Нека пуши.Ама трябва и да бега повече.Но мисля че твойто турбо е от ГТД.Там вече ти ще кажеш кой модел.Ти май искаше да слагаш и изпускателна или се лъжа.
турбо-лаг
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Лага се усеща трудно на тея мотори щото по принцип се развъртат доста пъргаво.Пробвай да включиш от 1ва на 3та и газ до края тогава ше усетиш лага.Иначе вярно е че за да постигнеш релно подобрение трябва да се дигне налягането.За нафтата 100 ще трябва да я бутнеш.
Нека пуши.Ама трябва и да бега повече.Но мисля че твойто турбо е от ГТД.Там вече ти ще кажеш кой модел.Ти май искаше да слагаш и изпускателна или се лъжа.
Нека пуши.Ама трябва и да бега повече.Но мисля че твойто турбо е от ГТД.Там вече ти ще кажеш кой модел.Ти май искаше да слагаш и изпускателна или се лъжа.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Хайде да не се обиждаме на подготвени, неподготвени, и т.н., защото явно всеки греши.
Ако може някой да ми обясни как с охлаждането (нали това прави кулера) се увеличава кислорода ?
Простата истина (физически закон) - с повишаването на температурата въздуха се разширява. Тъй като обема на горивната камера, или по-точно това, което се засмуква в цилиндъра, е постоянен, следва че колкото е по-ниска температурата, толкова повече въздух ще има като количество (тъй като обема е постоянен, а с увеличението на температурата както вече написах плътността намалява), и оттам повече кислород влиза.
За оптималната работа на двигателя (оптимално горене) са важни два фактора - качество на сместа (съотношение гориво-въздух) и момент на запалване. Известно е че за определени условия има някакво съотношение гориво-въздух, при което се постига максимален ефект от изгарянето на сместа, и колкото повече се "избяга" от него, независимо в каква посока, толкова ефекта е по-малък - иначе казано "гори, ама не върви". Същото е и с момента на запалване.
Ако може някой да ми обясни как с охлаждането (нали това прави кулера) се увеличава кислорода ?
Простата истина (физически закон) - с повишаването на температурата въздуха се разширява. Тъй като обема на горивната камера, или по-точно това, което се засмуква в цилиндъра, е постоянен, следва че колкото е по-ниска температурата, толкова повече въздух ще има като количество (тъй като обема е постоянен, а с увеличението на температурата както вече написах плътността намалява), и оттам повече кислород влиза.
За оптималната работа на двигателя (оптимално горене) са важни два фактора - качество на сместа (съотношение гориво-въздух) и момент на запалване. Известно е че за определени условия има някакво съотношение гориво-въздух, при което се постига максимален ефект от изгарянето на сместа, и колкото повече се "избяга" от него, независимо в каква посока, толкова ефекта е по-малък - иначе казано "гори, ама не върви". Същото е и с момента на запалване.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Доколкото знам/че итан пак ще се обади/ турбото на ГТД си набива правопропорционално на оборотите на мотора и единствено има ограничителен клапан/турбото е изчислено да работи оптимално в определен диапазон от оборотите/ който се регулира посредством два винта-от там се пипа за да набива повече.Проблем при тези турбини е че за да не се разрушат са направени да набиват по-малко/чрез по-малък студен охлйов/ налятане в началото.При първите ТДИ като мойто турбото е направено да набива много в началото/по-голям студен охлйов/ и постепенно се разтоварва от уейст-гейта.При по-новите ТДИ/АФН и ПД/ това нещо се прави чрез механизма за променлива геометрия на лопатките.
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Като не приказваш глупости естествено,че няма да се обждамRabbit_TDI написа:Доколкото знам/че итан пак ще се обади/ турбото на ГТД си набива правопропорционално на оборотите на мотора и единствено има ограничителен клапан/турбото е изчислено да работи оптимално в определен диапазон от оборотите/ който се регулира посредством два винта-от там се пипа за да набива повече.Проблем при тези турбини е че за да не се разрушат са направени да набиват по-малко/чрез по-малък студен охлйов/ налятане в началото.При първите ТДИ като мойто турбото е направено да набива много в началото/по-голям студен охлйов/ и постепенно се разтоварва от уейст-гейта.При по-новите ТДИ/АФН и ПД/ това нещо се прави чрез механизма за променлива геометрия на лопатките.
и ще дам един линк на колегите от Ауди http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=16732- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
itan75 написа: Как се е увеличил въздуха,като не е пипнал турбината,а още по-лошо сега има допълнително съпротивление от кулера.Кулера предназначението му е да свали температурата на постъпващия въздух в цилиндрите от около 120 градуса на около 80 градуса,като по този начин въздуха е малко по-богат на кислород
Ето тук не знам кои се изказва неподготвен
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Точно това е трабичката.Щом е включена добре.Пускай нафтата и трябва да се стресне.Аз съм с 55 тръби и е доста добре.За лага, че го има има го но както вече се спомена не веднъж тоя мотор е остър и в това му е чара.Виждал съм една процедура с клапана но няма да я казвам, че не съм сигурен кви са последствията.Пък и това старо турбо няма смисъл да се изнасилва.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта