Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
- bate
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
- Автомобил: Бора 20 115
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
И аз мисля, че има утечка, но когато и да меря утечката е 0.01в, явно я дава докато е в покой, когато си пожелае или по скоро като е студена.
- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
Утечката се мери в Ампери, а не във Волтове.
Я обясни как я мериш ти тази утечка?
Я обясни как я мериш ти тази утечка?
- bate
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
- Автомобил: Бора 20 115
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
Колега в ампери е грешката е моя в начина на изписване - меря като сложа мултицета на ампер и направя връзка между плюсовата клема и плюса на акумулатора 0.01а
- svetliosabev
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 18:59
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1Z 1995
- Местоположение: V.Tyrnovo
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
Амперметър се връзва последователно във веригата-единия кабел от мултицета към + клемата на акумолатора,другия към +кабела на колата(кабела не трябва да е закачен за акумолатора а единсвената електрическа връзка между двата да е мултицета).Даи и снимка на мултицета(уреда с които мериш),че там за да мериш ток(ампери) се сменя мястото на червения кабел.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
Какви са тия напрежения дето ги мериш направо незнам-това 11,5 волта преди да запалиш и по време на палене 6 волта
това с новия акумулатор ли?
Ако да веднага го зареди със зарядно и на сутринта измери пак напрежението му и когато палиш колко ще е .Колата последно дизел ли е че нещо се омешаха работите.И пак да кажа реле регулатора ти е за смяна.Също огледай хубаво всички връзки и клеми по "дебелите" кабели на акумулатора,към двигателя за разхлабване и корозия,също и за прокъсване на оплетените такива най често от двигателя към купето.

Ако да веднага го зареди със зарядно и на сутринта измери пак напрежението му и когато палиш колко ще е .Колата последно дизел ли е че нещо се омешаха работите.И пак да кажа реле регулатора ти е за смяна.Също огледай хубаво всички връзки и клеми по "дебелите" кабели на акумулатора,към двигателя за разхлабване и корозия,също и за прокъсване на оплетените такива най често от двигателя към купето.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
Ако акумулатора е нов, веднага вземи мерки и опитай да го спасиш, иначе пак ще си за нов. Това напрежение сутрин (11.5V) е страшно ниско, трябва да е поне 12.3-12.4V минимум, ако колата е карана предния ден, дори трябва да е 12.5V. Всичко което е писано по темата води до няколко извода:
1. Вероятно имаш проблем с инсталацията, утечка, може и да е включително и в генератора
2. Генераторът или връзките от него до акумулатора не са редовни
3. Акумулаторът може и да е вече в невъзстановимо състояние, но трябва да се опита да се зареди. Ако го караш така- бързо ще си отиде
1. Вероятно имаш проблем с инсталацията, утечка, може и да е включително и в генератора
2. Генераторът или връзките от него до акумулатора не са редовни
3. Акумулаторът може и да е вече в невъзстановимо състояние, но трябва да се опита да се зареди. Ако го караш така- бързо ще си отиде
- bate
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
- Автомобил: Бора 20 115
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
Не съм зареждал акумулатора. След тези стойности покарах колата и вечерта преди да си легна около 00.45ч измерих напрежението и беше 12.56В. Тази сутрин измерих акумулатора и показа 12.45в. Сложих дебелия плюсов кабел на генератора, който бях махнал вечерта. Колата запали без никакъв проблем. До сега такава стойност не съм мерил, винаги е била под 12.00в. Това ме навежда на мисълта както някои вече казахте, че проблема е в самия генератор. След като покарах колата измерих напрежението при запален автомобил на къси, подгряване стъкло и вентилатор и не можех да повярвам беше 13.99в. До сега винаги е било 13.65-69в. Напрежението на генератора беше 14.23в.
Клемата на плюсовият кабел на генератора беше чиста без някакви окиси. Има ли вероятност релето да е било залепнало и сега при махането да е отлепило, но ако е така защо ми даваше утечка 0.01А. Може ли ротора на генератора да е прецакал някоя намотка, което на мен лично не ми се вярва.
Дали да изчакам тази вечер да видя какво ще стане?
Клемата на плюсовият кабел на генератора беше чиста без някакви окиси. Има ли вероятност релето да е било залепнало и сега при махането да е отлепило, но ако е така защо ми даваше утечка 0.01А. Може ли ротора на генератора да е прецакал някоя намотка, което на мен лично не ми се вярва.
Дали да изчакам тази вечер да видя какво ще стане?
- bate
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
- Автомобил: Бора 20 115
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
Дали клемата на кабела на генератора просто не е давала добър контакт, но беше добре стегната като я развивах?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
Генераторът като че ли е изправен.
Акумулаторът явно си е наред.
Търси утечка, доста сериозна утечка. Това, че сутрин акумулаторът ти е на 11.5V (когато му е закачена клемата разбира се
) означава че е загубил повече от половината си капацитет, примерно 30-40Ah липсват. Това означава постоянен ток 3-4А за 10-те часа на нощта, не мога да си представя това. Всъщност ако караш градско, по 1-2км насам и после пак толкова натам, възможно е токът да е по-малък, но с течение на времето да опразва акумулатора, а той да няма време да се възстанови като караш само 10-15 мин на ден.
Акумулаторът явно си е наред.
Търси утечка, доста сериозна утечка. Това, че сутрин акумулаторът ти е на 11.5V (когато му е закачена клемата разбира се

- bate
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
- Автомобил: Бора 20 115
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
Акумулатора си възстановява , сигурен съм. Постоянно ходя по цял ден с уреда навсякъде и където да спирам, вадя меря при пълна консумация, при изгасен мотор и утечка.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 13 дек 2011 18:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
Колега, я вземи направи една снимка на измервателния уред с който измерваш ток и напрежение. Почти съм сигурен, че мериш утечката в променливотоковия обхват(АС). Утечката се мери с правотоков уред DC. Откачи Буксата на радиото и алармата(ако има) и тогава става ясно кое-как и къде При тази утечка трябва да имаш консумация от 120 миливата. При тази консумация ще запалиш колата и след 6 месеца без проблем. Дай да видим уреда и ако има някой колега в близост до теб, да ти услужи с правилния уред. Закарай я на някой токаджия да я прегледа- утечка имаш(и тя не е 10мА)
Последна промяна от todor jeliazkov на Пон 30 сеп 2013 21:25, променено общо 1 път.
- bate
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
- Автомобил: Бора 20 115
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
Колега, да предположим че аз бъркам. Още трима които са майстори по ел инсталация мерят с техните уреди същото.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 13 дек 2011 18:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
bate написа:Колега, да предположим че аз бъркам. Още трима които са майстори по ел инсталация мерят с техните уреди същото.
Добре колега, съгласен съм. Тогава започваш първо от радиото и алармата(ако има). Ако няма ефект- уреда здраво закрепен с дисплея към теб и започваш да махаш бушоните един по един(може да направиш една снимка на бушониерата). и така до последния бушон. После става интересно. На жената на пежото имаше подобен проблем(същия, но го правеше през голям интервал от време) и се оказа алтернатора. Но при теб надали е това- опел е, не пежо. Успех!
- bate
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
- Автомобил: Бора 20 115
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
Тази сутрин измерих колко е напрежението в акумулатора, беше пак ниско 11.67в. Но преди да запаля сложих ръка на генератора и о чудо - той беше доста топъл за кола която не е карана цяла нощ. В петък имам уговорка с един приятел да го свали и да смени четки и реле, както разбира се и да го прегледаме основно.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 13 дек 2011 18:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60
Аз ти казах, че утечката не ти е 10мА. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта