

didopoli написа:Зацапването най-вероятно е от моторите ни на незнайно колко километри.Като си има износване на бутало-цилиндровата група следва непълното изгаряне на горивото и не на последно място и "качественото" гориво с което караме.Или съвкупността от тези 2 или 3 причини.
red.devilll написа:Май започнахме да пишем глупости без да сме виждали изобщо свалени и разглобено турбо. Я разясни за какво трябва да се качва на стенд при полижение че не си пипал нищо по настройките на движещите се части(актуатора).
juve написа:Аз като чета все повече се озадачавам...добре, турбината искала товар...съгласих се, обаче в моето положение нещата стават много калпави: kasapina ми я направи 131 коня..дотук добре, обаче тая пущина като я натисна извънградско за някави си смешни секунди тя подминава 170 кми ща неща се налага да пусна и да намалявам; турбото прави пик на 1,3 или 1.4 и после се свлича... отделно се пробвах да я тормозя на "баира" към Карлово ..до Песнопой ли беше... ми тя го отнася на 5та като нищо... то излиза че не мога грам да я натоваря, без да карам като "голфаджия" ( нека колегите с голфове да не се обиждат, знаят добре какво имам предвид )...в този случай какво значи да натоваря турбината - да карам при натоварен двигател или да карам при натоварена турбина.... и в двата случай излиза че трябва да карам като самоубиец....
nasko1978 написа:Писано е идруг път,ама да потретя : Идеята еда я караш геометрията да се движи по-често!Да правиш "ластици"![]()
Разходи се до Златоград и я карай по завоите по-бързичко и ще се раздвижи ама много убаво и мазно.
FELIPE написа:Абе винаги ме е тормозил един въпрос-какво се случва,когато колата влезе в сервизен режим,всички знаем,че тогава турбото все едно не надува,та какво става-геометрията застава в максимално разтоварващо положение( а защо не застава така,когато двигателя си работи нормално,за да избегне пренадуването) или се ограничава горивото,а турбото продължава да прави свръхналягане?
очевидно за да забие лопатките не могат да застанат в положение да разтоварват достатъчно и "пат" в един момент успяват да направят това движение и разтоварват така,че все едно караш дизел без турбо.