
1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
Под 10% е най-добре! 

- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
Здравейте да не отварям и аз нова тема. Имам 1 въпрос към вас. Може ли да се оправи моята центровка като местя помпата или може софтуерно чрез ваг-ком . Според тези снимки . Става въпрос за 1.9 TDI ASV
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
По-добре си я направи от помпата. 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
За твоя мотор е най-добре на синята линия.
- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Ето днес след корекциите какво се получи . Така добре ли е ? Ако не какво още трябва да се направи.
- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
След малко игра с Adaptation се получи това . Тук се дигна малко fuel temp-a но падна Timinga за това питам как е най добре :?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Изобщо не е добре, защо си вдигнал толкова много софтуерното предварение от Адапатация!?! Направи го на 0.7 BTDC е най-добре или го върни на фабричното 0.4 и по-нагоре ти писах да си най-близо до синята линия, така както е става ако си с AHF мотора, не че няма да върви и така, но нали си го правиш сам за да е най-оптимално.
- mucy
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 19:04
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: AFN 110 1997
- Местоположение: Gorna Orqhovica, default
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Извинявам се прочетох темата и да питам.Днес ми правиха аванса от помпата и аз нищо не разбирам,но тези линии дето ги има тук на снимките ,на мен жълтата линия излезе малко над зелената отгоре!Това много ли значи и да варвя ли да казвам да я върнат малко.Ако е от значение двигателя е АФН 110 коня?
Ако е от някакво допълнително значение сега колата имам чувството ,че по бързо набира,но и по шумна?


Ако е от някакво допълнително значение сега колата имам чувството ,че по бързо набира,но и по шумна?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
mucy написа:Извинявам се прочетох темата и да питам.Днес ми правиха аванса от помпата и аз нищо не разбирам,но тези линии дето ги има тук на снимките ,на мен жълтата линия излезе малко над зелената отгоре!Това много ли значи и да варвя ли да казвам да я върнат малко.Ако е от значение двигателя е АФН 110 коня?![]()
![]()
Ако е от някакво допълнително значение сега колата имам чувството ,че по бързо набира,но и по шумна?
Абе не се занимавай, АФН може и на зелената линия, най-добре между зелената и синята, освен това при Шарана процедурата е доста тежка, като сменяш ремъците най-добре.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Zinoto написа:Изобщо не е добре, защо си вдигнал толкова много софтуерното предварение от Адапатация!?! Направи го на 0.7 BTDC е най-добре или го върни на фабричното 0.4 и по-нагоре ти писах да си най-близо до синята линия, така както е става ако си с AHF мотора, не че няма да върви и така, но нали си го правиш сам за да е най-оптимално.
А за 1Z колко трябва да е BTDC и какво се постига с адаптация, не е ли по добре с механично въртене на помпата. Разбирам че не може да се прави адаптация на 4 канал на 1з, ама софт. на другите коли какво променя от мех. въртене на помпата.
Поздрави на всички.
- mucy
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 19:04
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: AFN 110 1997
- Местоположение: Gorna Orqhovica, default
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Да де ама защото като гледам че на всички им е под зелената линия и си мисля да не би много да са я мръднали помпата и да се преебе нещо,че уж заради пушаците я мръднаха а те останаха макар че сега е по пъргава някак колата.А и да питам то това стана след смяна на ремъците и дали като се отпуснат да слезе надолу малко линията на графиката.??
- mucy
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 19:04
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: AFN 110 1997
- Местоположение: Gorna Orqhovica, default
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Zinoto написа:mucy написа:Извинявам се прочетох темата и да питам.Днес ми правиха аванса от помпата и аз нищо не разбирам,но тези линии дето ги има тук на снимките ,на мен жълтата линия излезе малко над зелената отгоре!Това много ли значи и да варвя ли да казвам да я върнат малко.Ако е от значение двигателя е АФН 110 коня?![]()
![]()
Ако е от някакво допълнително значение сега колата имам чувството ,че по бързо набира,но и по шумна?
Абе не се занимавай, АФН може и на зелената линия, най-добре между зелената и синята, освен това при Шарана процедурата е доста тежка, като сменяш ремъците най-добре.
Да де ама защото като гледам че на всички им е под зелената линия и си мисля да не би много да са я мръднали помпата и да се преебе нещо,че уж заради пушаците я мръднаха а те останаха макар че сега е по пъргава някак колата.А и да питам то това стана след смяна на ремъците и дали като се отпуснат да слезе надолу малко линията на графиката.??
- roskonedelchev
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 11 фев 2013 15:54
- Автомобил: SEAT IBIZA 1.9 TDI 110hp
- Двигател: ASV 2001
- Местоположение: Разград
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Някои ако може да каже нещо и за тази центровка.Благодаря предварително.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
- Автомобил: Golf 4 1.9TDI
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: гр.Добринище
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Струва ми се че трябва да върнеш малко че си в предварение-компа ти иска 0.9 градуса а ти си на 2.0 градуса.Нека по знаещите да кажат.Поздрави!!!
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Колеги,някой който разбира да каже тази центровка добре ли е един майстор каза 4е имала помпата предварение,дали това е вярно и как трябва да бъде
- Прикачени файлове
-
- 27122013094.JPG (494.89 KиБ) Видяна 9823 пъти
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 96 госта