колебание при палене
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Значи,един мой колега имаше същият проблем на jetta,закарахме помпата при един майстор в Железница/може би един от най-добрите помпаджии за района на София/,та той каза,че когато една кола пали добре студена,а има проблем при топло палене значи проблема е в помпата/ремонт,а този ремонт излиза колкото нова помпа/.Това се получава когато колата е минала много хиляди километри, за съжаление.При теб може и да не е от това не знам,но такива са признаците на износено бутало на ГНП-то.Та така че се замисли на колко километри е колата ти.
Успех!
Успех!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
братлета
и при мен е така загрей ли животното и варти повече докато запали а сега в студа вали от раз ако не съм я карал. незнам къв е проблема ама ме дразни
Имал сам 3-4такива слу4аи занимавам се с автомобтли от доста време. Някои се оправят като смениш дат4ика , други не.Скоро един познат си купи А3 1.9 тди,и нанеговата кола видях ,4е е монтирано някакво реголируемо сапротивление с реле-време,на един от кабелите на дат4ика.Колата е вкарана от Италия,това нещо е слагано там . Изкл.за проба и колата запо4на да не пали топла .Този дат4ик дава инфо на компа като е топла свещите сащо подгряват.Защо тогава като подам директно ток на шината на свещите с кабел колата пале перфектно топла?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта