Придъпване на 2 скорост с около 1300-1400 об. - решен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Придъпване на 2 скорост с около 1300-1400 оборота

Мнениеот vankata__098 » Вто 15 фев 2011 23:40


shaquile написа:
sukito написа:Как да разберем кой точно е кабела? Къде е speed sensor-a на 4-ката?

бяло-син,на 42 или 43 куплунг.ако е срязан то се вижда .по принцип се прекъсва точно преди компа
ПС:това е 1z motor за AHU незнам

значи моя мотор е АLH 90к.с. А тези куплонги каде се намират?




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Придъпване на 2 скорост с около 1300-1400 оборота

Мнениеот nasko1978 » Сря 16 фев 2011 10:28


ifidik написа:както писах по горе, колата е програмирана на автоматик.няма за какво да се дават 200лв за секунди работа.като се програмира да не предърпва и ще има проблем с топлото палене.


Ти си поредният ,който не се вслушва в съвети от хора,които знаят за какво става въпрос и си тръгнал да си разглобяваш вече колата!!! :012: :screwy


Потребителски аватар
shaquile
Мнения: 136
Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: Придъпване на 2 скорост с около 1300-1400 оборота

Мнениеот shaquile » Сря 16 фев 2011 22:58


vankata__098 написа:
shaquile написа:
sukito написа:Как да разберем кой точно е кабела? Къде е speed sensor-a на 4-ката?

бяло-син,на 42 или 43 куплунг.ако е срязан то се вижда .по принцип се прекъсва точно преди компа
ПС:това е 1z motor за AHU незнам

значи моя мотор е АLH 90к.с. А тези куплонги каде се намират?

намират се на входната букса на компютърния блок за управление


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Придъпване на 2 скорост с около 1300-1400 оборота

Мнениеот vankata__098 » Пет 29 апр 2011 17:18


Хора решен е проблема :beer Стартера е бил за рециклиране (имало е проблем със топлото палене) и е сложена опцията на Ваг-Кома за кола с автоматични скорости, а Голфа е с ръчни и при автомата има датчик на скоростите който подава инфо на компиутъра, а на тези с ръчни ск. няма и оттам идава грешка и колата придурпва(грешката мисля, че беше 18034) Та отидох в "Супер Дизел" на околовръстното до "Царско Село" в София и момчета там я настроиха и прекодираха и колта сега върви повечко, малко харчи и не придърпва, но се появи проблема с топлото палене и тези дни се заемам със стартера. Там момчето дето я правеше ми каза, че това дето са направили някои "разбирачи" е най лесния начин да почне да пали лесно топла, но не са знаели, че почва да придърпва. А само с 30 лв. за четки и да почистят стартера и колата би трябвало да почне да пали. Като направя стартера ще пиша, Но знаите че придърпването е от това, че е сложена настройка за автомат. ск. кутия.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Придъпване на 2 скорост с около 1300-1400 оборота

Мнениеот ifidik » Пет 29 апр 2011 18:23


ifidik написа:почти съм сигурен, че е прекодирана на автомат.

:wink: .
веднъж познах.ще се опитам да позная и със 30-те лева за стартера.НЯМА да се оправи топлото палене.ще се подобри с малко.


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Придъпване на 2 скорост с около 1300-1400 об. - решен

Мнениеот vankata__098 » Съб 30 апр 2011 0:25


що така мислиш колега? Ето клипачета на колега от форума http://vbox7.com/play:76499f7f и след ремонта http://www.vbox7.com/play:7867c8d2 , а това е темата viewtopic.php?f=24&t=248489

Последна промяна от vankata__098 на Нед 01 май 2011 11:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
smirkb0y
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 10 дек 2010 22:04
Автомобил: Seat Leon FR
Двигател: ARL+
Местоположение: Велико Търново

Re: Придъпване на 2 скорост с около 1300-1400 об. - решен

Мнениеот smirkb0y » Нед 01 май 2011 8:21


vankata__098 написа:що така мислиш колега? Ето клипачета на колега от форума http://vbox7.com/play:76499f7f и след ремонта http://vbox7.com/play:76499f7f , а това е темата viewtopic.php?f=24&t=248489
след ремонта е


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Придъпване на 2 скорост с около 1300-1400 об. - решен

Мнениеот vankata__098 » Нед 01 май 2011 11:23


Колега, това е когато се програмира като автоматик, а не след ремонтиран стартер.

Ето клипчетата:

преди ремонтиран стартер:


след прекодиране на компютъра:



след ремонтиран стартер:


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Придъпване на 2 скорост с около 1300-1400 об. - решен

Мнениеот vankata__098 » Пон 02 май 2011 17:04


Момчета и при мен стартера беше причината. Въртеше но не толкова бързо както трябва и много трудно палеше топла. Днес отидох купих си само четките, запоих си ги смазах зъбните колела, а смених и шалтера, че единия полюс беше хлабав(вилката превърташе) и сега колата пали като все едно е от магазин чисто нова :banana Не се лъжете да прекодирате на автоматик колата си, че на мен ми скъса всички тампони по предницата, както и на двигатела! Защото след прекодирането трупаше грешка от датчика на автоматичните скорости, че при ръчните го няма и придърпваше на 1400-1500об. при 2, 3 и 4 скорост.
Ето клипчета преди и след ремонта

преди ремонта на стартера



след ремонта на стартера






Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Vencitu, Даскала™ и 49 госта