
P.S.Кво стана с на Ico колата той не пише нещо.
Brezel написа:Аз ли не разбрах или колата ти е 90 коня на майсторът казал че е над 140 коня заради чипаЕбати чипа требва да е да дига тия 50 коня.....а и ако наистина са правени опитие за "свръхчип" колата да се е счупила много много по бързо. Ако обаче колата ти е била наистина 110 коня с чип е съвсем нормално. Смешното е обаче че при който и да е майстор да отидеш и като кажеш че има чип и за тех винаги това е проблема и шпчват да говорят глупости.
Не ме разбирай погрешно...не казвам че неможе да е от чипа...всеки знае че колата може да се счупи от КОФТИчип обаче когато един "майстор" каже че чипа е виновен вземи го питай "Как точно чипа вреди на колата?" и ще видиш как веднага почва да мърмори и да отклонява въпросаА и както се казва ....то може да се провери дали е чипосана или не е
stanimir написа:Stivi написа:ачо написа:stanimir, под аватара ти пише че голфа е с AFN мотор пък твърдиш че е 90 коня
Един човек да се сети че тоя мотор по принцип си е 110кс и няма как в Юнитрейд да открият че "по салон" е 110кс а иначе 90
Съгласих се, в документите ми пише 90 к.с.
KKK написа:И аз имам същия проблем, Пасат 1.9 ТДИ, АFN двигател- 110 к.с. На градско каране няма никакви индикации за проблем, но при рязко натоварване на двигателя над 130 км изведнъж губи мощност и върви като атмосферен дизел. След изключване и палене всичко се оправя. При рязко изфорсиране на място двигателят заглъхва, понякога изгасва, като че не му стига гориво и си попушва от ауспуха.
Карал съм го на диагностика на няколко места, но без категорична диагноза. Имаха съмнения за дебитомера, имал отклонения от нормата. Почисваха датчика за налягането в тръбите на кулера.
В Реал турбо ми казаха да махна катализатора. Махнаха го и почистиха турбината - не била в лошо състояние, нито пък зацапана. Гледаха го на VAG комп. в Юнитрейд в динамичен режим. Взеха ми 56 лв, за да кажат, че всичко е от турбината и била за смяна !!! Пробваха с временен клапан за налягането и казаха, че не е от него - другите два не са си проверявали. Сменил съм маркучето към клапана над турбото, другите са здрави.
Един друг майстор пък ме уверява, че е от ГНП и срещу 700 лв. ще оправи проблема.
Така е от доста време, ама не съм предприел нищо засега. Не мисля, че е от турбото, по- скоро датчик или дебитомер... Дайте съвет какво да правя, че като карам на дълъг път спирам няколко пъти, за да рестартирам и много ме изнервя.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта