Пасат 1.6 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 10 яну 2007 12:37


Този двигател не е ли същия който слагата на Г2 1,6 ТДИ 80к.с. ама е много рядък.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 10 яну 2007 14:49


Именно.Иначе самия мотор е в ранглистата на №1 дизел на всички времена :lol:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 10 яну 2007 15:17


Rabbit_TDI написа:Именно.Иначе самия мотор е в ранглистата на №1 дизел на всички времена :lol:


А защо е така рядък :roll:


Потребителски аватар
Me4ev_77
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:01
Автомобил: Audi A4
Двигател: AWT 2001
Местоположение: Кубрат

Мнениеот Me4ev_77 » Сря 10 яну 2007 16:17


Не мога да ти кажа защо е така рядък,но е номер 1,защото е много надежден-механична помпа(не като на 1.9 тди електронна с КОМП) дава също такава мощносст като на 1.9 тди,но пък и дава много по-малко проблеми заради по-простата си(но много по надеждана) конструкция заразлика от 1.9 тди поне според мои лични наблюдения.Значи един приятел както писах малко по нагоре кара пасат-2,93г. австрийски-колата е на повече от 300 + хиляди и върви като змей- прави 200,а моя приятел я кара като за последно-постоянна ръчка-1,2,3, колкота може,пътува за чужбина с нея.


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 10 яну 2007 16:30


Аз съм с такъв мотор и съм доволен.
SB 1,6 TDI. 80 коня, малък разход и перфектно си носи купето.
По-пъргав от 1,9 TD.
:deal повечко по въпроса.
:да:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 10 яну 2007 16:43


Щото през 80те 1.6 Дизел с 80 коня :!: сещай се кве пари е струвал :lol: -имат един дефект-пукат глави.Иначе ТДИ е по-дълговечен ,но 1.6ТД е по-надежден и некапризен.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 10 яну 2007 17:25


Me4ev_77 написа:... пасат-2,93г...

Хайде най-накрая да ги научим, и да не пишем глупости, а ?
Пасат 2 се спира от производство през 89 година. Значи 93 е Пасат-3. Ок ?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 10 яну 2007 18:20


gr_kanev написа:
Me4ev_77 написа:... пасат-2,93г...

Хайде най-накрая да ги научим, и да не пишем глупости, а ?
Пасат 2 се спира от производство през 89 година. Значи 93 е Пасат-3. Ок ?
Споко не се карай на човеко - Ваското модерира отговора - Божков се извини после - никой не се е родил научен !!! Всеки може да сгреши или да не знае - затова всеки помага - с линкове или свои знания!!! :handshake :handshake :handshake


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 10 яну 2007 19:02


Me4ev_77 написа:Значи един приятел както писах малко по нагоре кара пасат-2,93г. австрийски-колата е на повече от 300 + хиляди и върви като змей- прави 200,а моя приятел я кара като за последно-постоянна ръчка-1,2,3, колкота може,пътува за чужбина с нея.


80кс ,дизел,93г-200км/ч - не кола а самолет :shock


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 10 яну 2007 20:44


Ами явно добре гледана кола не се плаши от км и каране :)


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Чет 11 яну 2007 9:33


Rabbit_TDI написа: -имат един дефект-пукат глави.

И това го има, но с културно каране и малко повече внимание към колата и тя ще те слуша.


Потребителски аватар
Божков
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Божков » Чет 11 яну 2007 9:48


Petyoffy написа:
Rabbit_TDI написа: -имат един дефект-пукат глави.

И това го има, но с културно каране и малко повече внимание към колата и тя ще те слуша.


Спуканата глава как може да се усети? Нещо теч на масло или се вижда пукнатина направо?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 11 яну 2007 9:51


То като се пукне трябва май да се сменя.Иначе май тоя дефект е повече на "задкормилното"устройство ,а не на колата :lol:


Потребителски аватар
Me4ev_77
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:01
Автомобил: Audi A4
Двигател: AWT 2001
Местоположение: Кубрат

Мнениеот Me4ev_77 » Чет 11 яну 2007 9:52


Опс паста 2-93г. сори,нещо се обърках,наистина е пасат-3,като пишех по инерция направих аналогия с голф-2,затова се обърках нещо.Иначе колата си върви много яко-по километраж вдига 200 де,но знам,че реалната и скорост е някъде 180 максимум-просто малко афектиран съм от качествата на този мотор-върви доста наистина,а и досега никакви дефекти.Колата се кара като за последно и наистина се учудвам,че още не е спукала глава или турбината се е скапала(дано не стане де), а и не гори масло бе-направо :shock ,нема какво да кажа :)


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Чет 11 яну 2007 10:16


Божков написа:
Petyoffy написа:
Rabbit_TDI написа: -имат един дефект-пукат глави.

И това го има, но с културно каране и малко повече внимание към колата и тя ще те слуша.


Спуканата глава как може да се усети?

1. Повишава се налягането в охладителната система - абе маркучите се одървят, от където е възможно да прегрява, да губи охлаждаща течност понеже надува системата и е въжможно да избие навсякъде-покрай датчиците, по съединения, та дори и през водната помпа.
2. Почва да гори масло ( доста повече от нормалното ). Като се махне капачката за маслото духа яко..... Възможно е и да омазнява двигателя по главата.
3. И компресията логично я няма никаква.
Има и още, но за това се сещам в момента.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта