Голф 2 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 14 авг 2006 19:28


По-скоро с раждясали щото ТДИ кат се бласне не остава много :lol:




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 15 авг 2006 10:20


Rabbit_TDI написа:То няма ли да е по-лесно да земеш Г3ТДИ и да му закачиш ламарините от Г2 отгоре вместо да прехвърляш двигателя с все карантиите ,скоростната,окачването и т.н.Или поне да резнеш целия отсек на мотора от Г3 и да го бухнеш на 2ката.


КЪ си ги мислиш тия работи така, не знам?! :shock
То така ако ставаше, утре отивам в някоя морга, резвам си предницата на Г4 със все ТДИ-то, и я слагам на 2-ката, отзад може да й присадя комби от пасат, че да ми е по-широчко :lol:

@Amorphiss - бях го сложил на мястото на акумулатора, и му сложих една кутия, за да се обтича по-добре. Пуснах повече гориво от помпата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 15 авг 2006 12:39


Ми по дискавари сам го гледал.Лошото е че в средата ена греда за сглобката трябва ,а тя е тежка.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Вто 15 авг 2006 13:56


Rabit те по дискавъри дават и "старт от скрап" но надали някой тук във форума ще се покатери на такава баба Яга !
Става дума за нещо което да оспея и да го прекарам през тешнически преглед все пак няма да го движа само по кърски пътища :D


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Вто 15 авг 2006 13:59


ACCELERATOR написа:

@Amorphiss - бях го сложил на мястото на акумулатора, и му сложих една кутия, за да се обтича по-добре. Пуснах повече гориво от помпата.

Аз се бях замислил от дясно дорадиатора под въздушния филтър.
Като го сложи на мястото на акумулатора него каде го премести?


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 15 авг 2006 14:02


В багажника. Моя радиатор е огромен, и не става пред въздушния филтър, просто не се събира.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Вто 15 авг 2006 16:39


Аз трябва да измеря точно коко ми е мястото до радятора за да видя дали има въобще смисъл да се напъвам да го слагам там или направо да махам акумолатора . Между другото един младеж ми даде "гениалната" идея да изместя радятора към акомулатора :? Но аз не виждам по какъв начин ще стане това освен ако не преместя цялото закрепване на страни а това си е ебати и играчката :( И другата идея която ми се върти е да се закрепи хоризонтално до въздушния филтър и да се изреже един въздухозаборник външния вид ще е убиец но не съм сигурен дали ще стане самото закрепване :?:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 15 авг 2006 16:46


Трудна работа. Най-добре го сложи пред радиатора, ако можеш.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Вто 15 авг 2006 16:57


ACCELERATOR написа:Трудна работа. Най-добре го сложи пред радиатора, ако можеш.

За моженето мога но се притеснявам че ще огранича обдухването на радятора и ще загрява доста особено при положение че като се сложи кулъра ще се вдигне и работната температура в ДВГ-то така че съм малко резервиран към този варянт макар че той първи ми дойде на акъла :idea:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 15 авг 2006 21:29


Освен това тоя мотор е склонен към пукане на глави и ако нещо прецакаш охлаждането си е таралеж в гащите.


Потребителски аватар
TT
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот TT » Вто 15 авг 2006 23:44


По преди бях питал къде стои кулера по принцип. И ето какво ми показа niksi
http://forum.vwclub.bg/garage.php?m ... age_id=373
Темата е ето тази: http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 7&start=30
П.П. дано съм помогнал


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 16 авг 2006 8:50


Там стои оригинално кулера на Г60 и ТД, обаче такава пластмаса много, много трудно ще намериш, защото се чупят много. А без пластмасата, не можеш да го закрепиш по показания начин, и дори да го закрепиш, трябва да му се прави кутия, която да взима въздух някъде отвън, а не да се обдухва с топъл въздух от радиатора.
Да не говорим, че по принцип показания начин на поставяне не е най-оптималния, защото кулера се намира м/у двигателя и радиатора, и поради тази причина самия интеркулер е огромен. :wink:


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Сря 16 авг 2006 8:59


Като го гледам този кулър много ми прилича на кулърите на Land Rover-ите 2.5 ТДИ и се питам нещо друго като е толкова голям няма ли да има някакъв лаг при включване на турбото защото тва си иска въздух за да си достигне работното налягане :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 16 авг 2006 9:04


То пласмаси може да няма(въпреки че според мен може да се поръча),ама ена метална кутия може да се сглоби-хем ще е по-здраво.А за мястото се си мисля ,че тия дет са го сложили там са си разбирали от работата.Верно че около него ще е малко топло ама колко е да изреже малко от капака.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 16 авг 2006 9:13


Кулера няма как да ти даде лаг-обратното като е по-голям по-бързо ще достига работна температура.Друг е вапроса дали турбото от Г2 може да се вазползва от голям кулер ,или единствената фаида ще ти е че заема повече място(което не е проблем за умиране).

Последна промяна от Rabbit_TDI на Сря 16 авг 2006 9:15, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nogopechen и 59 госта