Нека пуши.Ама трябва и да бега повече.Но мисля че твойто турбо е от ГТД.Там вече ти ще кажеш кой модел.Ти май искаше да слагаш и изпускателна или се лъжа.

Като не приказваш глупости естествено,че няма да се обждамRabbit_TDI написа:Доколкото знам/че итан пак ще се обади/ турбото на ГТД си набива правопропорционално на оборотите на мотора и единствено има ограничителен клапан/турбото е изчислено да работи оптимално в определен диапазон от оборотите/ който се регулира посредством два винта-от там се пипа за да набива повече.Проблем при тези турбини е че за да не се разрушат са направени да набиват по-малко/чрез по-малък студен охлйов/ налятане в началото.При първите ТДИ като мойто турбото е направено да набива много в началото/по-голям студен охлйов/ и постепенно се разтоварва от уейст-гейта.При по-новите ТДИ/АФН и ПД/ това нещо се прави чрез механизма за променлива геометрия на лопатките.
itan75 написа: Как се е увеличил въздуха,като не е пипнал турбината,а още по-лошо сега има допълнително съпротивление от кулера.Кулера предназначението му е да свали температурата на постъпващия въздух в цилиндрите от около 120 градуса на около 80 градуса,като по този начин въздуха е малко по-богат на кислород
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта