Пасат 1.9 ТДИ, 110 к.с. въпрос за горивната помпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот Andonov » Вто 10 май 2011 13:25


Не знаех, че забележките ми относно коректността на писаното от теб е спам. Тук си има хора, които следят дали е така. Сравнението ти пак е неуместно.

Аз правя това, което разбирам и доста хора го знаят, за разлика от теб.

Едно е да се настройва ГНП, друго е да се "компенсира" износването на елемента.
Поне пиши какво правиш, а не какво си мислиш че правиш, защото пак казвам, че подвеждаш така хора от форумите.




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот Zinoto » Вто 10 май 2011 13:45


Andonov написа:Не знаех, че забележките ми относно коректността на писаното от теб е спам. Тук си има хора, които следят дали е така. Сравнението ти пак е неуместно.

Аз правя това, което разбирам и доста хора го знаят, за разлика от теб.

Едно е да се настройва ГНП, друго е да се "компенсира" износването на елемента.
Поне пиши какво правиш, а не какво си мислиш че правиш, защото пак казвам, че подвеждаш така хора от форумите.

Не се прави на интересен, хората много добре разбират за какво иде реч. Щом те дразни думата "компенсира" я замени с която си искаш. Настройването никога не съм твърдял, че прави елемента нов, но дава възможност помпата да продължи да се използва без да се заменя с друга. Аз правя също това което разбирам и много хора го знаят и за разлика от тебе нямам ценоразпис!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот Andonov » Вто 10 май 2011 14:00


Zinoto написа:
Andonov написа:...а разлика от тебе нямам ценоразпис!

:bowdown

Не знам само що ревеш, като ощипана госпожица, след като някой ти направи забележка за това, което пишеш.
Ако някъде съм сгрешил, моля да ме поправиш.

А относно ценоразписа - не виждам по-добро от това. На всякъде по широкия свят всяка услуга и част си има цена.
В случая говори пак лошо за теб - работиш без определени цени, т.е. зависи клиента какъв, а не какво вършим.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот Zinoto » Вто 10 май 2011 14:20


Не работя без определени цени просто не си изкарвам хляба с това, да не посочвам съфорумци, на които не съм им взел една стотинка, че може да се обидят нещо. Когато ти почнеш да слагаш чипове безвъздмезно тогава имаш право да ме критикуваш, че си предлагам услугите. Може пък да ме чипосаш тогава...


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот bay mip » Сря 11 май 2011 22:31


И двамата сте готени защото във всеки ваш пост има по нещо което много от нас не знаем.Дайте възможност на колегата да зададе следващия си въпрос.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот milmar » Чет 12 май 2011 1:17


bay mip написа:И двамата сте готени защото във всеки ваш пост има по нещо което много от нас не знаем.....


Така е , всеки който има желание може да се научи , е само от форума едва ли .
Аз съм попадал на мнения на знаещи колеги от преди 2-3 години и съм се спуквал от смях mhihi , но няма лошо всеки да напредва в знанията си , всеки е тръгнал от долу нагоре :да: .


russlan_z
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
Автомобил: Golf 3 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот russlan_z » Чет 12 май 2011 17:04


bay mip написа:И двамата сте готени защото във всеки ваш пост има по нещо което много от нас не знаем.Дайте възможност на колегата да зададе следващия си въпрос.


:да:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот Pichaga » Чет 12 май 2011 17:51


прекратете немедленно този чат :!:


Martosax87
Мнения: 95
Регистриран на: Чет 28 окт 2010 22:16
Автомобил: Passat B7 DSG + Altea XL DSG
Двигател: CFGB + BKD
Местоположение: София

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот Martosax87 » Съб 14 май 2011 20:23


Проблемът се разреши с/у сумата от 450 лева. Ако не бях отишъл сега, след това нова помпа.

Последна промяна от Martosax87 на Съб 14 май 2011 21:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот ifidik » Съб 14 май 2011 21:21


Zinoto написа: само мога да ти кажа, че помпата си има вътрешно налягане, което е пряко свързано с износването на елемента и авансатора не може да компенсира правилното горивоподаване.


понеже темата има и учебна цел.на мен ми е интересно, колко е вътрешното налягане на износена помпа и на колко го правиш колега Зиното за да компенсираш износването?


Потребителски аватар
bigmiro
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: Свищов

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот bigmiro » Пон 16 май 2011 21:53


Ама Зиното наистина ги оправя. Не лъже! И има доволни от него, даже много доволни и помага не толкова заради парите, защото взема колкото да не е вътре, както се казва "за една бира" за разлика от майсторчета, които работят с "кожи на клиента" и файда никаква. Така, че стига сте се заяждали. Ако ще помагате на човека, правете го и меренето на пиш.и на лично!
Айде със здраве!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот Andonov » Пон 16 май 2011 22:36


ifidik написа:
Zinoto написа: само мога да ти кажа, че помпата си има вътрешно налягане, което е пряко свързано с износването на елемента и авансатора не може да компенсира правилното горивоподаване.


понеже темата има и учебна цел.на мен ми е интересно, колко е вътрешното налягане на износена помпа и на колко го правиш колега Зиното за да компенсираш износването?

И на всички от форума ще е интересно.
Друг е въпроса дали Зиното ще сподели. :roll:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот Zinoto » Пон 16 май 2011 23:54


Andonov написа:
ifidik написа:
Zinoto написа: само мога да ти кажа, че помпата си има вътрешно налягане, което е пряко свързано с износването на елемента и авансатора не може да компенсира правилното горивоподаване.


понеже темата има и учебна цел.на мен ми е интересно, колко е вътрешното налягане на износена помпа и на колко го правиш колега Зиното за да компенсираш износването?

И на всички от форума ще е интересно.
Друг е въпроса дали Зиното ще сподели. :roll:

Заради "потребители" като теб Andonov мисля да НЕ споделя, още повече, че въпроса не е зададен коректно, моите уважения към ifidik. Поради същата причина, не коментирах в темата за настройки с Vag-Com, които могат да доведат до тунинг ефект без чип, защото при по-новите двигатели с VP37 - ALH, AHF и др. в комбинация с малки настройки на помпата може да се доближи дотолкова ефекта на чипа, че без замяна на дюзи, турбина, помпа и т.н. слагането на чип се обезмисля. Тогава кой щеше да скочи да плюе из форума като "ощипана госпожица", аааа?!?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот Andonov » Сря 18 май 2011 7:06


Zinoto написа:
Andonov написа:
ifidik написа:
Zinoto написа: само мога да ти кажа, че помпата си има вътрешно налягане, което е пряко свързано с износването на елемента и авансатора не може да компенсира правилното горивоподаване.


понеже темата има и учебна цел.на мен ми е интересно, колко е вътрешното налягане на износена помпа и на колко го правиш колега Зиното за да компенсираш износването?

И на всички от форума ще е интересно.
Друг е въпроса дали Зиното ще сподели. :roll:

Заради "потребители" като теб Andonov мисля да НЕ споделя, още повече, че въпроса не е зададен коректно, моите уважения към ifidik. Поради същата причина, не коментирах в темата за настройки с Vag-Com, които могат да доведат до тунинг ефект без чип, защото при по-новите двигатели с VP37 - ALH, AHF и др. в комбинация с малки настройки на помпата може да се доближи дотолкова ефекта на чипа, че без замяна на дюзи, турбина, помпа и т.н. слагането на чип се обезмисля. Тогава кой щеше да скочи да плюе из форума като "ощипана госпожица", аааа?!?


Ще ти сваля шапка вече. Във всеки следващ твой пост пишеш по-големи глупости. :bowdown
Явно много неща не ти са ясни по ТДИ-та, щом чета написаното от теб в червено.
Равносилно е да напишеш, че Powerbox-a е по-добре от ремап.
Изводите оставям за колегите четящи дизел раздела.


п.с. отговор на въпроса от Ifidik, се знаеше, че няма да има.


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за горивната помпа

Мнениеот mili 75 » Сря 18 май 2011 8:31


Е то повечето разбиращи във форума пишат, че пауърбокс+чип е недопустима комбинация, ама някои хора, включително и аз си караме колите така от доста време пък нямаме оплаквания, само положителни емоции.Говоря разбира се за бокс на копче, който се включва само когато ти трябва.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта