PASSAT VS.VECTRA

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот red.devilll » Нед 18 дек 2011 11:02


До колегата Милев
Колега ако си мислиш че VW-то не страда от помпи много си си пообъркал.Баща си взе Вектра Б през 2001 година 2000 DTH мотор и до 2006 година и пробег от около 170 000км се смениха 2 задни амортисьора,3 биалетки и един дебитомер.Ако това му е кекавато зздраве му кажи. Втори пример приятел със същия мотор като нашия но разликата е че тази е такси и вече на 900 и малко хиляди по километраж при положение ,че като я взе не беше карана на 98 000км беше като я взе :Mr Green Fun . Сменени 2 скоростни кутии 3 пъти е правен задния мост(тампони на носачите-това било най лигавото в тази кола според него)сиединител комплект,комплект предни и задни амортъисиори и биалетки за тях бройка не мога да кажа че не съм сигурен колко са ,но според мен са повече от 10 бр.Мотора не е отварян .не се сменя ремък по простат причина че го няма-за тези 800 и малко километри къде е в него сметни само колко пари са ти 15 комплекта ангренажи и труд на VW-то.Братовчед ми има VW също такси и за по-малко километри от тези на Вектрата има в пъти и доста хиляди лева повече ремонти от тези на вектрата-неговия мотор е отварян вече един път за основен ремонт на мотора и два пъти сменява валове с повдигачи.И двете коли са таксита и двете коли се карат в един и същ град сега сами си решете за какво става въпрос.Не чететте във форуми кой мотор е проблемен-нормално е тук да се пита за проблеми а не да с ехвалим от колите си.Всеки пише какъв проблем има,а не колко е доволен от колата си. За 1,4 и 1,6 моторите на VW се носят легенди,че са проблемни-така е но дали от 1000 бройки 1000 са проблемни?Във форума има доста колеги които карат такива мотори и до сега никога не са имали проблем със скорости или харч на масло.

До Колегата Agent_kowalski:
Колега не бъркай автомобил който е такси и автомобил за лично ползване-Има голяма разлика в това.Автомобила като се боядиса жълт и вече не е кола.А Софииските таксита Вектрите специално са бензиновии са на по 1 000 000км и отгоре.Ти какво искаш от толкова амортизирана кола?Ако искаш и зед ми има Вектра Б и мога да ти дам тел за да му звъннеш да видиш дали има нещо общо с таксито? А и може да си сигурен,че на тази вектра поддръжката е по-евтина от VW и за сега има на половината на мойте километри,но има и 3/4-ти по-малко ремонти от мен.
А тези цени които си дал като сравнителни ,нямат нищо общо с това което е в магазина за цените става въпрос.И забравихме да пишем окачването на пасата,което не е много скъпо само около 700-800 лв

ДО КОЛЕГАТА ПУСНАЛ ТЕМАТА
Колега пусни същата тема в Опел клуба и виж там какво ще ти предложат.Форумите са като комуни всеки си хвале марката и плюе по другите марки.Моя съвет е хвани няколко познати,които карат такива коли които са карали или карат такива модели коли да събереш мнение от тях ,а не от тези които кой какво чул.




tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот tdi_20yare » Нед 18 дек 2011 11:32


Ето едно предложение за момчето с темата за 3000-4000 толкоз,мисля че тази кола има всичко нужно,нали искаш комби,нали искаш малък данък,нали искаш малък разход...http://www.cars.bg/u534133 Даже има подгрев на седалки,пише че не е гнилоч,за тези пари незнам,какво по яко ще намериш,и без туй този мотор е голямо куче...


Потребителски аватар
a2k
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 07 дек 2011 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот a2k » Нед 18 дек 2011 11:39


pepi_iliev написа:Имам Сеат Ибиза, 2000г., 1.9 ТДИ, 90к.с. Според мен, за София това е колата. Малка, маневрена и удобна. Отностно разхода - лятото ми харчи 5л.-5.5л., зависи от задръстванията (и от десния ми крак), но рядко се бутам в час пик. Ако караш само в задръстванията веднага отиваш на 6, даже и малко отгоре. Сега зимата е друга работа. Рядко карам на разстояния 5-6км (обикновено минавам поне 15км.). Сега в студа загрява някъде около 7-8-9км. и разхода отива на 6л.-6.5л.

Сега ще я дам на баща ми за 2 седмици. Неговата работа е на 5км. и ще видя какъв ще е разхода зимата на къси разстояния и в час пик.

Мерси за инфото колега :да: .Това е добар вариант,но ако ще е сеат предпочитам толедо.Ибисата ми е малка на мене,а и 5-та врата на толедото ми се струва много практична :beer


Потребителски аватар
genata82
Мнения: 534
Регистриран на: Чет 29 юли 2010 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот genata82 » Нед 18 дек 2011 11:50


Хубаво де, колегата е дал бюджет нали така? Къде ще намерите читав Б5 дизел за 4хил.лв.? Трябва да е счупен от каране и да е с хиляди забележки. Докато дизелова Вектра 98-99год. е съвсем реално да се намери за тея пари и даже ще останат за обслужваници, регистрации и т.н. И двете коли си имат предимства и недостатъци - опелите са с проблемни помпи, но се ремонтират и за по-малко от 500лв., пасатите пък са със скъпо окачване и т.н. и т.н.

Всичко зависи от колата, на която ще попаднеш. Успех


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4716
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот tdi fen » Нед 18 дек 2011 12:16


за тези пари голф 3 или пасат 4 доста по евтини са за поддръжка от опела за тези опели знам че хвърлят скоростни кутии излизат скъпо


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот bnick » Нед 18 дек 2011 12:18


agent_kowalski написа:е петица 1.9тди съм карал и автомат и ръчка и тя си харчи толкова колкото съм казал.
не че тройката не може да харчи 12.ако газта е "пусната" по щедро и човек старателно борави с педала на газта си харчи и 12.въпроса е че ако се кара спокойно и не се попада в диви задръствания харчи по-малко.


Eто снимки от днешния ден, градско, 9 км. С моята кола 1,9 с чип:
Изображение0046.jpg

Изображение0048.jpg

вижда се че колата още не е загряла, вярно трафика е по-слаб, но климатроника е включен, че по-бързо загрява, но и гори повече...Ето за мита на дизела зимата mhihi
Един Пасат Б4 дизел е добро решение, според мен. Така се избягва "скъпата" предница на Б5.


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот tdi_20yare » Нед 18 дек 2011 12:34


Според мен всичко е нормално,незнам за какъв мит говорите....Ако седнеш в една бензинка,ей тогава може да ти дойде мита.....


Потребителски аватар
a2k
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 07 дек 2011 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот a2k » Нед 18 дек 2011 13:09


stefan4o написа:Ето една тема по въпроса.
viewtopic.php?f=24&t=292404

Мерси за темата колега.От това което ми направи впечетление е че тоя разход 9/100 зимата са които стана дума е на колегата с VW Bora 130кс,а аз искам макс.100кс в случая на VW e 90кса колегата със сеата сподели други цифри които ме одовлетворяват.Така че не е чак толкова страшно с дизел зимно време :да:.Поздрави :beer .Все пак в спора се ражда истината :applause:


Milevv
Мнения: 47
Регистриран на: Пон 01 ное 2010 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: димитровград

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот Milevv » Нед 18 дек 2011 14:42


red.devilll написа:До колегата Милев
Колега ако си мислиш че VW-то не страда от помпи много си си пообъркал.Баща си взе Вектра Б през 2001 година 2000 DTH мотор и до 2006 година и пробег от около 170 000км се смениха 2 задни амортисьора,3 биалетки и един дебитомер.Ако това му е кекавато зздраве му кажи. Втори пример приятел със същия мотор като нашия но разликата е че тази е такси и вече на 900 и малко хиляди по километраж при положение ,че като я взе не беше карана на 98 000км беше като я взе :Mr Green Fun . Сменени 2 скоростни кутии 3 пъти е правен задния мост(тампони на носачите-това било най лигавото в тази кола според него)сиединител комплект,комплект предни и задни амортъисиори и биалетки за тях бройка не мога да кажа че не съм сигурен колко са ,но според мен са повече от 10 бр.Мотора не е отварян .не се сменя ремък по простат причина че го няма-за тези 800 и малко километри къде е в него сметни само колко пари са ти 15 комплекта ангренажи и труд на VW-то.Братовчед ми има VW също такси и за по-малко километри от тези на Вектрата има в пъти и доста хиляди лева повече ремонти от тези на вектрата-неговия мотор е отварян вече един път за основен ремонт на мотора и два пъти сменява валове с повдигачи.И двете коли са таксита и двете коли се карат в един и същ град сега сами си решете за какво става въпрос.Не чететте във форуми кой мотор е проблемен-нормално е тук да се пита за проблеми а не да с ехвалим от колите си.Всеки пише какъв проблем има,а не колко е доволен от колата си. За 1,4 и 1,6 моторите на VW се носят легенди,че са проблемни-така е но дали от 1000 бройки 1000 са проблемни?Във форума има доста колеги които карат такива мотори и до сега никога не са имали проблем със скорости или харч на масло.

До Колегата Agent_kowalski:
Колега не бъркай автомобил който е такси и автомобил за лично ползване-Има голяма разлика в това.Автомобила като се боядиса жълт и вече не е кола.А Софииските таксита Вектрите специално са бензиновии са на по 1 000 000км и отгоре.Ти какво искаш от толкова амортизирана кола?Ако искаш и зед ми има Вектра Б и мога да ти дам тел за да му звъннеш да видиш дали има нещо общо с таксито? А и може да си сигурен,че на тази вектра поддръжката е по-евтина от VW и за сега има на половината на мойте километри,но има и 3/4-ти по-малко ремонти от мен.
А тези цени които си дал като сравнителни ,нямат нищо общо с това което е в магазина за цените става въпрос.И забравихме да пишем окачването на пасата,което не е много скъпо само около 700-800 лв

ДО КОЛЕГАТА ПУСНАЛ ТЕМАТА
Колега пусни същата тема в Опел клуба и виж там какво ще ти предложат.Форумите са като комуни всеки си хвале марката и плюе по другите марки.Моя съвет е хвани няколко познати,които карат такива коли които са карали или карат такива модели коли да събереш мнение от тях ,а не от тези които кой какво чул.



Колега аз това го казвам от някакъв опит с тези коли! Не съм чел по форуми коя колко била здрава!
На мен работата ми е да поправям коли и в сравнение между тези който се изброяват тук повече счупени съм имал Опели! Дори имам пресен пример, вчера си издадох един опел 2.0DTL, беше счупил кутия! Ремонта му излезна 720лв! При положение че скоростната кутия е намерена за 300лв, а ремонта на старата му кутия излизаше двойно! Отделно лагер помпата му струва 400лв хубавата, аз сложих една евтина, без гаранция колко ще кара! Да не говорим че има вътрешни карета за смяна, но те се продават с полуоските на готината цена от 536лв за бройка! Както и да е! Всеки си има мнение нали така! Щом за теб Опела е по-добрия вариант няма лошо, различни хора различни вкусове! И не си хваля марката която карам, както каза по-нагоре! Просто защото нямам нито един Фолксваген, аз съм фен на Алфа Ромео и си се радвам на няколко такива макар че и те не са цвете за мирисане!
Поздрави!


Потребителски аватар
a2k
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 07 дек 2011 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот a2k » Нед 18 дек 2011 16:21


Колега Mitevv като ги разбираш и се занимаваш с това даи повече инфо. за двете като мотори и като цяло.Сподели от твоя опит :beer


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот agent_kowalski » Нед 18 дек 2011 20:27


колега bnick хубаво показваш разход но първо е по бордови ,второ е на някакво супер малко разстояние,второ е САМО неделя.тоест не върши никаква работа.
аз като кажа разход го казвам на поне 300-400км само градско.тогава е най-точно.
дизела 1.9 на vw ако е на голф може да падне под 8,ама на пасат 5 няма как.тежка си е колата вече.не е като старите пасат 1100 кила.тежка си е ,автоматици глупости.
а и ти не си казал на каква кола са тези снимки.като гледам таблото не е пасат 5,а нещо друго.
за вектрата и такситата.прав си че таксито не е много подходящо за целта,но да се качил на хюндай,на дачия,на деу някакво.само има един стари сузуките които трещят и тракат повече от вектрите.все са таксита все в един град.не казвам че вектрата е лоша кола напротив,просто за тези пари според мен рено лагуна е по-добрия варянт.


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот bnick » Нед 18 дек 2011 21:28


agent_kowalski написа:колега bnick хубаво показваш разход но първо е по бордови ,второ е на някакво супер малко разстояние,второ е САМО неделя.тоест не върши никаква работа.
аз като кажа разход го казвам на поне 300-400км само градско.тогава е най-точно.
дизела 1.9 на vw ако е на голф може да падне под 8,ама на пасат 5 няма как.тежка си е колата вече.не е като старите пасат 1100 кила.тежка си е ,автоматици глупости.
а и ти не си казал на каква кола са тези снимки.като гледам таблото не е пасат 5,а нещо друго.

Това е Пасат 6 1,9 ТДИ. Показвам колко гори, когато е студен, имаше приказка колко гори дизела тогава. 9км отсечка с 12 светофара. За последните 12к км с 2к извънградско от тях, средния ми разход е 6,9 mhihi


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот velinsl » Нед 18 дек 2011 21:29


agent_kowalski написа:...ама на пасат 5 няма как.тежка си е колата вече.не е като старите пасат 1100 кила.тежка си е...

колко до е тежка - 50-100кг повече.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот agent_kowalski » Нед 18 дек 2011 21:38


@velinsl направи справка примерно в аутодата кое колко тежи :) оказва си значение определено.
@bnick да ,после видях подписа ти каква е колата.еми сега разход по бордови и то за десетина километра немя как да няма в него едно 20% грешка в неблагоприятната посока.да е нещо за 200-300км засичане пак ще има грешка,но по-малка и нещата ще са по-точни.сега ти е показвало 7 ,значи реално е било 8.дизел и то пасат за градско не си е работа.по-добре по-малка бензинка.освен ако не ти трябва да возиш боклуци с пасата,ако се возиш сам всичко е безсмислено.на бензинката можеш и газ да и сложиш или метан и да се возиш в града.къде ти е 10 газ къде 8 нафта.ако караш много де.ако караш събота и неделя по 10км в града не е проблем пасата.пасата дизела е да го набухаш с багаж и хора и на магисралата на 140 да ти харчи 5,ама то и това не винаги става,а нещата отиват към 6 дори малко отгоре.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4716
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: PASSAT VS.VECTRA

Мнениеот tdi fen » Нед 18 дек 2011 21:46





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: koki_moki74 и 47 госта