1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот nasko1978 » Пон 21 май 2012 10:10


Под 10% е най-добре! :да:




Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот BuRnInGSouL » Нед 10 фев 2013 16:18


Здравейте да не отварям и аз нова тема. Имам 1 въпрос към вас. Може ли да се оправи моята центровка като местя помпата или може софтуерно чрез ваг-ком . Според тези снимки . Става въпрос за 1.9 TDI ASV
Прикачени файлове
asd.JPG
asd2.JPG


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот nasko1978 » Нед 10 фев 2013 16:25


По-добре си я направи от помпата. :th_up


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Пон 11 фев 2013 13:23


За твоя мотор е най-добре на синята линия.


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот BuRnInGSouL » Пон 11 фев 2013 18:33


Ето днес след корекциите какво се получи . Така добре ли е ? Ако не какво още трябва да се направи.
Прикачени файлове
graf.JPG
gfjh.JPG


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот BuRnInGSouL » Пон 11 фев 2013 19:34


След малко игра с Adaptation се получи това . Тук се дигна малко fuel temp-a но падна Timinga за това питам как е най добре :?
Прикачени файлове
2.JPG
22.JPG


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Вто 12 фев 2013 1:16


Изобщо не е добре, защо си вдигнал толкова много софтуерното предварение от Адапатация!?! Направи го на 0.7 BTDC е най-добре или го върни на фабричното 0.4 и по-нагоре ти писах да си най-близо до синята линия, така както е става ако си с AHF мотора, не че няма да върви и така, но нали си го правиш сам за да е най-оптимално.


Потребителски аватар
mucy
Мнения: 83
Регистриран на: Пон 03 май 2010 19:04
Автомобил: VW Sharan
Двигател: AFN 110 1997
Местоположение: Gorna Orqhovica, default

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mucy » Вто 12 фев 2013 22:26


Извинявам се прочетох темата и да питам.Днес ми правиха аванса от помпата и аз нищо не разбирам,но тези линии дето ги има тук на снимките ,на мен жълтата линия излезе малко над зелената отгоре!Това много ли значи и да варвя ли да казвам да я върнат малко.Ако е от значение двигателя е АФН 110 коня? :redface :redface
Ако е от някакво допълнително значение сега колата имам чувството ,че по бързо набира,но и по шумна?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Сря 13 фев 2013 10:40


mucy написа:Извинявам се прочетох темата и да питам.Днес ми правиха аванса от помпата и аз нищо не разбирам,но тези линии дето ги има тук на снимките ,на мен жълтата линия излезе малко над зелената отгоре!Това много ли значи и да варвя ли да казвам да я върнат малко.Ако е от значение двигателя е АФН 110 коня? :redface :redface
Ако е от някакво допълнително значение сега колата имам чувството ,че по бързо набира,но и по шумна?

Абе не се занимавай, АФН може и на зелената линия, най-добре между зелената и синята, освен това при Шарана процедурата е доста тежка, като сменяш ремъците най-добре.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот bobitur » Сря 13 фев 2013 14:16


Zinoto написа:Изобщо не е добре, защо си вдигнал толкова много софтуерното предварение от Адапатация!?! Направи го на 0.7 BTDC е най-добре или го върни на фабричното 0.4 и по-нагоре ти писах да си най-близо до синята линия, така както е става ако си с AHF мотора, не че няма да върви и така, но нали си го правиш сам за да е най-оптимално.

А за 1Z колко трябва да е BTDC и какво се постига с адаптация, не е ли по добре с механично въртене на помпата. Разбирам че не може да се прави адаптация на 4 канал на 1з, ама софт. на другите коли какво променя от мех. въртене на помпата.
Поздрави на всички.


Потребителски аватар
mucy
Мнения: 83
Регистриран на: Пон 03 май 2010 19:04
Автомобил: VW Sharan
Двигател: AFN 110 1997
Местоположение: Gorna Orqhovica, default

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mucy » Сря 13 фев 2013 18:04


Да де ама защото като гледам че на всички им е под зелената линия и си мисля да не би много да са я мръднали помпата и да се преебе нещо,че уж заради пушаците я мръднаха а те останаха макар че сега е по пъргава някак колата.А и да питам то това стана след смяна на ремъците и дали като се отпуснат да слезе надолу малко линията на графиката.??


Потребителски аватар
mucy
Мнения: 83
Регистриран на: Пон 03 май 2010 19:04
Автомобил: VW Sharan
Двигател: AFN 110 1997
Местоположение: Gorna Orqhovica, default

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mucy » Сря 13 фев 2013 18:06


Zinoto написа:
mucy написа:Извинявам се прочетох темата и да питам.Днес ми правиха аванса от помпата и аз нищо не разбирам,но тези линии дето ги има тук на снимките ,на мен жълтата линия излезе малко над зелената отгоре!Това много ли значи и да варвя ли да казвам да я върнат малко.Ако е от значение двигателя е АФН 110 коня? :redface :redface
Ако е от някакво допълнително значение сега колата имам чувството ,че по бързо набира,но и по шумна?

Абе не се занимавай, АФН може и на зелената линия, най-добре между зелената и синята, освен това при Шарана процедурата е доста тежка, като сменяш ремъците най-добре.

Да де ама защото като гледам че на всички им е под зелената линия и си мисля да не би много да са я мръднали помпата и да се преебе нещо,че уж заради пушаците я мръднаха а те останаха макар че сега е по пъргава някак колата.А и да питам то това стана след смяна на ремъците и дали като се отпуснат да слезе надолу малко линията на графиката.??


Потребителски аватар
roskonedelchev
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 11 фев 2013 15:54
Автомобил: SEAT IBIZA 1.9 TDI 110hp
Двигател: ASV 2001
Местоположение: Разград

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот roskonedelchev » Нед 17 мар 2013 18:17


Някои ако може да каже нещо и за тази центровка.Благодаря предварително.
Без имеddf.jpg

Без имеddfefff.jpg

Без имеddfef.jpg


blajetoo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
Автомобил: Golf 4 1.9TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: гр.Добринище

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот blajetoo » Вто 09 юли 2013 13:37


Струва ми се че трябва да върнеш малко че си в предварение-компа ти иска 0.9 градуса а ти си на 2.0 градуса.Нека по знаещите да кажат.Поздрави!!!


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот lapata79 » Пет 27 дек 2013 13:09


Колеги,някой който разбира да каже тази центровка добре ли е един майстор каза 4е имала помпата предварение,дали това е вярно и как трябва да бъде
Прикачени файлове
27122013094.JPG
27122013094.JPG (494.89 KиБ) Видяна 9834 пъти



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom и 78 госта