Питане отностно спортен филтър
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
Rabbit_TDI написа:А някви негативи има ли?Коя марка е добра щото аз само K&N знам,а из и-бей има доста
негативи - основно дебитомер. освен замърсяване понякога могат да се появят и грешки / това е в по - така случаи /.
вече много са разпространени филтрите на JR filters. за моя голф са някъде около 70 лева. има ги и на доста места. Митко / Дон Хуан / например е с такъв - питай го сам за ефекта

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Това което казваш за дебитомера хич не ми харесва.Аз в момента съм с прецакан дебитомер и колата освен ,че не върви отвреме на време направо дърпа "ръчната".Мислех да слагам филтар след като си купя дебитомер ама за малко вървеж отгоре няма смисъл да рискувам щото разбрах какво е без дибитомер/пък и тука моя го дават 300-400,та ще поръчвам по ибей и е дълга и широка/
То май маслото го цапа?Ще остане варианта май лятот да си сложа пръскалка на кулера
.


- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Rabbit_TDI написа:Това което казваш за дебитомера хич не ми харесва.Аз в момента съм с прецакан дебитомер и колата освен ,че не върви отвреме на време направо дърпа "ръчната".Мислех да слагам филтар след като си купя дебитомер ама за малко вървеж отгоре няма смисъл да рискувам щото разбрах какво е без дибитомер/пък и тука моя го дават 300-400,та ще поръчвам по ибей и е дълга и широка/То май маслото го цапа?Ще остане варианта май лятот да си сложа пръскалка на кулера
.
Не е повече от 170лв за Г4 /проверено за КиН/ ,но определено не си струва риска ! Има доста писано по темите и обикновенно не се стига до слагане както и в моя случай ! А пък някой споделят впечатление от "спортни" филтри за по 20лв от Илиенци


- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колеги, значи от изчетеното до тук, явно ще избера и аз вариянта с панелния или иначе казано "панелния" спортен филтър.
Но след като е по-важен дебита на поемания въздух, според вас, стандартната кутия получава ли достатъчен дебит за спортния филтър ?
@Rabbit_TDI, как сме.. както ти се е случило с колицата? До къде стигна с километражките ?
Но след като е по-важен дебита на поемания въздух, според вас, стандартната кутия получава ли достатъчен дебит за спортния филтър ?
@Rabbit_TDI, как сме.. както ти се е случило с колицата? До къде стигна с километражките ?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми колицата откакто ми е купена/година и нещо и 25к километри/е с прецакан дебитомер и ми отне половин година докато ми го разгадае един дизелджия в Карлово.Никс76 веднага се отзова/за което хиляди благодарности/и ми прати един от Франция за проба,но явно с годинките тия добичета си правят грешка.Сега съм с неговия щото по-добре се държи колата но грешката пак е същата 20%,а моя дава 25%
.На километража повече от 180 не сам виждал/говоря за километраж а не реална/,ама по-лошото е че прави едни странни чакмаци от загряването-като я запаля върви/мерихме го даже дава 750 от заводско 850/,ама като се понагрее жичката/която е изтаняла с годините/и пак същото/мноо е гадно при изпреварване/.Та затова не ми се иска спортен филтар вече 


- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Колега, карам с K&N филтър вече 3 години и нямам никакъв проблем. Колата ми е с оригиналния дебитомер и нямам абсолютно никакъв проблем, а вече е на 208 000 км. Така че е много относително спортния филтър да ти прецака дебитомера. В сервиза на VW ми казаха, че старите TDI-та имат много по-издръжливи дебитомери от новите.Rabbit_TDI написа:Ми колицата откакто ми е купена/година и нещо и 25к километри/е с прецакан дебитомер и ми отне половин година докато ми го разгадае един дизелджия в Карлово.Никс76 веднага се отзова/за което хиляди благодарности/и ми прати един от Франция за проба,но явно с годинките тия добичета си правят грешка.Сега съм с неговия щото по-добре се държи колата но грешката пак е същата 20%,а моя дава 25%.На километража повече от 180 не сам виждал/говоря за километраж а не реална/,ама по-лошото е че прави едни странни чакмаци от загряването-като я запаля върви/мерихме го даже дава 750 от заводско 850/,ама като се понагрее жичката/която е изтаняла с годините/и пак същото/мноо е гадно при изпреварване/.Та затова не ми се иска спортен филтар вече
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Да Пиербург-а на наште мотори е оста по-издражлив спрямо новите/май са БОШ/,ама и цената на наще е 4ворно по-скъпа
Колкото и да са здрави се се износва жичката с годините и почва да дава отклонения.Вероятно твоя е бил сменян от предишния собственик ,или просто на пасатите така е сложен филтара че не се марсят.Разлика във вървежа с филтара има ли и за кви пари го купи?

- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
На дебитомера ми пише, че е произведен 96-та година, демек оригиналния е. Нов струва 287лв, никак не е евтин. Но за това пък все още се държи и не се е прецакал.Rabbit_TDI написа:Да Пиербург-а на наште мотори е оста по-издражлив спрямо новите/май са БОШ/,ама и цената на наще е 4ворно по-скъпаКолкото и да са здрави се се износва жичката с годините и почва да дава отклонения.Вероятно твоя е бил сменян от предишния собственик ,или просто на пасатите така е сложен филтара че не се марсят.Разлика във вървежа с филтара има ли и за кви пари го купи?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
В сервиза на Фолксваген ми правиха диагностика в реално време и показа 880.Rabbit_TDI написа:А мерил ли си го.Щото и моя е същия 96а оригиналин ама показва доста по-малко ,а тва компа не го отчита като грешка.Имай предвид ,че си късметлия щото познавам доста Голф ТДИ който малко или много прави грешка.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 196 госта