Голф 4 TDI 90 ALH влиза в авариен режим след смяна на турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
debo71
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 14 апр 2011 14:23
Автомобил: Passat B5.5
Двигател: 1.9 TDI AVF 2002
Местоположение: Варна

Re: ВЛИЗАНЕ В АВАРИЕН РЕЖИМ И СЛЕД СМЯНА НА ТУРБО

Мнениеот debo71 » Вто 21 яну 2014 22:50


колегата си е казал по-горе

НОВАТА (втора ръка) турбина е с целия колектор - заедно с турбото и нейното си управление, катализатор нямам отдавна




Потребителски аватар
snoopcar
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Сливен

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот snoopcar » Вто 21 яну 2014 23:11


lubo007 написа:...но ми се видя че се движи по лесно от моята на ръка. Дали има още нещо което да води до този проблем!?

Клапанът на турбината,провери да не му е скъсана мембраната.Ако не,задръстена геометрия или ти изпускат турбопътищата от някъде.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот lubo007 » Сря 22 яну 2014 10:25


Anonymous88 написа:Колега новото турбо с неговия или твоя актуатор си е?
п.п (с риск да кажа някоя глупост) колега като си с АЛХ мотор турбото трябва да е GT1749V а новото предполагам е GT1749VA което мисля е по мощно та мисълта ми е не трябва ли да се правят някакви настройки заради по-голямото налягана на което работи GT1749VA и за това да влиза в авариен режим.
Или написах някаква глупост :rolleyes :redface

Не би трябвало да е в проблем, несъм сигурен, но нека по знаещите кажат


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 TDI 90 ALH влиза в авариен режим след смяна на ту

Мнениеот lubo007 » Вто 28 яну 2014 9:58


:redface с хиляди извинения - излезна че е зацапана геометрията и на 2-те турбини! :banghead :banghead :banghead :rolleyes :redface
При отварянето на "по голямата" се скъсаха 2 от 3-те 4мм болтчета, но ще ги пробивам някак си


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Голф 4 TDI 90 ALH влиза в авариен режим след смяна на ту

Мнениеот nasko1978 » Вто 28 яну 2014 10:18


Браво,най-накрая си открил проблема! :th_up
Болтчетат са М4Х30,търси си закалени.Неприятно е с късането,но става с внимателно разпробиване или смяна на топлата част.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Влизане в авариен режим и след смяна на турбо

Мнениеот okti_1 » Вто 28 яну 2014 17:54


okti_1 написа:Зацапана геометрия на турбината.

Аз ти го бях написал само трябваше да е провериш и ме хвана много яд след като се видях ме защо не е проверих аз което става за минути,а се хванахме на празни празни приказки.
Сега е изчисти много добре.Центровай е с вага и си напълно готов :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта