проблем с паленето сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 19 сеп 2006 23:41


Да вметна и аз едно допълнение.При евентулна смяна на свещите след това провери дали релето изключва.Много често срещано явление е релето да заяде и сменяш свещите ама след няколко паления те пак умират.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 20 сеп 2006 1:46


smurf написа:правилно колега GAD. в топло време, лампичката може и да не светне като палиш или да мигне само, което не означава че свещите не греят
даже въобште не греят, не им идва ток


Потребителски аватар
vessos
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 17:00
Автомобил: VW BORA 1.9 TDI 131
Двигател: ASZ 2002 year
Местоположение: Благоевград,Сандански

Мнениеот vessos » Чет 21 сеп 2006 22:05


ми какво да кажа от филтрите не е сменени са всички ,само несто забравих да добавя след като запали ,а то става трудничко отзад излиза голямо калбо бял пушек ,но само тогава после не дими .
а преди 2 седмици това го нямаше.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 22 сеп 2006 0:25


vessos написа:ми какво да кажа от филтрите не е сменени са всички ,само несто забравих да добавя след като запали ,а то става трудничко отзад излиза голямо калбо бял пушек ,но само тогава после не дими .
а преди 2 седмици това го нямаше.
Дърпаш ли ръчката на авансатора или при теб е автоматично предварението при студен старт-да не е скъсано жилото нещо и да няма достатъчно нафта!Няма течове на гориво от помпата предполагам?


Потребителски аватар
vessos
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 17:00
Автомобил: VW BORA 1.9 TDI 131
Двигател: ASZ 2002 year
Местоположение: Благоевград,Сандански

Мнениеот vessos » Пет 22 сеп 2006 10:31


ми дърпам я ,въпреки че според мен все осте не е толкоз студено .
пролетта на къде лъде по студени температури си палеше без проблем ,а сега ужаспо 3 4 мин жъртене на стартера и отзад облаци бял дим . това не е нормално нали


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 22 сеп 2006 10:43


Виж си свещите.
Най-добре става с демонтиране.

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E5%F9%E8


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

u8i

Мнениеот kombito-tdi » Съб 23 сеп 2006 20:08


ако въртиш и пуше бяло е от неэапалена нафта мисля свешти после другото


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 23 сеп 2006 21:37


vessos написа:ми дърпам я ,въпреки че според мен все осте не е толкоз студено .
пролетта на къде лъде по студени температури си палеше без проблем ,а сега ужаспо 3 4 мин жъртене на стартера и отзад облаци бял дим . това не е нормално нали
Зима,лято-няма значение - студения старт си е тегава работа-просто лятото връщам след минута,а зимата след 5-10,заради няколко грама икономисана нафта,тормозиш стартер и акумулатор,а и вибрациите неминуемо ти развалят комфорта-както твоя така и този на масления тампон на двигателя!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта