al_van написа: а на 180 e точно 3400.... ....



Ле ле еее ЧЕ се изтепате бРе !!!
al_van написа: а на 180 e точно 3400.... ....
stefan4o написа:А каква е идеята на тая гимнастика? По-нисък разход (с колко ще падне?)??? Щото 1000+ лева на кола, която струва да речем 6-7к лева, че даже и по-малко ми се струва неоправдан, поне на мен. 6-степенните кутии се монтират на ПД двигателите, доколкото ми е известно и на някои 2.5 мотори (мой колега има Ауди 100 с такава кутия), чиито въртящ момент е по-сериозен от на 1.9 ТДИ (около 300нМ за ПД и 235 за ТДИ).
brum написа:Аз хубаво съм писал там какво трябва, но не е всичко.
Компресора на климатика опира в стартера и пречи. Слага се компресор от Б5.5 (донора), но стойката на компресора се преработва на фреза и отворите се местят със 6.35мм назад. Тръбите за компресора също се преправят (заваряват се другите накрайници към компресора).
Ако решите да сменяте всичките тръби (заедно с дехидратора и предния радиатор) ще трябва да сменяте и филтърната кутия със тази от донора (и въздуховодите към нея), но пък за сметка на това печелите по-голям вход и изход от филтърната кутия. Галимацията е нечовешка...
bai_ILIA написа:niks76 написа:ето ви инфо за пасат:на 3000оборота с шеста е с 155км/час
колегата Brum е описал какво трябва за AFN,aма кой да ползва търсачката..............
viewtopic.php?f=24&t=277457&p=2981769#p2981769
Кой мотор на Пасат? Много малко км/ч. ми се виждат за 3000об/мин при положение, че на 3000об/мин на 6-а съм точно на 180км/ч...Каква е тази кутия? Голяма разлика ми се вижда.
То е ясно, че с икономия в разхода на гориво тия 1000лв ще се избият след адски много километри...Но се прави по-скоро за кеф според мен и някаква умерена икономия...
bai_ILIA написа:знаех си, че има уловкакарай аз съм доволен и напречно с 2000об/мин 120км/ч...с 3000об/мин 180км/ч ARL не се товари по магистралите...
niks76 написа:при 116коня са същите обороти и скорост ,като при ARL-a,при 131коня са много малко по къси скоростите![]()
без значение дали е голф 4 или октавия и така нататък
brum написа:Не бих тръгнал по този път, а направо бих взел AVF пасат и ако много държа бих му прехвърли АФН мотор.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1 и 47 госта