Колега ако си мислиш че VW-то не страда от помпи много си си пообъркал.Баща си взе Вектра Б през 2001 година 2000 DTH мотор и до 2006 година и пробег от около 170 000км се смениха 2 задни амортисьора,3 биалетки и един дебитомер.Ако това му е кекавато зздраве му кажи. Втори пример приятел със същия мотор като нашия но разликата е че тази е такси и вече на 900 и малко хиляди по километраж при положение ,че като я взе не беше карана на 98 000км беше като я взе
. Сменени 2 скоростни кутии 3 пъти е правен задния мост(тампони на носачите-това било най лигавото в тази кола според него)сиединител комплект,комплект предни и задни амортъисиори и биалетки за тях бройка не мога да кажа че не съм сигурен колко са ,но според мен са повече от 10 бр.Мотора не е отварян .не се сменя ремък по простат причина че го няма-за тези 800 и малко километри къде е в него сметни само колко пари са ти 15 комплекта ангренажи и труд на VW-то.Братовчед ми има VW също такси и за по-малко километри от тези на Вектрата има в пъти и доста хиляди лева повече ремонти от тези на вектрата-неговия мотор е отварян вече един път за основен ремонт на мотора и два пъти сменява валове с повдигачи.И двете коли са таксита и двете коли се карат в един и същ град сега сами си решете за какво става въпрос.Не чететте във форуми кой мотор е проблемен-нормално е тук да се пита за проблеми а не да с ехвалим от колите си.Всеки пише какъв проблем има,а не колко е доволен от колата си. За 1,4 и 1,6 моторите на VW се носят легенди,че са проблемни-така е но дали от 1000 бройки 1000 са проблемни?Във форума има доста колеги които карат такива мотори и до сега никога не са имали проблем със скорости или харч на масло.До Колегата Agent_kowalski:
Колега не бъркай автомобил който е такси и автомобил за лично ползване-Има голяма разлика в това.Автомобила като се боядиса жълт и вече не е кола.А Софииските таксита Вектрите специално са бензиновии са на по 1 000 000км и отгоре.Ти какво искаш от толкова амортизирана кола?Ако искаш и зед ми има Вектра Б и мога да ти дам тел за да му звъннеш да видиш дали има нещо общо с таксито? А и може да си сигурен,че на тази вектра поддръжката е по-евтина от VW и за сега има на половината на мойте километри,но има и 3/4-ти по-малко ремонти от мен.
А тези цени които си дал като сравнителни ,нямат нищо общо с това което е в магазина за цените става въпрос.И забравихме да пишем окачването на пасата,което не е много скъпо само около 700-800 лв
ДО КОЛЕГАТА ПУСНАЛ ТЕМАТА
Колега пусни същата тема в Опел клуба и виж там какво ще ти предложат.Форумите са като комуни всеки си хвале марката и плюе по другите марки.Моя съвет е хвани няколко познати,които карат такива коли които са карали или карат такива модели коли да събереш мнение от тях ,а не от тези които кой какво чул.
.Това е добар вариант,но ако ще е сеат предпочитам толедо.Ибисата ми е малка на мене,а и 5-та врата на толедото ми се струва много практична 
