P.S.Кво стана с на Ico колата той не пише нещо.
проблем с турбо на B5 1.9 TDI AFN 1998 г.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Майстора си го е изсмукал от пръстите това твърдение.За ЮНИТРЕЙД думите ми са вече като за починал-или добро или нищо-демек нищо.Тва ебати чипа 50% мощност отгоре
А как са го замерили нема да коментирам.Иначе stanimir казваше че като е зел колата я дал на някав майстор да сменя нещата и той му бил демонстрирал "как вече върви повече".Та ме самнява тоз велик майстор да не е базикал нещо турбината и сега комповете да им показват разни неща.
P.S.Кво стана с на Ico колата той не пише нещо.
P.S.Кво стана с на Ico колата той не пише нещо.
- stanimir
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Brezel написа:Аз ли не разбрах или колата ти е 90 коня на майсторът казал че е над 140 коня заради чипаЕбати чипа требва да е да дига тия 50 коня.....а и ако наистина са правени опитие за "свръхчип" колата да се е счупила много много по бързо. Ако обаче колата ти е била наистина 110 коня с чип е съвсем нормално. Смешното е обаче че при който и да е майстор да отидеш и като кажеш че има чип и за тех винаги това е проблема и шпчват да говорят глупости.
Не ме разбирай погрешно...не казвам че неможе да е от чипа...всеки знае че колата може да се счупи от КОФТИчип обаче когато един "майстор" каже че чипа е виновен вземи го питай "Как точно чипа вреди на колата?" и ще видиш как веднага почва да мърмори и да отклонява въпросаА и както се казва ....то може да се провери дали е чипосана или не е
Не,не,документално е 90 к.с,а съм убеден,че НЕ е 90,а наистина 110.Оттам майстора само отбеляза,че има чип, който я прави доста над 110к.к., и не е казал,че е проблем.Без да знае,че има чип се откриха проблеми в турбото, а и на мен след дълго каране по магистралата , със 140 да речем, после на 90 едвам изпреварвам тир/камион.Когато я изключа,и я включа наново и потегля набира/ускорява перфектно. Та за тва първия път майстора ми каза,да не свалят и чистят сега,а да я продухам като карам с над 2 500 оборота,и по-спортно, за което бях писал в една друга тема в Технически форум VW голф
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Тва което ми споменаваш ми мирише на моя проблем-дебитомер.Няма нищо общо с турбина.Но нещата може да са няколко и последното е турбината.Иначе това което е казал за продухването е универсален лек ,ама не оправя нещата всеки път-направи го ама сложи няква почистваща добавка преди това-препоръчвам ти ЛикиМоли или Тотал
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тука в работата имаме един бус транспортер 2.5 ТДИ, 2004 година, много натокан и джиджан, върви като некола, направо такава кола не бях карал досега (със изключение на един друг бус , каравеле ВР6 '97ма, амам това е друга история), та напоследък почна и той да го прави тоз номер - като караш по бързо изведнъж турбото млъква и губи мощност, обаче не пуши и не светка нищо. Влиза в авариен режим, трябва да спреш, да даде6 три пъти на контакт и тогава като запалиш и турбо и все и все е наред. В супер дизел на околовръстното казаха че са объркани и че е или дебитомер или турбо - давало много голямо налягане и казаха да идеме в Юнитрейд. От там ни казаха че колата е със чип (както и на всички вас, явно те само това си знаят) и от там идва грешка и казаха да си я караме така ако се задълбае проблема (почне да го прави прекалено често) ще трябва да се смени чипа и това е. Между другото са казали че няма никакъв проблем с тоз чип, защото си бил на VW и некви такива, въобще не са го хулили, даже напротив.
- Popeto_89
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в колата
и аз имах същия проблем преди 3 години и половина!Ходих в Юнитрейд и ми смениха некъв Въздухомер!
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... c&start=15
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... c&start=15
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niks76 тази грешка мисля че е при по-новите TDI-та след 2000 г.
При по-старите 97-98-99 по-скоро ще дава 00575 Intake manifold pressure - Control difference.
Доколкото знам по-новите TDI дават по-ясно описание на грешките.Възможно е и да греша.
Fault codes 16485 ... 65535
Note:
In the following table, new fault codes which describe fault causes more precisely than before have been listed in place of the familiar five-digit V.A.G fault codes. The fault text has not changed greatly. In addition a new type of fault code, the so called P codes e.g. P0101, is listed and positioned next to the existing codes. These P codes have no significance at present, but will be required by self-diagnosis systems in the future.
Но наистина този N75 е много проблемен.VW трябва да ти дават още един такъв като си купуваш кола от тях
та да си го смениш
Възможно е и VNT механиза да се "залепнал" - тогава трябва да се
по4исти...
А Юнитрейд да гледат AFN мотор и да казват 90 коня - просто нямам думи!!!!!!!!!!!
При по-старите 97-98-99 по-скоро ще дава 00575 Intake manifold pressure - Control difference.
Доколкото знам по-новите TDI дават по-ясно описание на грешките.Възможно е и да греша.
Fault codes 16485 ... 65535
Note:
In the following table, new fault codes which describe fault causes more precisely than before have been listed in place of the familiar five-digit V.A.G fault codes. The fault text has not changed greatly. In addition a new type of fault code, the so called P codes e.g. P0101, is listed and positioned next to the existing codes. These P codes have no significance at present, but will be required by self-diagnosis systems in the future.
Но наистина този N75 е много проблемен.VW трябва да ти дават още един такъв като си купуваш кола от тях
Възможно е и VNT механиза да се "залепнал" - тогава трябва да се
по4исти...
А Юнитрейд да гледат AFN мотор и да казват 90 коня - просто нямам думи!!!!!!!!!!!
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
stanimir написа:Stivi написа:ачо написа:stanimir, под аватара ти пише че голфа е с AFN мотор пък твърдиш че е 90 коня
Един човек да се сети че тоя мотор по принцип си е 110кс и няма как в Юнитрейд да открият че "по салон" е 110кс а иначе 90
Съгласих се, в документите ми пише 90 к.с.
Е поне ще си на далавера с данъка
И аз имам същия проблем, Пасат 1.9 ТДИ, АFN двигател- 110 к.с. На градско каране няма никакви индикации за проблем, но при рязко натоварване на двигателя над 130 км изведнъж губи мощност и върви като атмосферен дизел. След изключване и палене всичко се оправя. При рязко изфорсиране на място двигателят заглъхва, понякога изгасва, като че не му стига гориво и си попушва от ауспуха.
Карал съм го на диагностика на няколко места, но без категорична диагноза. Имаха съмнения за дебитомера, имал отклонения от нормата. Почисваха датчика за налягането в тръбите на кулера.
В Реал турбо ми казаха да махна катализатора. Махнаха го и почистиха турбината - не била в лошо състояние, нито пък зацапана. Гледаха го на VAG комп. в Юнитрейд в динамичен режим. Взеха ми 56 лв, за да кажат, че всичко е от турбината и била за смяна !!! Пробваха с временен клапан за налягането и казаха, че не е от него - другите два не са си проверявали. Сменил съм маркучето към клапана над турбото, другите са здрави.
Един друг майстор пък ме уверява, че е от ГНП и срещу 700 лв. ще оправи проблема.
Така е от доста време, ама не съм предприел нищо засега. Не мисля, че е от турбото, по- скоро датчик или дебитомер... Дайте съвет какво да правя, че като карам на дълъг път спирам няколко пъти, за да рестартирам и много ме изнервя.
Карал съм го на диагностика на няколко места, но без категорична диагноза. Имаха съмнения за дебитомера, имал отклонения от нормата. Почисваха датчика за налягането в тръбите на кулера.
В Реал турбо ми казаха да махна катализатора. Махнаха го и почистиха турбината - не била в лошо състояние, нито пък зацапана. Гледаха го на VAG комп. в Юнитрейд в динамичен режим. Взеха ми 56 лв, за да кажат, че всичко е от турбината и била за смяна !!! Пробваха с временен клапан за налягането и казаха, че не е от него - другите два не са си проверявали. Сменил съм маркучето към клапана над турбото, другите са здрави.
Един друг майстор пък ме уверява, че е от ГНП и срещу 700 лв. ще оправи проблема.
Така е от доста време, ама не съм предприел нищо засега. Не мисля, че е от турбото, по- скоро датчик или дебитомер... Дайте съвет какво да правя, че като карам на дълъг път спирам няколко пъти, за да рестартирам и много ме изнервя.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Аз съм с подобен проблем-дабитомера прави отклонение от 20%-карам си колата и както си хвърчи изведнъж умира/и то се като изпреварвам/на високи обороти.Първо мислих ,че е клапна на гейта-но при него колата напарво се отрязва като от ограничител/можеш да го пробваш като изключиш клапана и ако няма разлика в вървежа значи е той-но едва ли понеже той се осеща много силно/.Ходих до Супердизал и дизелджията в бакърената-според тях колата си беше екстра-ама то е доста трудно в Сф да покажеш проблем който се проявява след 140+ км./ч.Един ден отидох при един дизелджия в К-во и се почна тестове в движение-първо сменихме гейта за всеки случей,после дебитомер въпреки че вече майстора го беше разконспирирал-моя не отчиташе грешка но даваше грешни показания-на 3та с пълна газ даваше 620,а заводско е 850.Тогава се поинтересувах от таз джаджа и се оказа доста финен датчик който си се води консуматив и просто с годинките почва яко да трупа грешки.Понеже niks76 ми прати друг от франция пак отидох при дизелджията в К-во да го пробваме.В началото преди да загрее даде добри показания/750 и отгоре/.След 3-4 мен. каране обаче 650-660
-верно по-добре от стария,но все пак доста под заводски.Изглежда просто с времето жичката изтънява и почва да показва по-висока температура от колкото трябва-демек по-малко въздух и мощност.Ако искаш пиши на WasteLandTDтой има ВАГ-ком и найстина ще ти провери колата дали е в параметри,а не само за грешки и айде след тва да те прати за турбина.
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ККК виж си вакумите и марку4ката която върви от ECU-to към тръбите на интеркулера.При брат ми се беше измъкнала от ЕКУ-то(заради некъдърниците дето слагали алармата и постоянно даваше грешка - разлика в налягането.На ваг-кома турбината не вдигаше никакво налягане.
В унитрейд му взеха 70лв да потвърдят диагностиката дето ние си е направихме, да му отворят ЕКУ-то и да закачат измъкнатата марку4ка.
В унитрейд му взеха 70лв да потвърдят диагностиката дето ние си е направихме, да му отворят ЕКУ-то и да закачат измъкнатата марку4ка.
- stanimir
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
KKK написа:И аз имам същия проблем, Пасат 1.9 ТДИ, АFN двигател- 110 к.с. На градско каране няма никакви индикации за проблем, но при рязко натоварване на двигателя над 130 км изведнъж губи мощност и върви като атмосферен дизел. След изключване и палене всичко се оправя. При рязко изфорсиране на място двигателят заглъхва, понякога изгасва, като че не му стига гориво и си попушва от ауспуха.
Карал съм го на диагностика на няколко места, но без категорична диагноза. Имаха съмнения за дебитомера, имал отклонения от нормата. Почисваха датчика за налягането в тръбите на кулера.
В Реал турбо ми казаха да махна катализатора. Махнаха го и почистиха турбината - не била в лошо състояние, нито пък зацапана. Гледаха го на VAG комп. в Юнитрейд в динамичен режим. Взеха ми 56 лв, за да кажат, че всичко е от турбината и била за смяна !!! Пробваха с временен клапан за налягането и казаха, че не е от него - другите два не са си проверявали. Сменил съм маркучето към клапана над турбото, другите са здрави.
Един друг майстор пък ме уверява, че е от ГНП и срещу 700 лв. ще оправи проблема.
Така е от доста време, ама не съм предприел нищо засега. Не мисля, че е от турбото, по- скоро датчик или дебитомер... Дайте съвет какво да правя, че като карам на дълъг път спирам няколко пъти, за да рестартирам и много ме изнервя.
мале,братчед...ако и аз трябва да мина по тоя път? Едно към едно е и при мен ситуацията с колата
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: KemalKadir и 93 госта


