Пасат 1.6 TDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Me4ev_77
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:01
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Кубрат
Не мога да ти кажа защо е така рядък,но е номер 1,защото е много надежден-механична помпа(не като на 1.9 тди електронна с КОМП) дава също такава мощносст като на 1.9 тди,но пък и дава много по-малко проблеми заради по-простата си(но много по надеждана) конструкция заразлика от 1.9 тди поне според мои лични наблюдения.Значи един приятел както писах малко по нагоре кара пасат-2,93г. австрийски-колата е на повече от 300 + хиляди и върви като змей- прави 200,а моя приятел я кара като за последно-постоянна ръчка-1,2,3, колкота може,пътува за чужбина с нея.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Споко не се карай на човеко - Ваското модерира отговора - Божков се извини после - никой не се е родил научен !!! Всеки може да сгреши или да не знае - затова всеки помага - с линкове или свои знания!!!gr_kanev написа:Me4ev_77 написа:... пасат-2,93г...
Хайде най-накрая да ги научим, и да не пишем глупости, а ?
Пасат 2 се спира от производство през 89 година. Значи 93 е Пасат-3. Ок ?



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Me4ev_77
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:01
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Кубрат
Опс паста 2-93г. сори,нещо се обърках,наистина е пасат-3,като пишех по инерция направих аналогия с голф-2,затова се обърках нещо.Иначе колата си върви много яко-по километраж вдига 200 де,но знам,че реалната и скорост е някъде 180 максимум-просто малко афектиран съм от качествата на този мотор-върви доста наистина,а и досега никакви дефекти.Колата се кара като за последно и наистина се учудвам,че още не е спукала глава или турбината се е скапала(дано не стане де), а и не гори масло бе-направо
,нема какво да кажа 


- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Божков написа:Petyoffy написа:Rabbit_TDI написа: -имат един дефект-пукат глави.
И това го има, но с културно каране и малко повече внимание към колата и тя ще те слуша.
Спуканата глава как може да се усети?
1. Повишава се налягането в охладителната система - абе маркучите се одървят, от където е възможно да прегрява, да губи охлаждаща течност понеже надува системата и е въжможно да избие навсякъде-покрай датчиците, по съединения, та дори и през водната помпа.
2. Почва да гори масло ( доста повече от нормалното ). Като се махне капачката за маслото духа яко..... Възможно е и да омазнява двигателя по главата.
3. И компресията логично я няма никаква.
Има и още, но за това се сещам в момента.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта