


VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
според мен 2-ра употреба си е избор тези дюзи рядко се развалят около 200лв вървят.Но според мен пак ти казвам че е от маховика просто още е в начален стадий.
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
Е то, ако е от маховика трябва само да натисне съединителя и ако спре да тресе е ясно, че е от него. Но какво правим с дюзата, която не е наред по принцип 

-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 30 яну 2013 13:12
- Автомобил: VW Golf 5 2005 2.0 TDI DSG
- Двигател:
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
Колега, защо мислиш че е от маховика, виж че и при другите колеги които проблем сюзите по същия начин им претрисва. Явно ти си имал проблем с него? Как да разбера дали е от него наистина, нямам никакви проблеми с превключване на скорости и т.н.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 30 яну 2013 13:12
- Автомобил: VW Golf 5 2005 2.0 TDI DSG
- Двигател:
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
gamble написа:Е то, ако е от маховика трябва само да натисне съединителя и ако спре да тресе е ясно, че е от него. Но какво правим с дюзата, която не е наред по принцип
колега с DSG автоматична скоростна кутия съм, няма как да го натисна съединителя
- zdraveli
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пет 19 юни 2009 20:16
- Автомобил: 1.9 tdi 105 hp
- Двигател: BKC -2004
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
Имам 4бр такива дюзи колега -300лв броика
Тел 0887498522
Тел 0887498522
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
[quote="axus"]Колега, защо мислиш че е от маховика, виж че и при другите колеги които проблем сюзите по същия начин им претрисва. Явно ти си имал проблем с него? Как да разбера дали е от него наистина, нямам никакви проблеми с превключване на скорости и т.н.
защото когато е на N или P тресе,а когато на D или R не тресе просто още е в начален стадий после ще почне и да предрънкава като я изгасяш а след това на N или P пак ще дрънка със скоростите няма и да имаш проблем, все пак всеки знае че тези маховици за фв са консуматив на около 100000км. А отнсоно за дюзите все пак да даде данните да ги видим и тогава.

-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 30 яну 2013 13:12
- Автомобил: VW Golf 5 2005 2.0 TDI DSG
- Двигател:
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
Когато я бяхме закачили за ВАГ КОМ и като гледаха дюзите ми казаха, че тресе само на P или N, защото когато е на D или R двигателя се натоварва и дригите дюзи компенсирали тази която не работи нормално.
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
maimo написа:започвай да приготвяш парички за маховик точно това са симптомите около 1100лв и още около 150 лв смяната
това и аз се чудих дали да не го напиша :) след като го смених и при мен няма трепване сега, а не беше и много зле стария.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
както виждаш оборотите когато си на D не се променят сравнение с N така че какво натоварване
а и почти съм сигурен че тези майстори въобще не знаят че тази кола има маховик.

Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
maimo написа:axus написа:Колега, защо мислиш че е от маховика, виж че и при другите колеги които проблем сюзите по същия начин им претрисва. Явно ти си имал проблем с него? Как да разбера дали е от него наистина, нямам никакви проблеми с превключване на скорости и т.н.защото когато е на N или P тресе,а когато на D или R не тресе просто още е в начален стадий после ще почне и да предрънкава като я изгасяш а след това на N или P пак ще дрънка със скоростите няма и да имаш проблем, все пак всеки знае че тези маховици за фв са консуматив на около 100000км. А отнсоно за дюзите все пак да даде данните да ги видим и тогава.
да продължа мисълта на колегата :)
за да провериш маховика дали има някакъв проблем - включваш на N. караш някой рязко да подава газ до около 2500 оборота и си маха крака от педала. навеждаш се до предната лява гума и слушаш. като падат оборотите - ако няма придрънкване - нямаш проблем с маховика. с гасненето на двигателя - същото нещо симулираш, но трябва да гасиш и палиш -което е безсмислено.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 30 яну 2013 13:12
- Автомобил: VW Golf 5 2005 2.0 TDI DSG
- Двигател:
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
супер полезни сте направо, много ви благодаря, още довечера ще го тествам това, което колега frec предложи.
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
axus написа:супер полезни сте направо, много ви благодаря, още довечера ще го тествам това, което колега frec предложи.
прави сметка колко народ сме минали по същия път

не винаги проблемите водят до едно и също решение. но насочването поне помага да не получиш сърдечен пристъп след като си взимаш колата от ремонт :)
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 30 яну 2013 13:12
- Автомобил: VW Golf 5 2005 2.0 TDI DSG
- Двигател:
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
Но всъщност варианта с дюзата беше по добър, след като мога да я намера за 200-300лв втора употреба, маховика трябва да е чисто нов доколото знам, но какво да се прави :)е все още не съм сигурен, че е от него де :)
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 30 яну 2013 13:12
- Автомобил: VW Golf 5 2005 2.0 TDI DSG
- Двигател:
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
сега ходих при колата 10тина пъти дадохме газ до към 3000 оборота пускаме рязко оборотите падат и не се чува придрънкване, съвсем нормално си падат, гасих палих колата не се чува пак придрънкване, лошата новина е, че когато отидох до колата и си погледнах предния капак е целия надраскан...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта