иначе аз така и така ще свалям мотора ще се шлайфа всичко и глава и блок и клапани ще се напасват..главата също за водна проба..всичко ще се проверява и прави както си му е реда..
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
незнам дали казваш за същите майстори в пещерско шосе ? ако са те наистина си разбират от работата 

-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
и такаа отново същия проблем..
пак почна да гори свеща на 4ти цилиндър,а по колата се направи ремонт - смяна гарнитура глава,водна проба,шлайф,напасване на клапани със смяна на водачите на клапаните,проверна на дюзите! Сега като стана по студено времето и сутрин като е запаля и пали на 3цилиндъра..
Някои някакви идеи от какво може да е и дали се е сблъсквал някои с такъв проблем ?
пак почна да гори свеща на 4ти цилиндър,а по колата се направи ремонт - смяна гарнитура глава,водна проба,шлайф,напасване на клапани със смяна на водачите на клапаните,проверна на дюзите! Сега като стана по студено времето и сутрин като е запаля и пали на 3цилиндъра..
Някои някакви идеи от какво може да е и дали се е сблъсквал някои с такъв проблем ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта