Помогнете-обтягаща ролка на ремъка на алтернатора
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- masterbench
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 15:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Има и друга възможност - бензинов обтегач (пак двукорпусен о
Имам налична ролка от 2Е с обтягане от генератора ако на някой може да свърши работа да пише ЛС Генератора не знам до колко е читав(удара беше стигнал до него та малко е поохлузен)
- icohristov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
и аз ще чакам да видя снимките.
Много ми е интересно защо на моя алтернатор няма оптягаща ролка?
Лошото при мен е, че ремъка е опинат до край а аз искам да го опъна още малко. Случва се по някой път да изсвири за малко при студено палене. Търсих да си взема малко по-къс ремък но уви. Двигателя ми е ААZ
Много ми е интересно защо на моя алтернатор няма оптягаща ролка?
Лошото при мен е, че ремъка е опинат до край а аз искам да го опъна още малко. Случва се по някой път да изсвири за малко при студено палене. Търсих да си взема малко по-къс ремък но уви. Двигателя ми е ААZ
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Повдигам пак тази тема но имам същия проблем.След като махнах предпазната гума нещо като пръстен около " Г " образния болт видях че около него и вътре в алуминия има втулка която извадих на две парчета.Явно е чукало по нея докато тя се е износила и счупила.Следствие " Г " образния болт има луфт и обтягащата ролка подскача доста.Колата е ТДИ - 96г. Въпроса е има ли такава втулка фабрично монтирана или някой италианец се е направил на майстор?Временно завъртях двете останали парчета на 90 градуса и нещата утихнаха но предстои ремонт явно.
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Благодаря за предложението.Не съм мерил дебелината на въпросната втулка но едва ли ще е по дебела от милиметър - имам предвид стената и.Текстолита е много крехък в тия дебелини и ще се счупи още при направата на струга.Мислех си ако не се продава такова нещо да ползвам подходяща тръба - да речем неръждавейка или нещо по твърдо с подходящ размер естествено обработена на струг за доуточняване на размерите.Приемам съвети.Бронз не ми се слага мисля че и той ще е крехък.Щом тая стомана фабрично монтирана си е отишла.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Днес бях в магазина -
няма такава втулка като резервна част продават всичко комплект.Отивам на стругар за да ми направи нова. Ако видя зор може да я направя от две части като лагерните черупки на основните лагери може и нещо подходящо да има като размер.Стугара е фирма за такива неща една от най известине в Пловдив но и аз си падам малко стругар - мисля да се спирам на стоманение вариант.Щом е карала 10 години ще кара и още.Ще се оправям след като се върна от морето.
Благодаря на всички.


Благодаря на всички.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта