Питане отностно спортен филтър

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 03 яну 2007 20:25


В такъв случей хубав панелен е най-изгодно без много главоболия?




Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Чет 04 яну 2007 0:41


Rabbit_TDI написа:В такъв случей хубав панелен е най-изгодно без много главоболия?


:да:
особено за клуб дизел forced induction


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 яну 2007 1:01


А някви негативи има ли?Коя марка е добра щото аз само K&N знам,а из и-бей има доста :lol:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Чет 04 яну 2007 1:38


Rabbit_TDI написа:А някви негативи има ли?Коя марка е добра щото аз само K&N знам,а из и-бей има доста :lol:


негативи - основно дебитомер. освен замърсяване понякога могат да се появят и грешки / това е в по - така случаи /.

вече много са разпространени филтрите на JR filters. за моя голф са някъде около 70 лева. има ги и на доста места. Митко / Дон Хуан / например е с такъв - питай го сам за ефекта :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 яну 2007 2:01


Това което казваш за дебитомера хич не ми харесва.Аз в момента съм с прецакан дебитомер и колата освен ,че не върви отвреме на време направо дърпа "ръчната".Мислех да слагам филтар след като си купя дебитомер ама за малко вървеж отгоре няма смисъл да рискувам щото разбрах какво е без дибитомер/пък и тука моя го дават 300-400,та ще поръчвам по ибей и е дълга и широка/ :cry: То май маслото го цапа?Ще остане варианта май лятот да си сложа пръскалка на кулера :lol: .


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 04 яну 2007 17:46


Rabbit_TDI написа:Това което казваш за дебитомера хич не ми харесва.Аз в момента съм с прецакан дебитомер и колата освен ,че не върви отвреме на време направо дърпа "ръчната".Мислех да слагам филтар след като си купя дебитомер ама за малко вървеж отгоре няма смисъл да рискувам щото разбрах какво е без дибитомер/пък и тука моя го дават 300-400,та ще поръчвам по ибей и е дълга и широка/ :cry: То май маслото го цапа?Ще остане варианта май лятот да си сложа пръскалка на кулера :lol: .


Не е повече от 170лв за Г4 /проверено за КиН/ ,но определено не си струва риска ! Има доста писано по темите и обикновенно не се стига до слагане както и в моя случай ! А пък някой споделят впечатление от "спортни" филтри за по 20лв от Илиенци :shock По-добре тогава без филтър че да ти е съвсем екстремно преживяването :lol:


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Чет 04 яну 2007 18:39


колеги, значи от изчетеното до тук, явно ще избера и аз вариянта с панелния или иначе казано "панелния" спортен филтър.
Но след като е по-важен дебита на поемания въздух, според вас, стандартната кутия получава ли достатъчен дебит за спортния филтър ?

@Rabbit_TDI, как сме.. както ти се е случило с колицата? До къде стигна с километражките ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 яну 2007 23:20


Ми колицата откакто ми е купена/година и нещо и 25к километри/е с прецакан дебитомер и ми отне половин година докато ми го разгадае един дизелджия в Карлово.Никс76 веднага се отзова/за което хиляди благодарности/и ми прати един от Франция за проба,но явно с годинките тия добичета си правят грешка.Сега съм с неговия щото по-добре се държи колата но грешката пак е същата 20%,а моя дава 25% :cry: .На километража повече от 180 не сам виждал/говоря за километраж а не реална/,ама по-лошото е че прави едни странни чакмаци от загряването-като я запаля върви/мерихме го даже дава 750 от заводско 850/,ама като се понагрее жичката/която е изтаняла с годините/и пак същото/мноо е гадно при изпреварване/.Та затова не ми се иска спортен филтар вече :lol:


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 05 яну 2007 1:29


Rabbit_TDI написа:Ми колицата откакто ми е купена/година и нещо и 25к километри/е с прецакан дебитомер и ми отне половин година докато ми го разгадае един дизелджия в Карлово.Никс76 веднага се отзова/за което хиляди благодарности/и ми прати един от Франция за проба,но явно с годинките тия добичета си правят грешка.Сега съм с неговия щото по-добре се държи колата но грешката пак е същата 20%,а моя дава 25% :cry: .На километража повече от 180 не сам виждал/говоря за километраж а не реална/,ама по-лошото е че прави едни странни чакмаци от загряването-като я запаля върви/мерихме го даже дава 750 от заводско 850/,ама като се понагрее жичката/която е изтаняла с годините/и пак същото/мноо е гадно при изпреварване/.Та затова не ми се иска спортен филтар вече :lol:
Колега, карам с K&N филтър вече 3 години и нямам никакъв проблем. Колата ми е с оригиналния дебитомер и нямам абсолютно никакъв проблем, а вече е на 208 000 км. Така че е много относително спортния филтър да ти прецака дебитомера. В сервиза на VW ми казаха, че старите TDI-та имат много по-издръжливи дебитомери от новите.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 05 яну 2007 1:43


Да Пиербург-а на наште мотори е оста по-издражлив спрямо новите/май са БОШ/,ама и цената на наще е 4ворно по-скъпа :!: Колкото и да са здрави се се износва жичката с годините и почва да дава отклонения.Вероятно твоя е бил сменян от предишния собственик ,или просто на пасатите така е сложен филтара че не се марсят.Разлика във вървежа с филтара има ли и за кви пари го купи?


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 07 яну 2007 2:45


Rabbit_TDI написа:Да Пиербург-а на наште мотори е оста по-издражлив спрямо новите/май са БОШ/,ама и цената на наще е 4ворно по-скъпа :!: Колкото и да са здрави се се износва жичката с годините и почва да дава отклонения.Вероятно твоя е бил сменян от предишния собственик ,или просто на пасатите така е сложен филтара че не се марсят.Разлика във вървежа с филтара има ли и за кви пари го купи?
На дебитомера ми пише, че е произведен 96-та година, демек оригиналния е. Нов струва 287лв, никак не е евтин. Но за това пък все още се държи и не се е прецакал.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 07 яну 2007 21:23


А мерил ли си го.Щото и моя е същия 96а оригиналин ама показва доста по-малко ,а тва компа не го отчита като грешка.Имай предвид ,че си късметлия щото познавам доста Голф ТДИ който малко или много прави грешка.


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Пон 08 яну 2007 1:30


Колеги, благодаря ви за безценната информация
май ще слагам конусовиден JR филтър, а и ще го взема на добра цена ;)
Поздрави на всички :)


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 12 яну 2007 2:10


Rabbit_TDI написа:А мерил ли си го.Щото и моя е същия 96а оригиналин ама показва доста по-малко ,а тва компа не го отчита като грешка.Имай предвид ,че си късметлия щото познавам доста Голф ТДИ който малко или много прави грешка.
В сервиза на Фолксваген ми правиха диагностика в реално време и показа 880. :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта