



Сваляне и качване на ГНП на мотор 1Y 1.9D GIII
- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Сваляне и качване на ГНП на мотор 1Y 1.9D GIII
колега,днес на пазара на колите,тук в плевен говорих с моя човек авио/авто специалиста и 99% шайбата на помпата е със шпонка май... 

- RedPurple
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 15 сеп 2011 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardvik, Bulgaria
Re: Сваляне и качване на ГНП на мотор 1Y 1.9D GIII
Помпата течеше точно отдолу от страна на двигателя, откъм елемента, в който влиза жилото на авансьора. Помпата е свалена, отремонтирана, настроена и качена. Колата си пърпори. Благодаря за отговорите, колеги 
ЕДИТ : Колата с години си имаше мехурчета в маркучлетата за обратната нафта, но си вървеше. След тази процедура няма видимо и едно мехурче, т.е. въздух в маркучлетата. Явно помпата от някъде е гълтала без да прокапе с години. Вмомента и двигателя звучи малко по-различно, а след настройката не пропушва грам и във високи обороти. Маркучлетата за обратното гориво са сменени преди няколко месеца, защото се разпадаха направо и си течеше и от тях. Направи ми впечатление, че помпата текна много малко време след смяната на маркучлетата

ЕДИТ : Колата с години си имаше мехурчета в маркучлетата за обратната нафта, но си вървеше. След тази процедура няма видимо и едно мехурче, т.е. въздух в маркучлетата. Явно помпата от някъде е гълтала без да прокапе с години. Вмомента и двигателя звучи малко по-различно, а след настройката не пропушва грам и във високи обороти. Маркучлетата за обратното гориво са сменени преди няколко месеца, защото се разпадаха направо и си течеше и от тях. Направи ми впечатление, че помпата текна много малко време след смяната на маркучлетата

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта