Чувствам как колегата juve напролет ще псува като мен и ще пуска теми като моите

,писал съм го неведнъж,тези двигатели,особено по мощните са направени немеца да ги юрка по магистралите до работата си и обратно,а не в нашите градчета(за Асеновград пиша) три километра и спираш,след осем часа пак същото и така хиляди километри

,много ясно,че после един път ще ти се наложи извънградско и колата ще умре на 120,ако преди това не умре турбината

.
Абе винаги ме е тормозил един въпрос-какво се случва,когато колата влезе в сервизен режим,всички знаем,че тогава турбото все едно не надува,та какво става-геометрията застава в максимално разтоварващо положение( а защо не застава така,когато двигателя си работи нормално,за да избегне пренадуването) или се ограничава горивото,а турбото продължава да прави свръхналягане?