1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
Всякакви скорости над 200км/ч с този двигател, на каквато и да е кола, са твърде оптимистични според мен. Супърб 2 с този двигател едвам-едвам стигаше до 180-185км/ч по километраж, а определено колата си беше наред.
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
Andonov написа:BKC мотора, съм го карал с няколко ръчни и с DSG кутии. От 0км до 250000км пробег. Разлика няма във вървенето и горенето. Няма как да вдигне 213 на равен път без вятър и без моднат софтуер.
3000об/мин - 145км/ч , на 4500/об/мин - 215км/ч по стрелка.morfei1 написа:dmode101 написа:Над 3000 оборота не я търси за пъргавина.
То и останалите умирт след 3000 оборота - сток
Много са прави колегите. Тук е истината.
чип нямам , вятър не съм мерил

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
Quottzot написа:Всякакви скорости над 200км/ч с този двигател, на каквато и да е кола, са твърде оптимистични според мен. Супърб 2 с този двигател едвам-едвам стигаше до 180-185км/ч по километраж, а определено колата си беше наред.
Точно толкова върви ВКС мотор сток, ако ще и 7 степенна да е кутията.

- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
Andonov написа:Ама т'ва кат отиваш към морето след тунела на Ихтиман и задължително след мивка и пастиране.![]()
п.с. смешни ставате с тези максимални скорости.Не забравяйте че и други карат такива коли.
Един смислен коментар

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
Andonov написа:Quottzot написа:Всякакви скорости над 200км/ч с този двигател, на каквато и да е кола, са твърде оптимистични според мен. Супърб 2 с този двигател едвам-едвам стигаше до 180-185км/ч по километраж, а определено колата си беше наред.
Точно толкова върви ВКС мотор сток, ако ще и 7 степенна да е кутията.
няма да споря... не съм тръгнал да си продавам колата, споделих лични впечатления, не ангажирам никой да вярва или да си прави заключения.
- bubo-bubo
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 25 юли 2012 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Град
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
I4o_naskov написа:Andonov написа:Ама т'ва кат отиваш към морето след тунела на Ихтиман и задължително след мивка и пастиране.![]()
п.с. смешни ставате с тези максимални скорости.Не забравяйте че и други карат такива коли.
Един смислен коментар
И кое точно е смисленото бе колега? Нещо по темата да има? Новини ?
Като малки пубери сте! Сама някой да види думи като ускорение, макс скорост и вече му растат ташаците..
То не че съм очаквал нещо друго освен спам в тая тема ама ти с тоя смислен коментар ми преля чашата..
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
bubo-bubo, три чисто нови от магазина съм изкарал с тоя мотор. Силата на тоя мотор е от 1800 до 3000-3200 об/мин.С 3000 съм на 140км/ч. До 150-160 върви и после е мъка. Не знам как се вдигат 190-200, пък още повече да се държат
В първия си пост пишеш за вдигане на обороти ,та да набира. За какви обороти говориш? Ако след 2000об няма никой на която и да е предавка имаш проблем. 190км/ч да поддържаш е меко казано издевателство. При такива обороти почва да похапва доволно маслото, особено ако е на над 8-9 хил. км. Първите две коли пипаха маслото без да ги натискам. Сега третата е вече на 260 х.км и с каране до 130-140км/ч маслото седи на макс за 15 х/км, съединител още не съм пипал, гоеметрии не съм чистил, ходовата част не пипана с изключение на 2 биалетки отзад. Един съвет - никога не мий двигател. Имам близки наблюдения върху още поне 50 коли с тоя двигател и никога не ми е светкал чек или да набива грешки, може би щото никога не съм мил двигател.
Истината е някъде там, че тия мотори като дойдат нов внос по на минимум 200х.км тепърва и почват проблемите, докато ТДИ с роторна помпа на 200х/км бих казал е в разцвета си

В първия си пост пишеш за вдигане на обороти ,та да набира. За какви обороти говориш? Ако след 2000об няма никой на която и да е предавка имаш проблем. 190км/ч да поддържаш е меко казано издевателство. При такива обороти почва да похапва доволно маслото, особено ако е на над 8-9 хил. км. Първите две коли пипаха маслото без да ги натискам. Сега третата е вече на 260 х.км и с каране до 130-140км/ч маслото седи на макс за 15 х/км, съединител още не съм пипал, гоеметрии не съм чистил, ходовата част не пипана с изключение на 2 биалетки отзад. Един съвет - никога не мий двигател. Имам близки наблюдения върху още поне 50 коли с тоя двигател и никога не ми е светкал чек или да набива грешки, може би щото никога не съм мил двигател.
Истината е някъде там, че тия мотори като дойдат нов внос по на минимум 200х.км тепърва и почват проблемите, докато ТДИ с роторна помпа на 200х/км бих казал е в разцвета си
- bubo-bubo
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 25 юли 2012 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Град
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
110afn явно не си ме разбрал..
С две думи, колата върви повече от прилично и е в много добро състояние, но има го НО-то..
Липсва динамика на ниски обороти... Това означава къса първа примерно до 2000об. след което втора не поема и не скача веднага а спи 2 сек. докато качи на 1800 и пак тръгва.. Това не се случва винаги но да кажем 50% от времето, когато я карам..
Карал съм няколко нови ТДИ-та и винаги са били пъргави още от ниски обороти..
Карал съм и такава 105 коня и точно така вървеше яко още от ниското а после отслабва..
За това и написах, че съм убеден че нещо и има на колата, но според мен нито е компресия, нито турбо...
п.п А между другото още един симптом вече няколко пъти ми загасва при потегляне или къса първа и после втора..
Съединителят е нов, така че нещата идват от двигателя..

С две думи, колата върви повече от прилично и е в много добро състояние, но има го НО-то..
Липсва динамика на ниски обороти... Това означава къса първа примерно до 2000об. след което втора не поема и не скача веднага а спи 2 сек. докато качи на 1800 и пак тръгва.. Това не се случва винаги но да кажем 50% от времето, когато я карам..
Карал съм няколко нови ТДИ-та и винаги са били пъргави още от ниски обороти..
Карал съм и такава 105 коня и точно така вървеше яко още от ниското а после отслабва..
За това и написах, че съм убеден че нещо и има на колата, но според мен нито е компресия, нито турбо...
п.п А между другото още един симптом вече няколко пъти ми загасва при потегляне или къса първа и после втора..
Съединителят е нов, така че нещата идват от двигателя..

- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
Ами незнам какво търсиш още на 2000об да включваш втора.Нещо не може да се разберем, но под 1800об няма как да се изстреля колата
- bubo-bubo
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 25 юли 2012 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Град
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
Да поеме а не да се изстреля..
Ти като минаваш през спящ полицай винаги ли на първа връщаш?
Даже обикновени бензинки поемат на втора!
А от твоите думи излиза, че едва ли не тая кола върви само на средни обороти, което не е вярно предвид малката турбина и променлива геометрия, измислени точно заради турбо дупката и динамиката на ниски обороти..
Идеята е да ми разбереш проблема и при възможност да дадеш съвет а не да спориш с мен..
Аз имам 18 години книжка и достатъчно опит зад волана за да знам кога една кола има проблем и кога не..
2010г. е сменяна някаква тръбичка на турбото, не знам може някое вакумно съединение да прави мизерии..
Така или иначе съм се уговорил в сервиз за петък ще видим, какво ще кажат..

Ти като минаваш през спящ полицай винаги ли на първа връщаш?
Даже обикновени бензинки поемат на втора!
А от твоите думи излиза, че едва ли не тая кола върви само на средни обороти, което не е вярно предвид малката турбина и променлива геометрия, измислени точно заради турбо дупката и динамиката на ниски обороти..
Идеята е да ми разбереш проблема и при възможност да дадеш съвет а не да спориш с мен..
Аз имам 18 години книжка и достатъчно опит зад волана за да знам кога една кола има проблем и кога не..
2010г. е сменяна някаква тръбичка на турбото, не знам може някое вакумно съединение да прави мизерии..
Така или иначе съм се уговорил в сервиз за петък ще видим, какво ще кажат..

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
По принцип избягвам да пиша в такива теми, но вече не се сдържах
Моята каручка при 100% load do 4500rpm e с 1.7bar на турбото и 75mg гориво, при което ауспуха тунира задният джам
Да споделя , че е с големият кулер, без катализатор, резонатор след турбината и егр. Със стоков хардуер трудно може да се изцеди кой знай колко повече. Та бих казал, че каручката до 200 върви, но след 220 върви само с попътен вятър
Виждал съм много хора, като видят как колата им върви до 180 си казват "еее тя до 200 си ги вдига без проблем"
. Е да ама НЕ
Нещата на горе стават СЪВСЕМ РАЗЛИЧНИ .
И все пак да отбележим, че говорим за скорост по километраж, която ако си с оригинален размер гуми е с 10% по-ниска от реалната ( изискване от завода производител).

Моята каручка при 100% load do 4500rpm e с 1.7bar на турбото и 75mg гориво, при което ауспуха тунира задният джам

Да споделя , че е с големият кулер, без катализатор, резонатор след турбината и егр. Със стоков хардуер трудно може да се изцеди кой знай колко повече. Та бих казал, че каручката до 200 върви, но след 220 върви само с попътен вятър



И все пак да отбележим, че говорим за скорост по километраж, която ако си с оригинален размер гуми е с 10% по-ниска от реалната ( изискване от завода производител).
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
110afn написа:Ами незнам какво търсиш още на 2000об да включваш втора.Нещо не може да се разберем, но под 1800об няма как да се изстреля колата
аз усещам турбото още на 1500об/мин нещата, които описва bubo-bubo не са нормално поведение за този двигател.
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
Dobromirski написа:По принцип избягвам да пиша в такива теми, но вече не се сдържах![]()
Моята каручка при 100% load do 4500rpm e с 1.7bar на турбото и 75mg гориво, при което ауспуха тунира задният джам![]()
Да споделя , че е с големият кулер, без катализатор, резонатор след турбината и егр. Със стоков хардуер трудно може да се изцеди кой знай колко повече. Та бих казал, че каручката до 200 върви, но след 220 върви само с попътен вятърВиждал съм много хора, като видят как колата им върви до 180 си казват "еее тя до 200 си ги вдига без проблем"
. Е да ама НЕ
Нещата на горе стават СЪВСЕМ РАЗЛИЧНИ .
И все пак да отбележим, че говорим за скорост по километраж, която ако си с оригинален размер гуми е с 10% по-ниска от реалната ( изискване от завода производител).
навсякъде съм писал за еднократно постигната скорост след сериозно изминато разстояние, до достигането й, не говорим за нормална за подържане скорост , а за еднократно вдигната такава. Иначе и 190 пак идват в повече.
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
bubo-bubo написа:Да поеме а не да се изстреля..
Ти като минаваш през спящ полицай винаги ли на първа връщаш?
Даже обикновени бензинки поемат на втора!
А от твоите думи излиза, че едва ли не тая кола върви само на средни обороти, което не е вярно предвид малката турбина и променлива геометрия, измислени точно заради турбо дупката и динамиката на ниски обороти..
Идеята е да ми разбереш проблема и при възможност да дадеш съвет а не да спориш с мен..
Аз имам 18 години книжка и достатъчно опит зад волана за да знам кога една кола има проблем и кога не..
2010г. е сменяна някаква тръбичка на турбото, не знам може някое вакумно съединение да прави мизерии..
Така или иначе съм се уговорил в сервиз за петък ще видим, какво ще кажат..
проблема е в турбото според мен, дали е затлачена геометрия, дали вакуум някъде дърпа въздух, дали имаш спукан леко турбо път и т.н. Да гасне на втора пък съвсем не е нормално. Давам на приятелката ми дето изобщо не може да кара и на първа трудно го гаси. Прегледай си съединенията, някъде омаслено, по-прашно от останалите маркуче по съединенията и по гънките. Покара ли колата с някаква добавка, много хора слагат и бензин в малки количества (1-2 литра на пълен резервоар) , аз лично взех колата от жена която е карала само градско като кара като баба и като взех колата определено беше позатъпкана. Пръсках преди ЕГР един спрей за прочистване от Тойота, беше 15лв, отзад се сипеше черен дим и сажди, сипах добавка, хубава нафта и с две ходения до бургас на сериозно настъпване сега мотора мърка и се развърта от ниски много стабилно, всичко си е в норми при диагностика. Усещам турбото още от 1500об/мин на баирчета на 2-3 отстрани при отворени прозорци започва да си издава специфичния звук.
Мери ли дюзите с какви показатели са, синхронизацията на валовете как е ?
- bubo-bubo
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 25 юли 2012 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Град
Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика
Нарочно не искам да и сипвам нищо докато не мине диагностиката в Порше..
Искам проблема да е максимално осезаем за да се разберем с диагностика
Ако турбото беше прецакано, колата нямаше да върви толкова много.. За това и аз си мисля евентуално за вакумни съединения, които датчиците не могат да хванат..
Dobromirski, продължи с добрата си традиция и престани да пишеш по темата повече! Не си намерил правилният човек, на който да се правиш на мъж..
Искам проблема да е максимално осезаем за да се разберем с диагностика

Ако турбото беше прецакано, колата нямаше да върви толкова много.. За това и аз си мисля евентуално за вакумни съединения, които датчиците не могат да хванат..
Dobromirski, продължи с добрата си традиция и престани да пишеш по темата повече! Не си намерил правилният човек, на който да се правиш на мъж..

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта