колегата си е казал по-горе
НОВАТА (втора ръка) турбина е с целия колектор - заедно с турбото и нейното си управление, катализатор нямам отдавна
Голф 4 TDI 90 ALH влиза в авариен режим след смяна на турбо
- snoopcar
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Сливен
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
lubo007 написа:...но ми се видя че се движи по лесно от моята на ръка. Дали има още нещо което да води до този проблем!?
Клапанът на турбината,провери да не му е скъсана мембраната.Ако не,задръстена геометрия или ти изпускат турбопътищата от някъде.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
Anonymous88 написа:Колега новото турбо с неговия или твоя актуатор си е?
п.п (с риск да кажа някоя глупост) колега като си с АЛХ мотор турбото трябва да е GT1749V а новото предполагам е GT1749VA което мисля е по мощно та мисълта ми е не трябва ли да се правят някакви настройки заради по-голямото налягана на което работи GT1749VA и за това да влиза в авариен режим.
Или написах някаква глупост![]()
Не би трябвало да е в проблем, несъм сигурен, но нека по знаещите кажат
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 TDI 90 ALH влиза в авариен режим след смяна на ту






При отварянето на "по голямата" се скъсаха 2 от 3-те 4мм болтчета, но ще ги пробивам някак си
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф 4 TDI 90 ALH влиза в авариен режим след смяна на ту
Браво,най-накрая си открил проблема!
Болтчетат са М4Х30,търси си закалени.Неприятно е с късането,но става с внимателно разпробиване или смяна на топлата част.

Болтчетат са М4Х30,търси си закалени.Неприятно е с късането,но става с внимателно разпробиване или смяна на топлата част.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо
okti_1 написа:Зацапана геометрия на турбината.
Аз ти го бях написал само трябваше да е провериш и ме хвана много яд след като се видях ме защо не е проверих аз което става за минути,а се хванахме на празни празни приказки.
Сега е изчисти много добре.Центровай е с вага и си напълно готов
