



Смяна на подгряващи свещи на дизел
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Смяна на подгряващи свещи на дизел
faint,ще те "изяде" тая 1-ва свещ,зад помпата се крие гадта.Ако свалиш тръбичките от ГНП към дюзите ще има сносен достъп,ползвай качествен ключ(мисля 12-ка беше)-звездогаечен.Не напъвай прекалено,назад-напред докато тръгнат резбите.Упражнението го прави на студен мотор ,пръсни предварително WD40 в/у резбите и изчакай да подейства.И знай-скъсаш ли свещ- 

- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Re: Смяна на подгряващи свещи на дизел
emo-gar написа:faint,ще те "изяде" тая 1-ва свещ,зад помпата се крие гадта.Ако свалиш тръбичките от ГНП към дюзите ще има сносен достъп,ползвай качествен ключ(мисля 12-ка беше)-звездогаечен.Не напъвай прекалено,назад-напред докато тръгнат резбите.Упражнението го прави на студен мотор ,пръсни предварително WD40 в/у резбите и изчакай да подейства.И знай-скъсаш ли свещ-
Колега темата е доста стара ( от 2006г. ) и вероятно човека си е оправил нещата.

evn написа:Колеги, някъде из форума бях срещнал (но не мога да го намеря), че свещите могат да се проверят по най-простият начин, като им се подаде директен + от акумолатора.Та въпроса ми е дали няма да се прецака нещо с директен +, и дали наистина това е най правилният начин????
Ами те точно така са включени и в автомобила, само че са през предпазител и контакт на реле. Дали е най-правилно не съм сигурен, но е един от най-достоверните начини... е всеки си решава.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Смяна на подгряващи свещи на дизел
Да бе,егати дъртата тема ,къде съм гледал
..
За колегата evn -разбира се че може поотделно да се проверят за консумация,но най-добре е при свалени свещи-тогава се вижда и къде точно е най-високата температура(по правило на върха).Това че "дърпа ток" не означава 100% годност.Аз ги меря с "правотокови" ампер-клещи и си знам нормалната консумация при 4 изправни(около 40А към края на подгряващия цикъл!)

За колегата evn -разбира се че може поотделно да се проверят за консумация,но най-добре е при свалени свещи-тогава се вижда и къде точно е най-високата температура(по правило на върха).Това че "дърпа ток" не означава 100% годност.Аз ги меря с "правотокови" ампер-клещи и си знам нормалната консумация при 4 изправни(около 40А към края на подгряващия цикъл!)
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Смяна на подгряващи свещи на дизел
На моя всичките 4 бяха изгорели. Смених ги с нови. Процедурата е проста: откачваш кабела, вземаш някакъв глух ключ 10 отвиваш ги и завиваш новите и си готов. Може да направиш тест закачи новите и не ги завивай, дай на контакт да видиш дали греят и за колко време.
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Re: Смяна на подгряващи свещи на дизел
За колегите които ще се впускат в това приключение малко помощ от братушките:
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... pic=105592
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... pic=105592
- plamenrusev85
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 01 юни 2009 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cyprus
Re: Смяна на подгряващи свещи на дизел
Petyoffy написа:emo-gar написа:faint,ще те "изяде" тая 1-ва свещ,зад помпата се крие гадта.Ако свалиш тръбичките от ГНП към дюзите ще има сносен достъп,ползвай качествен ключ(мисля 12-ка беше)-звездогаечен.Не напъвай прекалено,назад-напред докато тръгнат резбите.Упражнението го прави на студен мотор ,пръсни предварително WD40 в/у резбите и изчакай да подейства.И знай-скъсаш ли свещ-
Колега темата е доста стара ( от 2006г. ) и вероятно човека си е оправил нещата.
evn написа:Колеги, някъде из форума бях срещнал (но не мога да го намеря), че свещите могат да се проверят по най-простият начин, като им се подаде директен + от акумолатора.Та въпроса ми е дали няма да се прецака нещо с директен +, и дали наистина това е най правилният начин????
Ами те точно така са включени и в автомобила, само че са през предпазител и контакт на реле. Дали е най-правилно не съм сигурен, но е един от най-достоверните начини... е всеки си решава.
Аз също имам подобен проблем и днес ми ги замериха с кабел от акомулатура,казаха че работят и 4 те,но когато паля колата сутрин всичко води към тях.Не пали от първия път,тресе двигателя,но след това когато запали нямам проблем пали от раз.Двигатела ми е 1.9 тди 85 киловата на голф 4.Ще съм ви благодарен ако ми дадете някакъв съвет.
- faint
- Мнения: 704
- Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Смяна на подгряващи свещи на дизел
а бре смених ги аз свещите
малко гаечни ключове и силен магнит 


- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Смяна на подгряващи свещи на дизел
evn написа:Колеги, някъде из форума бях срещнал (но не мога да го намеря), че свещите могат да се проверят по най-простият начин, като им се подаде директен + от акумолатора.Та въпроса ми е дали няма да се прецака нещо с директен +, и дали наистина това е най правилният начин????
Нищо няма да им се прецака (освен ако задържиш час-два така

emo-gar написа:Да бе,егати дъртата тема ,къде съм гледал....
ахъ


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта