Andonov написа:Ivelin написа:Колега не е само при Дачията... на тоя студ чисто ново ауди А4 2.0 ТДИ няма загряване по задръстванията. 1 час из София и парното на мах да размразява прозорците и температурата не стигна до 90. Така че тия приказки които го разказват колегите как стрелката спира на 90 и стои там без значение какво правят...
Може да са прави ако се стрелките им са напред с 20-30 градуса
На доста коли (да не казвам всички) стрелките им са "напред".
Няма линейност между датчика и системата (стрелката). Умишлено направено от производителите.
За това каращите БМВ си мислят че колите им "загряват" много по-бързо от ВАГ например.
При тях много бързо стрелката застава посредата, но мръдне ли и 2mm напред е прегрял мотора.
Писал съм го и преди. От 75С до 100С (повече не съм ги загрявал) на мотора при ВАГ, стрелката кове 90С.
говорим кога почва да духла топло, стрелките кой ти ги гледа зимата

просто става бавно - това е факт. казвам го от опит, явно не само при мен е било така, а при всички. и се оказа в последствие, че може и иначе

ПС - и ние сме карали ВАГ-ове и знаем за стрелките, наистина е така.