Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометрия
- bkunev
- Мнения: 402
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
Е и аз, ама така при мен не става.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
Явно EGR-а играе доста важна роля със загряването, защото аз не съм го затапвал и не мога да се оплача от парно. Загрява една идея по-бавно от стария Пасат Б4 с мотор 1.8 ADZ.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
pEsHkyY написа:Повече от 2000/2100 не вдигам докато не загрее



- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
Днеска пак се загледах и тези които са от София могат да направят равносметката. Тръгвам от НДК, минавам Евлоги Георгиев, завивам по Драган Цанков, от кръговото продължавам за цариградско и точно като се качвам стрелката вече се беше покачила. На цариградско с 90км/ч на 5-та някъде след 4ти км (локация на цариградско, не изминати км) спокойно вече беше стигнала 90 градуса 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
момчета недейте да съсипвате темата!!! Моля!!! Просто който знае нещо по конкретния случай да пише а не да се пишат неща които нямат нищо общо!!! 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
Моля мненията които не се отнасят за конкретния случай да ги премахнете. Проблема е доста неприятен и дано да е в полза написаното в тази тема и за друг, защото голяма е вероятността на се случи и на повечето от нас!!!
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
Ванка,според мен има някакъв проблем с управлението на турбината,центровка и лоши горива!!
Скоро чистих геометрия на турбина,която съм чистил като по учебник преди около 1,5 година и около 18-20 000км.Смених вакумни маркучета и гарнитурите на колекторите,няма катализатор.Карана беше само градско,често от жена.Но пък беше с оригиналният си актуатор,от малките-първите за АФН мотора,в който аз се съмнявам най-много!
Беше позадръстена,но не и както беше преди.
Скоро чистих геометрия на турбина,която съм чистил като по учебник преди около 1,5 година и около 18-20 000км.Смених вакумни маркучета и гарнитурите на колекторите,няма катализатор.Карана беше само градско,често от жена.Но пък беше с оригиналният си актуатор,от малките-първите за АФН мотора,в който аз се съмнявам най-много!

Беше позадръстена,но не и както беше преди.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
Ясно е, че проблема може да е механичен, софтуерен, или всичко е до начин на каране. При закупуване на колата си в далечната 2007 година
за едно лято 2 пъти чистих турбинката. Искам да споделя, че от тогава не съм я чистил нито веднъж, но се научих че всяко сменяне на предавка се прави след 2000 хил. оборота. Примерно ако се движа с 50-60 км не съм на 4-та, а съм на 3-та /говорим за градски условия/. Извън града, се продухвам на някой баир, и така до ден днешен.

-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
ventotdi написа:Ще чуеш много мнения на въпроса си но искам да те помоля да ми споделиш на загрял мотор без консулматори на ток с колко мл. работи на празен ход :)
Тъй като е малко късно и не осмислям въпроса, а и паметта последно време ми изневерява, моля да споделиш колега какво имаш предвид. Може и на лично. Хлагодаря :)
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
Ами предполагам е искал да каже,че е нагласена помпата на "богато", на работа с "пушилек"
Нека колегата каже , интересно е и на мен , замислих се ....

- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
Зависи и до голяма степен как е почистена турбината!
Тук във форума бях чел, че след почистване на песъкоструй, ядове с зацапването вече няма.
ПС:...... И аз съм се замислил да чистя по този начин турбината...... та в тази връзка някой да знае песъкоструйка в София и по-конкретно района на Люлин?
Тук във форума бях чел, че след почистване на песъкоструй, ядове с зацапването вече няма.
ПС:...... И аз съм се замислил да чистя по този начин турбината...... та в тази връзка някой да знае песъкоструйка в София и по-конкретно района на Люлин?
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
ето я турбината зацапана:
(така беше и миналия път, а пасата не пуши)!!!

и ето вече почистена:

(така беше и миналия път, а пасата не пуши)!!!

и ето вече почистена:

- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
Станала е перфектно , с какво я почисти? Спрей за спирачки? Бая гняс е било, сажди с маслено отлагане, да си видиш как е PCV клапана за картерното налягане . На каква кола е била турбината?
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр
Не знам на мен ли ми се струва или на втората снимка пръстена е обърнат.
Дано не съм прав..., че иначе
Дано не съм прав..., че иначе

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта