Сваляне и качване на ГНП на мотор 1Y 1.9D GIII

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Сваляне и качване на ГНП на мотор 1Y 1.9D GIII

Мнениеот vladko1001 » Нед 25 сеп 2011 20:52


колега,днес на пазара на колите,тук в плевен говорих с моя човек авио/авто специалиста и 99% шайбата на помпата е със шпонка май... :beer




Потребителски аватар
RedPurple
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 15 сеп 2011 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pazardvik, Bulgaria

Re: Сваляне и качване на ГНП на мотор 1Y 1.9D GIII

Мнениеот RedPurple » Пон 26 сеп 2011 7:46


Помпата течеше точно отдолу от страна на двигателя, откъм елемента, в който влиза жилото на авансьора. Помпата е свалена, отремонтирана, настроена и качена. Колата си пърпори. Благодаря за отговорите, колеги :да:
ЕДИТ : Колата с години си имаше мехурчета в маркучлетата за обратната нафта, но си вървеше. След тази процедура няма видимо и едно мехурче, т.е. въздух в маркучлетата. Явно помпата от някъде е гълтала без да прокапе с години. Вмомента и двигателя звучи малко по-различно, а след настройката не пропушва грам и във високи обороти. Маркучлетата за обратното гориво са сменени преди няколко месеца, защото се разпадаха направо и си течеше и от тях. Направи ми впечатление, че помпата текна много малко време след смяната на маркучлетата :screwy



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Stif и 34 госта