Днес с колегата milmar
поразбутахме карантиите на Аудито. Установихме че клапана в горещата част не е бил много запекъл, но някой който си мисли че разбира е натегнал шпилчицата до последно, като не е разсъдил че така ограничава клапана за изгорелите газове в напълно отворено положение, и ограничава работата на уестгейта.
И се е получавала схемата - клапана отворен, турбинта надува , пренадува минава 1.1 бара клапана за свръхвисоко пуска излишния въздух и това се повтаря като цикъл.
Развихме шпилката допоследно и я навих 2 оборота, качих се тествах - турбото не се включи. Значи всичко работи както си трябва. Навих го още 5 оборота и сега стига 1 бар и много леко започва да спада. След малко каране ще усетя дали ще трябва да го развия или развия и колко още.
Благодарности на всички колеги от форума, и на колегата milmar

Снимка на турбинката Garett T2
Снимка на това, което нарекохме - клапан за свръх налягане
Функцицията на този клапан е ако турбото направи налягане над 1 бар , той да го изпусне и да разтовари турбината ли, или се лъжа ? Вижда се, че е монтиран на смукателния колектор, и щуцера му се свързва чрез маркуч към въздушния филтър, налягането което изпуска го изпраща във филтъра. Каква е точната работа, която върши това нещо ? Идентичен ли е с блоу оф клапана ?Този клапан ако винаги изпуска налягането на 1 бар, значи ли че ако го махна турбината ще може да надува на по- голямо налягане ?
В този клип http://www.youtube.com/watch?v=ZWTqfpv9Cds е написано че колата е със стоковото турбо гарет т2 като моето и се вижда че надува до 1.6 бара, като отдолу пише че има with fuel adjustment and LDA mod. - настройка на горивото и `пипане` по LDA, а това LDA ако не се лъжа наричат мембраната с пружината която се намира най отгоре на ГНП-то. Какво му се `пипа` по това LDA ?
Тук http://translate.googleusercontent.com/ ... yx2KM_22DQ
Намерих нещо за регулирането на тази мембрана, но не го разбиоирам нещо
, като най вече на колегите milmar daywalker emiltd shanadjiqta 



Турбината си е вентилатор от инженерна гледна точка. Всеки вентилатор си има дебит (количество флуид минаващо през някакво сечение за определено време. Дебита си е характерен за всяка помпа, вентилатор, компресор, хидромашина). Оригиналния интеркулер (охладител на обем флуид)е сметнат с турбината и тя си го пълни за някакво време (пълнене за време - дебит)или след чакането да се развърти турбото от газовете на двигателя (т.нар.`турбо лаг`) чакаме допълнително време да се напълни кулера, което време се надяваме инженерите от Германия са се погрижили да е минимум