Проблем с 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот vanko.vw » Пет 02 авг 2013 8:43


Обаче колата пак пали трудно сутрин и вечер а гледам че от филтъра към помпата по маркучето има мехури с въздух (чисто нов филтър) дали проблема ми е от него




Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот MaRtiNsKi » Пет 02 авг 2013 8:47


Ти напълни ли филтъра с нафта преди да го сложиш?
Може би пали трудно от това,че имаш въздух в системата...
Аз също имах този проблем със стария филтър,но преди да сложа новия го напълних с нафта и проблема изчезна,а балончетата въздух ги няма.


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот andon_ » Пет 02 авг 2013 20:47


@vanko.vw:Колега, проблема с въздуха в маркучите почти винаги е от самия филтър, по-точно от тройника за обратната нафта, който се намира отгоре на филтъра. Или си го вземи нов тоя тройник, заедно с гуменото уплътнение или си сложи филтър от голф 2, който няма такъв тройник и обратната нафта не минава през него а отива директно в резервоара. Ще махнеш тройника и ще съединиш маркучите с една медна тръбичка или каквато имаш подръка! Гарантирано няма да имаш въздух в системата. Един колега тука от форума с AGR мотор му дадох тая идея и вече няма никакви проблеми.
Ето темата viewtopic.php?f=24&t=368746


Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот vanko.vw » Пон 05 авг 2013 8:39


:th_up колега евала точно тоя тройни май беше проблема сутринта запали без проблем


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот andon_ » Пон 05 авг 2013 21:48


Да де, ама ти как реши проблема, направи както ти казах или смени тройника заедно с уплътнението му :)


Потребителски аватар
vanko.vw
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот vanko.vw » Пон 05 авг 2013 23:28


Slojih ot dvoikata bez troinika i sega pali


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот w_smith » Вто 06 авг 2013 4:03


Само да добавя, за да е полезна темата - клапанчето или тройника струва около 17 лв. в ауто плюс.


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот andon_ » Вто 06 авг 2013 20:22


Много се радвам, че съм бил полезен, колега! Надявам се, вече да нямаш въздух в системата и да палиш безпроблемно :exclaim


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8991
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с 1Z

Мнениеот samo_pechka » Сря 07 авг 2013 15:10


И аз на Голфи ( AAZ) съм с филтър от Г2 без клапанчето ( щото и при последните двойки си го има хоригинал с клапанче) :biggrin . Никакъв проблем !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта