
Голф 2 TDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:То няма ли да е по-лесно да земеш Г3ТДИ и да му закачиш ламарините от Г2 отгоре вместо да прехвърляш двигателя с все карантиите ,скоростната,окачването и т.н.Или поне да резнеш целия отсек на мотора от Г3 и да го бухнеш на 2ката.
КЪ си ги мислиш тия работи така, не знам?!

То така ако ставаше, утре отивам в някоя морга, резвам си предницата на Г4 със все ТДИ-то, и я слагам на 2-ката, отзад може да й присадя комби от пасат, че да ми е по-широчко

@Amorphiss - бях го сложил на мястото на акумулатора, и му сложих една кутия, за да се обтича по-добре. Пуснах повече гориво от помпата.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Аз трябва да измеря точно коко ми е мястото до радятора за да видя дали има въобще смисъл да се напъвам да го слагам там или направо да махам акумолатора . Между другото един младеж ми даде "гениалната" идея да изместя радятора към акомулатора
Но аз не виждам по какъв начин ще стане това освен ако не преместя цялото закрепване на страни а това си е ебати и играчката
И другата идея която ми се върти е да се закрепи хоризонтално до въздушния филтър и да се изреже един въздухозаборник външния вид ще е убиец но не съм сигурен дали ще стане самото закрепване 



- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
ACCELERATOR написа:Трудна работа. Най-добре го сложи пред радиатора, ако можеш.
За моженето мога но се притеснявам че ще огранича обдухването на радятора и ще загрява доста особено при положение че като се сложи кулъра ще се вдигне и работната температура в ДВГ-то така че съм малко резервиран към този варянт макар че той първи ми дойде на акъла

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- TT
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
По преди бях питал къде стои кулера по принцип. И ето какво ми показа niksi
http://forum.vwclub.bg/garage.php?m ... age_id=373
Темата е ето тази: http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 7&start=30
П.П. дано съм помогнал
http://forum.vwclub.bg/garage.php?m ... age_id=373
Темата е ето тази: http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 7&start=30
П.П. дано съм помогнал
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Там стои оригинално кулера на Г60 и ТД, обаче такава пластмаса много, много трудно ще намериш, защото се чупят много. А без пластмасата, не можеш да го закрепиш по показания начин, и дори да го закрепиш, трябва да му се прави кутия, която да взима въздух някъде отвън, а не да се обдухва с топъл въздух от радиатора.
Да не говорим, че по принцип показания начин на поставяне не е най-оптималния, защото кулера се намира м/у двигателя и радиатора, и поради тази причина самия интеркулер е огромен.
Да не говорим, че по принцип показания начин на поставяне не е най-оптималния, защото кулера се намира м/у двигателя и радиатора, и поради тази причина самия интеркулер е огромен.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Кулера няма как да ти даде лаг-обратното като е по-голям по-бързо ще достига работна температура.Друг е вапроса дали турбото от Г2 може да се вазползва от голям кулер ,или единствената фаида ще ти е че заема повече място(което не е проблем за умиране).
Последна промяна от Rabbit_TDI на Сря 16 авг 2006 9:15, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: loopci и 82 госта