DoH_KuXoT написа:прави ми впечатление че загравя доста по-бавно от пасат-а ми, 2000сс бензин, при него след 1-2 км съм достигнал поне 40 градуса, установявах го защото прехвърляше на газ на 38градуса и вече духа топло. Сега минавам поне 3-4км за да стане топличко, а 90 градуса достига след около 6км и то със спирания по светофарите в задръстване. Това го отчитам като минус, иначе като стигне 90 градуса ги заковава и не мърда от тях, изстива бавно самия двигател което е плюс спрямо пасата.
Странни са ми показанията на борд компютъра. Моментния разход като е студен двигателя е доста висок, което до някъде е нормално, но е различен всеки път. Имам предвид ако до последно съм карал на среден 6 примерно и спра остава на място на 2-3 литра, ако съм спускал на принудителен празен ход на 0.00 спира на 0,7среден и така си седи. Ако точно преди да спра съм на скорост на газ остава по-висок. Общо взето зависи от стойността на последното показание преди спирането, което в софийските задръствания води до ошашкване на моментния разход като цяло. Общия среден разход пък е функция на моментния и се получава среден разход около 7,5 / 100 а реално на колонка излиза 6,5 ?
Всичките тези неща нормални ли са ?
А дали не гледаш "дневния" борд, този който смята средните стойности от последното палене... той в началото играе, но като минеш малко км и става доста верен