1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот Quottzot » Вто 07 авг 2012 8:50


Всякакви скорости над 200км/ч с този двигател, на каквато и да е кола, са твърде оптимистични според мен. Супърб 2 с този двигател едвам-едвам стигаше до 180-185км/ч по километраж, а определено колата си беше наред.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 07 авг 2012 9:51


Andonov написа:BKC мотора, съм го карал с няколко ръчни и с DSG кутии. От 0км до 250000км пробег. Разлика няма във вървенето и горенето. Няма как да вдигне 213 на равен път без вятър и без моднат софтуер.

3000об/мин - 145км/ч , на 4500/об/мин - 215км/ч по стрелка.

morfei1 написа:
dmode101 написа:Над 3000 оборота не я търси за пъргавина.


То и останалите умирт след 3000 оборота - сток


Много са прави колегите. Тук е истината.


чип нямам , вятър не съм мерил :D . Аз на 3000об/мин съм над 150км/ч може би 153-4 не съм гледал но е над 150. Кутията е ръчна 5 степенна.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот Andonov » Вто 07 авг 2012 10:03


Quottzot написа:Всякакви скорости над 200км/ч с този двигател, на каквато и да е кола, са твърде оптимистични според мен. Супърб 2 с този двигател едвам-едвам стигаше до 180-185км/ч по километраж, а определено колата си беше наред.


Точно толкова върви ВКС мотор сток, ако ще и 7 степенна да е кутията. :да:


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот I4o_naskov » Вто 07 авг 2012 11:45


Andonov написа:Ама т'ва кат отиваш към морето след тунела на Ихтиман и задължително след мивка и пастиране. mhihi


п.с. смешни ставате с тези максимални скорости. :screwy Не забравяйте че и други карат такива коли.

Един смислен коментар :да:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 07 авг 2012 12:25


Andonov написа:
Quottzot написа:Всякакви скорости над 200км/ч с този двигател, на каквато и да е кола, са твърде оптимистични според мен. Супърб 2 с този двигател едвам-едвам стигаше до 180-185км/ч по километраж, а определено колата си беше наред.


Точно толкова върви ВКС мотор сток, ако ще и 7 степенна да е кутията. :да:

няма да споря... не съм тръгнал да си продавам колата, споделих лични впечатления, не ангажирам никой да вярва или да си прави заключения.


Потребителски аватар
bubo-bubo
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 25 юли 2012 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Град

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот bubo-bubo » Вто 07 авг 2012 15:36


I4o_naskov написа:
Andonov написа:Ама т'ва кат отиваш към морето след тунела на Ихтиман и задължително след мивка и пастиране. mhihi


п.с. смешни ставате с тези максимални скорости. :screwy Не забравяйте че и други карат такива коли.

Един смислен коментар :да:


И кое точно е смисленото бе колега? Нещо по темата да има? Новини ?
Като малки пубери сте! Сама някой да види думи като ускорение, макс скорост и вече му растат ташаците..
То не че съм очаквал нещо друго освен спам в тая тема ама ти с тоя смислен коментар ми преля чашата..


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот 110afn » Вто 07 авг 2012 17:14


bubo-bubo, три чисто нови от магазина съм изкарал с тоя мотор. Силата на тоя мотор е от 1800 до 3000-3200 об/мин.С 3000 съм на 140км/ч. До 150-160 върви и после е мъка. Не знам как се вдигат 190-200, пък още повече да се държат :screwy
В първия си пост пишеш за вдигане на обороти ,та да набира. За какви обороти говориш? Ако след 2000об няма никой на която и да е предавка имаш проблем. 190км/ч да поддържаш е меко казано издевателство. При такива обороти почва да похапва доволно маслото, особено ако е на над 8-9 хил. км. Първите две коли пипаха маслото без да ги натискам. Сега третата е вече на 260 х.км и с каране до 130-140км/ч маслото седи на макс за 15 х/км, съединител още не съм пипал, гоеметрии не съм чистил, ходовата част не пипана с изключение на 2 биалетки отзад. Един съвет - никога не мий двигател. Имам близки наблюдения върху още поне 50 коли с тоя двигател и никога не ми е светкал чек или да набива грешки, може би щото никога не съм мил двигател.
Истината е някъде там, че тия мотори като дойдат нов внос по на минимум 200х.км тепърва и почват проблемите, докато ТДИ с роторна помпа на 200х/км бих казал е в разцвета си


Потребителски аватар
bubo-bubo
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 25 юли 2012 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Град

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот bubo-bubo » Вто 07 авг 2012 20:43


110afn явно не си ме разбрал..
С две думи, колата върви повече от прилично и е в много добро състояние, но има го НО-то..
Липсва динамика на ниски обороти... Това означава къса първа примерно до 2000об. след което втора не поема и не скача веднага а спи 2 сек. докато качи на 1800 и пак тръгва.. Това не се случва винаги но да кажем 50% от времето, когато я карам..
Карал съм няколко нови ТДИ-та и винаги са били пъргави още от ниски обороти..
Карал съм и такава 105 коня и точно така вървеше яко още от ниското а после отслабва..
За това и написах, че съм убеден че нещо и има на колата, но според мен нито е компресия, нито турбо...

п.п А между другото още един симптом вече няколко пъти ми загасва при потегляне или къса първа и после втора..
Съединителят е нов, така че нещата идват от двигателя..

:beer


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот 110afn » Вто 07 авг 2012 22:41


Ами незнам какво търсиш още на 2000об да включваш втора.Нещо не може да се разберем, но под 1800об няма как да се изстреля колата


Потребителски аватар
bubo-bubo
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 25 юли 2012 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Град

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот bubo-bubo » Сря 08 авг 2012 8:41


Да поеме а не да се изстреля..
Ти като минаваш през спящ полицай винаги ли на първа връщаш?
Даже обикновени бензинки поемат на втора!
А от твоите думи излиза, че едва ли не тая кола върви само на средни обороти, което не е вярно предвид малката турбина и променлива геометрия, измислени точно заради турбо дупката и динамиката на ниски обороти..
Идеята е да ми разбереш проблема и при възможност да дадеш съвет а не да спориш с мен..
Аз имам 18 години книжка и достатъчно опит зад волана за да знам кога една кола има проблем и кога не..
2010г. е сменяна някаква тръбичка на турбото, не знам може някое вакумно съединение да прави мизерии..
Така или иначе съм се уговорил в сервиз за петък ще видим, какво ще кажат..
:beer


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот Dobromirski » Сря 08 авг 2012 9:02


По принцип избягвам да пиша в такива теми, но вече не се сдържах :mrgreen:
Моята каручка при 100% load do 4500rpm e с 1.7bar на турбото и 75mg гориво, при което ауспуха тунира задният джам :Mr Green Fun
Да споделя , че е с големият кулер, без катализатор, резонатор след турбината и егр. Със стоков хардуер трудно може да се изцеди кой знай колко повече. Та бих казал, че каручката до 200 върви, но след 220 върви само с попътен вятър :D Виждал съм много хора, като видят как колата им върви до 180 си казват "еее тя до 200 си ги вдига без проблем" mhihi . Е да ама НЕ :) Нещата на горе стават СЪВСЕМ РАЗЛИЧНИ .
И все пак да отбележим, че говорим за скорост по километраж, която ако си с оригинален размер гуми е с 10% по-ниска от реалната ( изискване от завода производител).


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 08 авг 2012 9:03


110afn написа:Ами незнам какво търсиш още на 2000об да включваш втора.Нещо не може да се разберем, но под 1800об няма как да се изстреля колата

аз усещам турбото още на 1500об/мин нещата, които описва bubo-bubo не са нормално поведение за този двигател.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 08 авг 2012 9:06


Dobromirski написа:По принцип избягвам да пиша в такива теми, но вече не се сдържах :mrgreen:
Моята каручка при 100% load do 4500rpm e с 1.7bar на турбото и 75mg гориво, при което ауспуха тунира задният джам :Mr Green Fun
Да споделя , че е с големият кулер, без катализатор, резонатор след турбината и егр. Със стоков хардуер трудно може да се изцеди кой знай колко повече. Та бих казал, че каручката до 200 върви, но след 220 върви само с попътен вятър :D Виждал съм много хора, като видят как колата им върви до 180 си казват "еее тя до 200 си ги вдига без проблем" mhihi . Е да ама НЕ :) Нещата на горе стават СЪВСЕМ РАЗЛИЧНИ .
И все пак да отбележим, че говорим за скорост по километраж, която ако си с оригинален размер гуми е с 10% по-ниска от реалната ( изискване от завода производител).

навсякъде съм писал за еднократно постигната скорост след сериозно изминато разстояние, до достигането й, не говорим за нормална за подържане скорост , а за еднократно вдигната такава. Иначе и 190 пак идват в повече.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 08 авг 2012 9:12


bubo-bubo написа:Да поеме а не да се изстреля..
Ти като минаваш през спящ полицай винаги ли на първа връщаш?
Даже обикновени бензинки поемат на втора!
А от твоите думи излиза, че едва ли не тая кола върви само на средни обороти, което не е вярно предвид малката турбина и променлива геометрия, измислени точно заради турбо дупката и динамиката на ниски обороти..
Идеята е да ми разбереш проблема и при възможност да дадеш съвет а не да спориш с мен..
Аз имам 18 години книжка и достатъчно опит зад волана за да знам кога една кола има проблем и кога не..
2010г. е сменяна някаква тръбичка на турбото, не знам може някое вакумно съединение да прави мизерии..
Така или иначе съм се уговорил в сервиз за петък ще видим, какво ще кажат..
:beer

проблема е в турбото според мен, дали е затлачена геометрия, дали вакуум някъде дърпа въздух, дали имаш спукан леко турбо път и т.н. Да гасне на втора пък съвсем не е нормално. Давам на приятелката ми дето изобщо не може да кара и на първа трудно го гаси. Прегледай си съединенията, някъде омаслено, по-прашно от останалите маркуче по съединенията и по гънките. Покара ли колата с някаква добавка, много хора слагат и бензин в малки количества (1-2 литра на пълен резервоар) , аз лично взех колата от жена която е карала само градско като кара като баба и като взех колата определено беше позатъпкана. Пръсках преди ЕГР един спрей за прочистване от Тойота, беше 15лв, отзад се сипеше черен дим и сажди, сипах добавка, хубава нафта и с две ходения до бургас на сериозно настъпване сега мотора мърка и се развърта от ниски много стабилно, всичко си е в норми при диагностика. Усещам турбото още от 1500об/мин на баирчета на 2-3 отстрани при отворени прозорци започва да си издава специфичния звук.
Мери ли дюзите с какви показатели са, синхронизацията на валовете как е ?


Потребителски аватар
bubo-bubo
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 25 юли 2012 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Град

Re: 1.9 ТДИ 105 ПД диагностика

Мнениеот bubo-bubo » Сря 08 авг 2012 9:37


Нарочно не искам да и сипвам нищо докато не мине диагностиката в Порше..
Искам проблема да е максимално осезаем за да се разберем с диагностика :)
Ако турбото беше прецакано, колата нямаше да върви толкова много.. За това и аз си мисля евентуално за вакумни съединения, които датчиците не могат да хванат..
Dobromirski, продължи с добрата си традиция и престани да пишеш по темата повече! Не си намерил правилният човек, на който да се правиш на мъж.. :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 88 госта