Не знаех, че забележките ми относно коректността на писаното от теб е спам. Тук си има хора, които следят дали е така. Сравнението ти пак е неуместно.
Аз правя това, което разбирам и доста хора го знаят, за разлика от теб.
Едно е да се настройва ГНП, друго е да се "компенсира" износването на елемента.
Поне пиши какво правиш, а не какво си мислиш че правиш, защото пак казвам, че подвеждаш така хора от форумите.
Пасат 1.9 ТДИ, 110 к.с. въпрос за горивната помпа
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за горивната помпа
Andonov написа:Не знаех, че забележките ми относно коректността на писаното от теб е спам. Тук си има хора, които следят дали е така. Сравнението ти пак е неуместно.
Аз правя това, което разбирам и доста хора го знаят, за разлика от теб.
Едно е да се настройва ГНП, друго е да се "компенсира" износването на елемента.
Поне пиши какво правиш, а не какво си мислиш че правиш, защото пак казвам, че подвеждаш така хора от форумите.
Не се прави на интересен, хората много добре разбират за какво иде реч. Щом те дразни думата "компенсира" я замени с която си искаш. Настройването никога не съм твърдял, че прави елемента нов, но дава възможност помпата да продължи да се използва без да се заменя с друга. Аз правя също това което разбирам и много хора го знаят и за разлика от тебе нямам ценоразпис!
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
Zinoto написа:Andonov написа:...а разлика от тебе нямам ценоразпис!

Не знам само що ревеш, като ощипана госпожица, след като някой ти направи забележка за това, което пишеш.
Ако някъде съм сгрешил, моля да ме поправиш.
А относно ценоразписа - не виждам по-добро от това. На всякъде по широкия свят всяка услуга и част си има цена.
В случая говори пак лошо за теб - работиш без определени цени, т.е. зависи клиента какъв, а не какво вършим.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за горивната помпа
Не работя без определени цени просто не си изкарвам хляба с това, да не посочвам съфорумци, на които не съм им взел една стотинка, че може да се обидят нещо. Когато ти почнеш да слагаш чипове безвъздмезно тогава имаш право да ме критикуваш, че си предлагам услугите. Може пък да ме чипосаш тогава...
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за горивната помпа
И двамата сте готени защото във всеки ваш пост има по нещо което много от нас не знаем.Дайте възможност на колегата да зададе следващия си въпрос.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за горивната помпа
bay mip написа:И двамата сте готени защото във всеки ваш пост има по нещо което много от нас не знаем.....
Така е , всеки който има желание може да се научи , е само от форума едва ли .
Аз съм попадал на мнения на знаещи колеги от преди 2-3 години и съм се спуквал от смях


-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за горивната помпа
bay mip написа:И двамата сте готени защото във всеки ваш пост има по нещо което много от нас не знаем.Дайте възможност на колегата да зададе следващия си въпрос.

- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
прекратете немедленно този чат 

-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 28 окт 2010 22:16
- Автомобил: Passat B7 DSG + Altea XL DSG
- Двигател: CFGB + BKD
- Местоположение: София
Re: Въпрос за горивната помпа
Проблемът се разреши с/у сумата от 450 лева. Ако не бях отишъл сега, след това нова помпа.
Последна промяна от Martosax87 на Съб 14 май 2011 21:36, променено общо 1 път.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
Zinoto написа: само мога да ти кажа, че помпата си има вътрешно налягане, което е пряко свързано с износването на елемента и авансатора не може да компенсира правилното горивоподаване.
понеже темата има и учебна цел.на мен ми е интересно, колко е вътрешното налягане на износена помпа и на колко го правиш колега Зиното за да компенсираш износването?
- bigmiro
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Свищов
Re: Въпрос за горивната помпа
Ама Зиното наистина ги оправя. Не лъже! И има доволни от него, даже много доволни и помага не толкова заради парите, защото взема колкото да не е вътре, както се казва "за една бира" за разлика от майсторчета, които работят с "кожи на клиента" и файда никаква. Така, че стига сте се заяждали. Ако ще помагате на човека, правете го и меренето на пиш.и на лично!
Айде със здраве!
Айде със здраве!
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
ifidik написа:Zinoto написа: само мога да ти кажа, че помпата си има вътрешно налягане, което е пряко свързано с износването на елемента и авансатора не може да компенсира правилното горивоподаване.
понеже темата има и учебна цел.на мен ми е интересно, колко е вътрешното налягане на износена помпа и на колко го правиш колега Зиното за да компенсираш износването?
И на всички от форума ще е интересно.
Друг е въпроса дали Зиното ще сподели.

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за горивната помпа
Andonov написа:ifidik написа:Zinoto написа: само мога да ти кажа, че помпата си има вътрешно налягане, което е пряко свързано с износването на елемента и авансатора не може да компенсира правилното горивоподаване.
понеже темата има и учебна цел.на мен ми е интересно, колко е вътрешното налягане на износена помпа и на колко го правиш колега Зиното за да компенсираш износването?
И на всички от форума ще е интересно.
Друг е въпроса дали Зиното ще сподели.
Заради "потребители" като теб Andonov мисля да НЕ споделя, още повече, че въпроса не е зададен коректно, моите уважения към ifidik. Поради същата причина, не коментирах в темата за настройки с Vag-Com, които могат да доведат до тунинг ефект без чип, защото при по-новите двигатели с VP37 - ALH, AHF и др. в комбинация с малки настройки на помпата може да се доближи дотолкова ефекта на чипа, че без замяна на дюзи, турбина, помпа и т.н. слагането на чип се обезмисля. Тогава кой щеше да скочи да плюе из форума като "ощипана госпожица", аааа?!?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
Zinoto написа:Andonov написа:ifidik написа:Zinoto написа: само мога да ти кажа, че помпата си има вътрешно налягане, което е пряко свързано с износването на елемента и авансатора не може да компенсира правилното горивоподаване.
понеже темата има и учебна цел.на мен ми е интересно, колко е вътрешното налягане на износена помпа и на колко го правиш колега Зиното за да компенсираш износването?
И на всички от форума ще е интересно.
Друг е въпроса дали Зиното ще сподели.
Заради "потребители" като теб Andonov мисля да НЕ споделя, още повече, че въпроса не е зададен коректно, моите уважения към ifidik. Поради същата причина, не коментирах в темата за настройки с Vag-Com, които могат да доведат до тунинг ефект без чип, защото при по-новите двигатели с VP37 - ALH, AHF и др. в комбинация с малки настройки на помпата може да се доближи дотолкова ефекта на чипа, че без замяна на дюзи, турбина, помпа и т.н. слагането на чип се обезмисля. Тогава кой щеше да скочи да плюе из форума като "ощипана госпожица", аааа?!?
Ще ти сваля шапка вече. Във всеки следващ твой пост пишеш по-големи глупости.

Явно много неща не ти са ясни по ТДИ-та, щом чета написаното от теб в червено.
Равносилно е да напишеш, че Powerbox-a е по-добре от ремап.
Изводите оставям за колегите четящи дизел раздела.
п.с. отговор на въпроса от Ifidik, се знаеше, че няма да има.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за горивната помпа
Е то повечето разбиращи във форума пишат, че пауърбокс+чип е недопустима комбинация, ама някои хора, включително и аз си караме колите така от доста време пък нямаме оплаквания, само положителни емоции.Говоря разбира се за бокс на копче, който се включва само когато ти трябва.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта