1,9 TDI 105к.с. код BKC

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7823
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот hooligan_sk » Пет 02 дек 2011 10:40


DoH_KuXoT написа:прави ми впечатление че загравя доста по-бавно от пасат-а ми, 2000сс бензин, при него след 1-2 км съм достигнал поне 40 градуса, установявах го защото прехвърляше на газ на 38градуса и вече духа топло. Сега минавам поне 3-4км за да стане топличко, а 90 градуса достига след около 6км и то със спирания по светофарите в задръстване. Това го отчитам като минус, иначе като стигне 90 градуса ги заковава и не мърда от тях, изстива бавно самия двигател което е плюс спрямо пасата.
Странни са ми показанията на борд компютъра. Моментния разход като е студен двигателя е доста висок, което до някъде е нормално, но е различен всеки път. Имам предвид ако до последно съм карал на среден 6 примерно и спра остава на място на 2-3 литра, ако съм спускал на принудителен празен ход на 0.00 спира на 0,7среден и така си седи. Ако точно преди да спра съм на скорост на газ остава по-висок. Общо взето зависи от стойността на последното показание преди спирането, което в софийските задръствания води до ошашкване на моментния разход като цяло. Общия среден разход пък е функция на моментния и се получава среден разход около 7,5 / 100 а реално на колонка излиза 6,5 ?
Всичките тези неща нормални ли са ?


А дали не гледаш "дневния" борд, този който смята средните стойности от последното палене... той в началото играе, но като минеш малко км и става доста верен :да:




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6106
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 02 дек 2011 11:15


hooligan_sk написа:
DoH_KuXoT написа:прави ми впечатление че загравя доста по-бавно от пасат-а ми, 2000сс бензин, при него след 1-2 км съм достигнал поне 40 градуса, установявах го защото прехвърляше на газ на 38градуса и вече духа топло. Сега минавам поне 3-4км за да стане топличко, а 90 градуса достига след около 6км и то със спирания по светофарите в задръстване. Това го отчитам като минус, иначе като стигне 90 градуса ги заковава и не мърда от тях, изстива бавно самия двигател което е плюс спрямо пасата.
Странни са ми показанията на борд компютъра. Моментния разход като е студен двигателя е доста висок, което до някъде е нормално, но е различен всеки път. Имам предвид ако до последно съм карал на среден 6 примерно и спра остава на място на 2-3 литра, ако съм спускал на принудителен празен ход на 0.00 спира на 0,7среден и така си седи. Ако точно преди да спра съм на скорост на газ остава по-висок. Общо взето зависи от стойността на последното показание преди спирането, което в софийските задръствания води до ошашкване на моментния разход като цяло. Общия среден разход пък е функция на моментния и се получава среден разход около 7,5 / 100 а реално на колонка излиза 6,5 ?
Всичките тези неща нормални ли са ?


А дали не гледаш "дневния" борд, този който смята средните стойности от последното палене... той в началото играе, но като минеш малко км и става доста верен :да:

ами това го прави на показанията на комп 1 , Той си се занулява сам ежедневно, явно точно това гледам


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот bnick » Пет 02 дек 2011 18:28


DoH_KuXoT написа:прави ми впечатление че загравя доста по-бавно от пасат-а ми, 2000сс бензин, при него след 1-2 км съм достигнал поне 40 градуса, установявах го защото прехвърляше на газ на 38градуса и вече духа топло. Сега минавам поне 3-4км за да стане топличко, а 90 градуса достига след около 6км и то със спирания по светофарите в задръстване. Това го отчитам като минус, иначе като стигне 90 градуса ги заковава и не мърда от тях, изстива бавно самия двигател което е плюс спрямо пасата.

И при мен е така. За 2-3к почва да духа топло при нагласено 20С на климатроника. Зимата карам с включен, колата загрява по-бързо, разхода е леко по-висок. След 5-6 км е на 90С. Спра ли преди това и работи на място да сгрее купето, примерно за 10-15 мин почва леко да изстива

DoH_KuXoT написа: Странни са ми показанията на борд компютъра. Моментния разход като е студен двигателя е доста висок, което до някъде е нормално, но е различен всеки път. Имам предвид ако до последно съм карал на среден 6 примерно и спра остава на място на 2-3 литра, ако съм спускал на принудителен празен ход на 0.00 спира на 0,7среден и така си седи. Ако точно преди да спра съм на скорост на газ остава по-висок. Общо взето зависи от стойността на последното показание преди спирането, което в софийските задръствания води до ошашкване на моментния разход като цяло. Общия среден разход пък е функция на моментния и се получава среден разход около 7,5 / 100 а реално на колонка излиза 6,5 ?
Всичките тези неща нормални ли са ?


И това е нормално. Разхода по трип1 ти е средния за момента. Нормално е в задръстванията да качва бързо при минати малко километри. Все пак имаш доста прекарано време на място, а километрите са малко. При дълги преходи разлика няма, дори и при продължителен престой на място. Моментния при мен варира от 0,5 л/ч до към 1,3 в зависимост от климатроника, температурата отвън и зададената вътрешна :beer


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6106
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 05 дек 2011 0:39


мерси колега, значи всичко е в нормите :да:

днес отидох при приятел за закачим на Ваг Ком, на него му направи впечатление, че след 3000об/мин колата поема по-зле отколкото би трябвало, аз не усетих такова нещо, върви доста и съм доволен, обаче той като почна да ми вкарва идеи в главата, че това не е нормално, затъпкано турбо, горивен филтър за смяна... Изкарахеме на магистралата до Вакарел и обратно на високи обороти. 4-та и 5-та над 3500об/мин и в един момент колата тръгна осезаемо по-добре. Сега и в града е съвсем друго, турбото се усеща около 1700-1800 как изведнъж реагира, над 3000 вдига обороти без зачудване, както ги вдига от 2000 до 3000, което преди не беше така. Преди разтъпкването на магистралата от 3000 до 4000 наистина се чудеше дали да върви, чак сега разбрах какво е имал предвид, сипахме и добавка в горивото.
На 3000 съм точно на 140км/ч докато на пасата беше 4000/140км/ч което ми изненада още по приятно. Като максимална скорост на равно достигнахме 200км/ч като предполагам можеше и още но не беше това целта. При цялото настъпване и никакви икономии даде разход среден 7.8л/100 за около 110км което мисля е нормално.

как мога да разбера дали имам филтър за твърди частици ?

Някой от Вас случайно да е монтирал Boost Meter ?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7823
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот hooligan_sk » Пон 05 дек 2011 9:15


DoH_KuXoT написа:мерси колега, значи всичко е в нормите :да:

днес отидох при приятел за закачим на Ваг Ком, на него му направи впечатление, че след 3000об/мин колата поема по-зле отколкото би трябвало, аз не усетих такова нещо, върви доста и съм доволен, обаче той като почна да ми вкарва идеи в главата, че това не е нормално, затъпкано турбо, горивен филтър за смяна... Изкарахеме на магистралата до Вакарел и обратно на високи обороти. 4-та и 5-та над 3500об/мин и в един момент колата тръгна осезаемо по-добре. Сега и в града е съвсем друго, турбото се усеща около 1700-1800 как изведнъж реагира, над 3000 вдига обороти без зачудване, както ги вдига от 2000 до 3000, което преди не беше така. Преди разтъпкването на магистралата от 3000 до 4000 наистина се чудеше дали да върви, чак сега разбрах какво е имал предвид, сипахме и добавка в горивото.
На 3000 съм точно на 140км/ч докато на пасата беше 4000/140км/ч което ми изненада още по приятно. Като максимална скорост на равно достигнахме 200км/ч като предполагам можеше и още но не беше това целта. При цялото настъпване и никакви икономии даде разход среден 7.8л/100 за около 110км което мисля е нормално.

как мога да разбера дали имам филтър за твърди частици ?

Някой от Вас случайно да е монтирал Boost Meter ?


Имай едно на ум, че щом е почнала да затлачва, ще е склонна и в бъдеще да го прави. Гледай на 1-2 месеца да я разтриваш магистрално :да:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6106
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 05 дек 2011 16:11


днес реших да разтъпча в града, засилих се вдигна обороти, до 3- танастъпих и върнах газта, по едно време гледам двигателя загаснал... направи го два пъти след форсиране и освобождаване от скорост. После ми направи впечатление , че на място има едно леко притрисане на двигателя, и топла пали по-трудно някой път. Някой някакви идеи ?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7823
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот hooligan_sk » Пон 05 дек 2011 16:15


DoH_KuXoT написа:днес реших да разтъпча в града, засилих се вдигна обороти, до 3- танастъпих и върнах газта, по едно време гледам двигателя загаснал... направи го два пъти след форсиране и освобождаване от скорост. После ми направи впечатление , че на място има едно леко притрисане на двигателя, и топла пали по-трудно някой път. Някой някакви идеи ?


Споко, с идей сме пълни mhihi Ама почни с Ваг-ком. Щом е загаснала трябва да има някаква грешка :да:


santana1
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот santana1 » Пон 05 дек 2011 16:23


Ти май усилено си търсиш причина да си разглобиш мотора,компютъра или да си счупиш турбината!Ей така за спорта,май,а? :applause:
Карай си новата кола и не се вкарвай във филми,за които ще съжаляваш!


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6106
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 05 дек 2011 16:42


hooligan_sk написа:
DoH_KuXoT написа:днес реших да разтъпча в града, засилих се вдигна обороти, до 3- танастъпих и върнах газта, по едно време гледам двигателя загаснал... направи го два пъти след форсиране и освобождаване от скорост. После ми направи впечатление , че на място има едно леко притрисане на двигателя, и топла пали по-трудно някой път. Някой някакви идеи ?


Споко, с идей сме пълни mhihi Ама почни с Ваг-ком. Щом е загаснала трябва да има някаква грешка :да:

Изгориха ми кабела едни авери и сега ми вързаха ръцете. Това ще направя, ама по-натам


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6106
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 05 дек 2011 16:44


santana1 написа:Ти май усилено си търсиш причина да си разглобиш мотора,компютъра или да си счупиш турбината!Ей така за спорта,май,а? :applause:
Карай си новата кола и не се вкарвай във филми,за които ще съжаляваш!

идея си нямаш колко си прав , постоянно си следя за някакви отклонения и си намирам проблеми, които май не съществуват, ама няма нищо по-лошо от това да имаш нещо, от което нищо не разбираш mhihi


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7823
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот hooligan_sk » Пон 05 дек 2011 17:09


DoH_KuXoT написа:
santana1 написа:Ти май усилено си търсиш причина да си разглобиш мотора,компютъра или да си счупиш турбината!Ей така за спорта,май,а? :applause:
Карай си новата кола и не се вкарвай във филми,за които ще съжаляваш!

идея си нямаш колко си прав , постоянно си следя за някакви отклонения и си намирам проблеми, които май не съществуват, ама няма нищо по-лошо от това да имаш нещо, от което нищо не разбираш mhihi


Абе трябва си следене за да няма после сериозни ядове. Само с юзърство после много се пати :012: Да ти угасне сам се сещаш, че не е нормално :?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8308
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Stivi » Пон 05 дек 2011 17:32


DoH_KuXoT написа:днес реших да разтъпча в града, засилих се вдигна обороти, до 3- танастъпих и върнах газта, по едно време гледам двигателя загаснал... направи го два пъти след форсиране и освобождаване от скорост. После ми направи впечатление , че на място има едно леко притрисане на двигателя, и топла пали по-трудно някой път. Някой някакви идеи ?


Приготвяй едни 200-300лв и отивай да се чипосваш та да изчезнат тия оплаквания-това е най-евтиния,полезен и резултатен вариант за точно тези проблеми !


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7823
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот hooligan_sk » Пон 05 дек 2011 17:35


Stivi написа:
DoH_KuXoT написа:днес реших да разтъпча в града, засилих се вдигна обороти, до 3- танастъпих и върнах газта, по едно време гледам двигателя загаснал... направи го два пъти след форсиране и освобождаване от скорост. После ми направи впечатление , че на място има едно леко притрисане на двигателя, и топла пали по-трудно някой път. Някой някакви идеи ?


Приготвяй едни 200-300лв и отивай да се чипосваш та да изчезнат тия оплаквания-това е най-евтиния,полезен и резултатен вариант за точно тези проблеми !


На ПД от 2006г с цялата му екология изобщо не е толкова просто mhihi Пък и цената е 500лв за чипосването му :да:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8308
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Stivi » Пон 05 дек 2011 17:43


hooligan_sk написа:На ПД от 2006г с цялата му екология изобщо не е толкова просто mhihi Пък и цената е 500лв за чипосването му :да:


Е аз си карам с цените за нашите кочинки,не предполагах че на тия по-новите е такава брадва :banghead: Но все пак мисля че е най-добрия вариант за справяне с проблема,някак си не е гот да ти гасне колата след повечко газ... :horror: Дали колегата вече не съжалява ,че се отказа от бензиновите шестици... :?:


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот bnick » Пон 05 дек 2011 17:49


DoH_KuXoT написа:На 3000 съм точно на 140км/ч докато на пасата беше 4000/140км/ч което ми изненада още по приятно.

С шест скорости ли е? Аз при 150 км/ч съм на около 3500 на 5-та.

DoH_KuXoT написа:Като максимална скорост на равно достигнахме 200км/ч като предполагам можеше и още но не беше това целта. При цялото настъпване и никакви икономии даде разход среден 7.8л/100 за около 110км което мисля е нормално.


Това беше нещото което най ме впечатли в мотора и дизела ме спечели. При 4-ма по 100-тина кила, багаж изкачвах преди тунела на Ихтиман идвайки от Пловдив със 160 км/ч. Подавам газ и колата ускорява. :screwy Там бензин 105кс с обща маса около 2000 кг е мъртвец mhihi

П.С. Чипосвай и гледай как върви тогава mhihi Турбото не се усеща и върви като бензин



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта