Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометрия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот bkunev » Пет 03 яну 2014 21:25


Е и аз, ама така при мен не става.




Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот dispatch » Пет 03 яну 2014 21:39


Явно EGR-а играе доста важна роля със загряването, защото аз не съм го затапвал и не мога да се оплача от парно. Загрява една идея по-бавно от стария Пасат Б4 с мотор 1.8 ADZ.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот samo_pechka » Пет 03 яну 2014 21:41


pEsHkyY написа:Повече от 2000/2100 не вдигам докато не загрее :th_up

:th_up така трябва , аз също така процедирам ,но няма стоплянка :banghead вече на дълго и след 15-20 км като загрее, я понастъпвам по баирите до към 3500-3800об, да се продуха :smile


Потребителски аватар
pEsHkyY
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
Автомобил: VW Passat B5 1998
Двигател: AFN++++
Местоположение: София

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот pEsHkyY » Пет 03 яну 2014 21:44


Днеска пак се загледах и тези които са от София могат да направят равносметката. Тръгвам от НДК, минавам Евлоги Георгиев, завивам по Драган Цанков, от кръговото продължавам за цариградско и точно като се качвам стрелката вече се беше покачила. На цариградско с 90км/ч на 5-та някъде след 4ти км (локация на цариградско, не изминати км) спокойно вече беше стигнала 90 градуса :beer


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот nasko1978 » Пет 03 яну 2014 21:59


:spamlock


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот vankata__098 » Съб 04 яну 2014 19:41


момчета недейте да съсипвате темата!!! Моля!!! Просто който знае нещо по конкретния случай да пише а не да се пишат неща които нямат нищо общо!!! :screwy


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот vankata__098 » Съб 04 яну 2014 19:43


Моля мненията които не се отнасят за конкретния случай да ги премахнете. Проблема е доста неприятен и дано да е в полза написаното в тази тема и за друг, защото голяма е вероятността на се случи и на повечето от нас!!!


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот nasko1978 » Съб 04 яну 2014 19:58


Ванка,според мен има някакъв проблем с управлението на турбината,центровка и лоши горива!!
Скоро чистих геометрия на турбина,която съм чистил като по учебник преди около 1,5 година и около 18-20 000км.Смених вакумни маркучета и гарнитурите на колекторите,няма катализатор.Карана беше само градско,често от жена.Но пък беше с оригиналният си актуатор,от малките-първите за АФН мотора,в който аз се съмнявам най-много! icon_idea
Беше позадръстена,но не и както беше преди.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот Apokaliptiko » Съб 04 яну 2014 23:19


Ясно е, че проблема може да е механичен, софтуерен, или всичко е до начин на каране. При закупуване на колата си в далечната 2007 година :mhihi за едно лято 2 пъти чистих турбинката. Искам да споделя, че от тогава не съм я чистил нито веднъж, но се научих че всяко сменяне на предавка се прави след 2000 хил. оборота. Примерно ако се движа с 50-60 км не съм на 4-та, а съм на 3-та /говорим за градски условия/. Извън града, се продухвам на някой баир, и така до ден днешен.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот penko_pulev » Пон 06 яну 2014 2:45


ventotdi написа:Ще чуеш много мнения на въпроса си но искам да те помоля да ми споделиш на загрял мотор без консулматори на ток с колко мл. работи на празен ход :)

Тъй като е малко късно и не осмислям въпроса, а и паметта последно време ми изневерява, моля да споделиш колега какво имаш предвид. Може и на лично. Хлагодаря :)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот samo_pechka » Пон 06 яну 2014 9:16


Ами предполагам е искал да каже,че е нагласена помпата на "богато", на работа с "пушилек" :smile Нека колегата каже , интересно е и на мен , замислих се ....


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот svere » Сря 08 яну 2014 10:37


Зависи и до голяма степен как е почистена турбината!
Тук във форума бях чел, че след почистване на песъкоструй, ядове с зацапването вече няма.

ПС:...... И аз съм се замислил да чистя по този начин турбината...... та в тази връзка някой да знае песъкоструйка в София и по-конкретно района на Люлин?


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот vankata__098 » Чет 09 яну 2014 9:40


ето я турбината зацапана:
(така беше и миналия път, а пасата не пуши)!!!

Изображение

и ето вече почистена:

Изображение


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот samo_pechka » Чет 09 яну 2014 10:14


Станала е перфектно , с какво я почисти? Спрей за спирачки? Бая гняс е било, сажди с маслено отлагане, да си видиш как е PCV клапана за картерното налягане . На каква кола е била турбината?


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот dispatch » Чет 09 яну 2014 11:24


Не знам на мен ли ми се струва или на втората снимка пръстена е обърнат.

Дано не съм прав..., че иначе :banghead



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта