6-степенна ск. кутия на Пасат Б5, 1.9TDI, 110 коня, AFN

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: 6-степенна ск. кутия на Пасат Б5, 1.9TDI, 110 коня, AFN

Мнениеот kn9453 » Пон 05 сеп 2011 22:22


al_van написа: а на 180 e точно 3400.... ....


:horror: :horror: :horror:
Ле ле еее ЧЕ се изтепате бРе !!!




Потребителски аватар
al_van
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 14 мар 2011 6:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nova zagora

Re: 6-степенна ск. кутия на Пасат Б5, 1.9TDI, 110 коня, AFN

Мнениеот al_van » Пон 05 сеп 2011 22:38


без коментар :beat_butt2


Martosax87
Мнения: 95
Регистриран на: Чет 28 окт 2010 22:16
Автомобил: Passat B7 DSG + Altea XL DSG
Двигател: CFGB + BKD
Местоположение: София

Re: 6-степенна ск. кутия на Пасат Б5, 1.9TDI, 110 коня, AFN

Мнениеот Martosax87 » Вто 06 сеп 2011 14:32


stefan4o написа:А каква е идеята на тая гимнастика? По-нисък разход (с колко ще падне?)??? Щото 1000+ лева на кола, която струва да речем 6-7к лева, че даже и по-малко ми се струва неоправдан, поне на мен. 6-степенните кутии се монтират на ПД двигателите, доколкото ми е известно и на някои 2.5 мотори (мой колега има Ауди 100 с такава кутия), чиито въртящ момент е по-сериозен от на 1.9 ТДИ (около 300нМ за ПД и 235 за ТДИ).

Ами колега, идеите както съм написал и в първия си пост в темата, са няколко:
1. Олекване на работата на двигателя при дълъг път. Най-често пътувам по магистралите и мисля, че си струва.
2. Пада разхода на дълъг път.
3. Да се вкараме в 21-ви век. :Mr Green Fun


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: 6-степенна ск. кутия на Пасат Б5, 1.9TDI, 110 коня, AFN

Мнениеот brum » Сря 07 сеп 2011 20:58


Аз хубаво съм писал там какво трябва, но не е всичко.

Компресора на климатика опира в стартера и пречи. Слага се компресор от Б5.5 (донора), но стойката на компресора се преработва на фреза и отворите се местят със 6.35мм назад. Тръбите за компресора също се преправят (заваряват се другите накрайници към компресора).

Ако решите да сменяте всичките тръби (заедно с дехидратора и предния радиатор) ще трябва да сменяте и филтърната кутия със тази от донора (и въздуховодите към нея), но пък за сметка на това печелите по-голям вход и изход от филтърната кутия. Галимацията е нечовешка...


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: 6-степенна ск. кутия на Пасат Б5, 1.9TDI, 110 коня, AFN

Мнениеот 110afn » Сря 07 сеп 2011 21:31


brum написа:Аз хубаво съм писал там какво трябва, но не е всичко.

Компресора на климатика опира в стартера и пречи. Слага се компресор от Б5.5 (донора), но стойката на компресора се преработва на фреза и отворите се местят със 6.35мм назад. Тръбите за компресора също се преправят (заваряват се другите накрайници към компресора).

Ако решите да сменяте всичките тръби (заедно с дехидратора и предния радиатор) ще трябва да сменяте и филтърната кутия със тази от донора (и въздуховодите към нея), но пък за сметка на това печелите по-голям вход и изход от филтърната кутия. Галимацията е нечовешка...

Е тва вече е отчайващо


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: 6-степенна ск. кутия на Пасат Б5, 1.9TDI, 110 коня, AFN

Мнениеот brum » Сря 07 сеп 2011 22:12


Леко да. Не бих тръгнал по този път, а направо бих взел AVF пасат и ако много държа бих му прехвърли АФН мотор.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: 6-степенна ск. кутия на Пасат Б5, 1.9TDI, 110 коня, AFN

Мнениеот niks76 » Сря 07 сеп 2011 23:04


bai_ILIA написа:
niks76 написа:ето ви инфо за пасат:на 3000оборота с шеста е с 155км/час
колегата Brum е описал какво трябва за AFN,aма кой да ползва търсачката..............
viewtopic.php?f=24&t=277457&p=2981769#p2981769


Кой мотор на Пасат? Много малко км/ч. ми се виждат за 3000об/мин при положение, че на 3000об/мин на 6-а съм точно на 180км/ч...Каква е тази кутия? Голяма разлика ми се вижда.

То е ясно, че с икономия в разхода на гориво тия 1000лв ще се избият след адски много километри...Но се прави по-скоро за кеф според мен и някаква умерена икономия...

гледай разликата между напречен и надлъжен мотор :idea:
при 2.5 и 1.9 тди кутиите са с еднаква скорост на шеста за надлъжен мотор на предно задвижване
при напречния мотор скоростта е по голяма от надлъжния му братчет
леко допълнение за уточнението на колегата Брум-достатъчно е да се вземе конзола с филтърна кутия от ПД мотор -колко коня не е интересно


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 6-степенна ск. кутия на Пасат Б5, 1.9TDI, 110 коня, AFN

Мнениеот bai_ILIA » Чет 08 сеп 2011 18:00


знаех си, че има уловка :D карай аз съм доволен и напречно с 2000об/мин 120км/ч...с 3000об/мин 180км/ч ARL не се товари по магистралите...


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 6-степенна ск. кутия на Пасат Б5, 1.9TDI, 110 коня, AFN

Мнениеот Zinoto » Чет 08 сеп 2011 18:44


bai_ILIA написа:знаех си, че има уловка :D карай аз съм доволен и напречно с 2000об/мин 120км/ч...с 3000об/мин 180км/ч ARL не се товари по магистралите...

Ей това е явно най-дългата кутия на 1.9 ТДИ, почти сигурно я има и при 131 коня ама сигурно само на Сеат


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: 6-степенна ск. кутия на Пасат Б5, 1.9TDI, 110 коня, AFN

Мнениеот niks76 » Чет 08 сеп 2011 18:55


при 116коня са същите обороти и скорост ,като при ARL-a,при 131коня са много малко по къси скоростите mhihi
без значение дали е голф 4 или октавия и така нататък


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 6-степенна ск. кутия на Пасат Б5, 1.9TDI, 110 коня, AFN

Мнениеот Zinoto » Чет 08 сеп 2011 20:35


niks76 написа:при 116коня са същите обороти и скорост ,като при ARL-a,при 131коня са много малко по къси скоростите mhihi
без значение дали е голф 4 или октавия и така нататък

Скоро се возих на Голф 4 комби 116 коня и беше с 3000 оборота на 170, а иначе съм срещал по каталожни данни еднакви предавателни числа при ASZ и ARL. Може би буквите на кутиите трябва да се видят колко вариянта са и дали няма разлика в диференциалите :banghead:


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 6-степенна ск. кутия на Пасат Б5, 1.9TDI, 110 коня, AFN

Мнениеот mili 75 » Пет 09 сеп 2011 19:20


brum написа:Не бих тръгнал по този път, а направо бих взел AVF пасат и ако много държа бих му прехвърли АФН мотор.

Ето това е отговора на тази тема, още повече изречен от човек който е минал по този път.Затова помислете си много добре преди да се впуснете в тази авантюра и ако имате някой лев повече са хвърляйте на б 5,5 със шест скорости.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта