Втулките са по 2-3 лв. Смени ги да ти е мирна главата.
От бендикс може да върти бавно, ако изпуска, даже и да не е изцяло.
Аз ремонтирах моя - втулките изглеждаха добре, но ги смених. Бендикса смених, защото испускаше, четките имаха още, но ги смених. Също е с редуктор.
Колкото и нищо да не изглеждаше за ремонт, сега върти много по-добре. Не знам кое е причината.



Питане за палене и стартер
- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: Питане за палене и стартер
И при мен въртеше бавно. Изчистих го, смазах го, смених шалтера и се оправи. 

- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Питане за палене и стартер
fox_vt написа:Колко е допустимия луфт на втулките в смисъл като мърдам ротора радиално май няма луфт но ако леко усуквам ротора по дължината му има някво движение,това го правя за всяка втулка поотделно при разглобен стартер.Във втулката на бендикса няма луфт,аз се ми се струва че тези на ротора нямат кой знае какво значение защото е с редуктор и не е фатално толкова колкото при стартери без редуктор.То тая зима ще изкарам а догодина като си купя нов акумулатор ще видя ефекта и ако трябва ще има пълна профилактика на стартера вкл и втулки.
Допустимия радиален луфт е толкова, че да е по малък от хлабината между ротора и статора и ротора при въртене да не опира по статора, разбира се, че ако трие в статора ще върти по-слабо, но лесно ще забележиш дали има деруги по ротора. Зъбчатката на стартера ти е перфектна не я пипай

Като гледам снимките май единствения проблем на твоя стартер е слаб акумулатор, не се набутвай да ремонтираш здраво нещо. Можеш да провериш дали шалтера ти е добре защото, ако прави лош контакт пада на напрежение в контактите му може да е твърде голям. Закрепи сондите на мултицета за двата дебели болта - трябва да покаже 12В, после помоли някой да завърти стартера с ключа, ако пада върху шалтера е повече от 0,2 - 0,3В значи проблема може да е от шалтера.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Питане за палене и стартер
Като смъквах стартера смених все пак профилактично шалтера та едва ли ще е от него но то ще си проличи като сменя акумулатора как ще е,за него поне знам че е за смяна със сигурност.
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Питане за палене и стартер
А кое се смазва на стартера с грес
..че му смених бендикса ,тая пласмасата дет се въртят 3 те зъбни колелета в нея и втулките и съм го измил с бензин...?

- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Питане за палене и стартер
Пластмасата с трите колелета е планетен редуктор и трябва да се смаже обилно с грес, с грес се смазват и втулките и шлиците, но по-пестеливо.
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: Питане за палене и стартер
по добре си виж голямата втулка, защото малката на ск.кутия не се използа с твоя стартер?
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Питане за палене и стартер
Благодаря
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта