Там има и гарнитурка която доста финна
okti_1 написа:Аз ката тапанар,не че не съм де да те попитам случайно да си погледнал двата болта на изходящата магистрала дали са затегнати добре,че с тези вибраций дето ги имаш знам ли![]()
Там има и гарнитурка която доста финна

Не съм разбрал, че става въпрос за външно (моя грешка) извинявам се! Но, колега, провери турбото за луфтове като махнеш маркуча на смукатела, откачи след това и другите маркучи към кулера да видиш колко масло има и там, прегледаи и геометрията на турбото дали се двиви добре и направи една диагностика за да видиш евентуално за грешки!RusH_DeMoN написа:okti_1 написа:ch5393ah написа:ами и да не е интересно маркуча от картерните пари влиза точно в смукатела на турбото...... интересно
Спор няма,прав си![]()
Но аз останах с впечатление че на колегата турбината е омаслена външна което не е много добре и трябва да се види от къде е това масло.
Да колега така е забелязах го като сменях маслото и отдоло е цялата омаслена турбината... и сега възможно ли да е с това тресене и да не е пружините на клапаните ?!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта