1.6тд - интеркулер

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 31 мар 2007 14:28


Вървежа се променя осезаемо/за коне до сега никой не ги е измерил ,ама то има значение и въртящ момент и кривата при която се постига/.Парите зависят с какво разполагаш налично.Кулера е евтин ,турбината зависи каква ще намериш/понякога изобщо не си заслужава да я сменяш/,за генерацията не знам цифри.Ако имаш и познат майстор само със слагане на кулер,пипната помпа и махнат катализатор може да ти легне 150 лв. ,а колата да тръгне доста.




Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Съб 31 мар 2007 16:06


той кулера евтин - тръбите и пътищата малко ме затрудниха мен :)
но си заслужава. всичко ми излезе 200лв поставянето на кулера с тръбите


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Съб 31 мар 2007 16:36


мерси много за отговорите само едно искам да попитам :roll: Голф 2 тд и голф 2 Тд-интерколер имат ли катализатори :?: :gruebel
и последен вапрос ще сам ви много задалжен ако ми отговорите
при слагането на кулера на Турбо Дизела ще му падне ли налягането на турбото???????????????? :?: :?: :?: :?:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Съб 31 мар 2007 17:09


при слагането на по широки траби ще има ли пак положителен ефект при дизела :D а ще се 4ува ли пве4е турбота,А :078:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Съб 31 мар 2007 17:16


за тръбите - ще има ефект и турбото ще се чува даже :)
за налягането - няма къде да иде този въздух ? ако са ти читави тръбите и кулера...

само хубави неща очаквай 8)


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 31 мар 2007 19:54


vlado_88 написа:мерси много за отговорите само едно искам да попитам :roll: Голф 2 тд и голф 2 Тд-интерколер имат ли катализатори :?: :gruebel
и последен вапрос ще сам ви много задалжен ако ми отговорите
при слагането на кулера на Турбо Дизела ще му падне ли налягането на турбото???????????????? :?: :?: :?: :?:

Поставяш въпроса неточно - има Г2 турбодизел със и без каталитичен конвертор -
http://members.chello.nl/y.timmer1/
JR и /RA - SB/ нямат - само 1V има!


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Нед 01 апр 2007 20:16


зна4и SB и JR нямат катализатори,а резонаторно гарне,има ли вазможност и то да се е запушило или направо да си и пера права ТРАБА.А,какво ще кажете например 60-фи . щом има осещаема разлика да се направи т това що :D
Всяко нещо малко по малко и то се сабира :bounce
поне после като трагнем да изпреварваме нема да се клатим вси4ки в колата и да и се молим да изпревари :026: а 4е летим


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пон 09 апр 2007 8:10


:drive и двигатела блокира
интерколера беше супер сложен,покарахме малко колата,без да бараме помпата и се осещаше как колкото пове4е обороти толкова пове4е дарпа и в пове4е обороти по4на да влиза 6000rpm/Но :weep: на 30-я километар след продалжително ръ4кане. Двигатела както си караше и изведнъж двигатела за4ука зверски.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 09 апр 2007 10:18


в пове4е обороти по4на да влиза 6000rpm/Но


А бе младеж , ти ме обърка, :wink: да не би да говориш за бензинова кола с тези обороти :wink: :wink: :wink: :D Защото си мислех , че става дума за един добре поработил дизел на почтенна възраст ...... :bishop


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Пон 09 апр 2007 11:30


как 6000 оборота на дизел бе ? вие сте луди, как няма да блокира.. :screwy


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Пон 09 апр 2007 13:16


vlado_88 написа::drive и двигатела блокира
интерколера беше супер сложен,покарахме малко колата,без да бараме помпата и се осещаше как колкото пове4е обороти толкова пове4е дарпа и в пове4е обороти по4на да влиза 6000rpm/Но :weep: на 30-я километар след продалжително ръ4кане. Двигатела както си караше и изведнъж двигатела за4ука зверски.
Колега Владо я обясни малко по-подробно за тази случка,че и аз за съжаление имах подобна със Фиат Браво само,че той както си вървеше със 100км/ч на 5-та скорост изведнаж се разтрака и като спрях ко да видя :evil: дупка в блока и без петата на мотовилката на трети цилиндър :evil: Иначе като поизтина мотора пак си палеше на три цилиндъра :twisted: .И друго кажи,дето и колегите се интересуват....щом казваш,че не сте пипали помпата(или аз ли не видях да казваш че сте я барнали) как наистина ги направи тез 6000об/м :?:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 09 апр 2007 14:18


че не сте пипали помпата(или аз ли не видях да казваш че сте я барнали) как наистина ги направи тез 6000об/м Question

не бе колега, в случая никак не е важно как ги е направил , ако ще и на 3 та да е включил и пак ...важното е , ЗАЩО е направил подобно изродско злодеяние към този по принцип много приятен двигател...... леле направо някой ако ми издува така МОЯ дизеляк ( не че го давам де - кола, жена и пушка не се дават ! ) направо му откъсвам главата и я пускам на децата да я ползват за футболна топка :evil:

п.с Думата Моя е важна - всеки луд може да прави каквото си ще с колата - ние сме демокрация :wink: а за фиата ..хм.... какво да говорим...... особенно ако се окаже, че не само е правена там , ами и е карана там....... съдба :)


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пон 09 апр 2007 23:26


Нема измама нема лажа аз ли4но с о4ите си видех как обортомера излезна от цифрите там доло при стрелката на нафтата.по принцип на моита пе4ка дето е с заводския си интерколер с натегнао ГНП,го прави сащото и слава на бога още не е блокирала SB motor,но специялно на тоя голф не го бех виждал до там да стига оборотомера. :lol:
А, и друго забележих след поставянето на кулера колата по4на да мири6е по хубаво(по добре изгаряше нафтата и по малко 4уреше) вси4ко си беше супер след поставянето му .Но след зверския тест около 30 километра и колата за4ука зверски.Едната теза според мен е по време на инсталирането на кулера да сме изпуснали нещо в двигатела,или другата е след многото ръ4кане до 6000 да е префарлил агренажния ремак. :roll:


какво ще кажете вие :?: :?:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пон 09 апр 2007 23:30


Според мен ве4е прави 6000 оборота защото може да изгаря пове4е гориво,и с натегнато ГНП според мен е не 4ак толкова нереалисти4но :wink:



А по принцип Голф 2 турбо дизел с интерколер грам не е за подценяване,защото аз сам бил свидетел на 4удеса в Благоевград на 400метра


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 09 апр 2007 23:51


ми то тд-то не дига 6к/няма никой там по-точно/ оборота не защото няма въздух, ами защото помпата има ограничител- след 4 и кусур хиляди плавно горивото се редуцира - американците редовно го махат тос ограничител и дигат по някой друг кон/не и нм де/

пък защо е блокирал - най вероятно да си му е било дошло времето :wink:


п.с - аз като се занимавах с кулер на тд разлика преди отпушването на горивото нямаше - за сметка на след това де :lol:

успех :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта