1.6тд - интеркулер
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Вървежа се променя осезаемо/за коне до сега никой не ги е измерил ,ама то има значение и въртящ момент и кривата при която се постига/.Парите зависят с какво разполагаш налично.Кулера е евтин ,турбината зависи каква ще намериш/понякога изобщо не си заслужава да я сменяш/,за генерацията не знам цифри.Ако имаш и познат майстор само със слагане на кулер,пипната помпа и махнат катализатор може да ти легне 150 лв. ,а колата да тръгне доста.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
vlado_88 написа:мерси много за отговорите само едно искам да попитамГолф 2 тд и голф 2 Тд-интерколер имат ли катализатори
![]()
![]()
и последен вапрос ще сам ви много задалжен ако ми отговорите
при слагането на кулера на Турбо Дизела ще му падне ли налягането на турбото????????????????![]()
![]()
![]()
Поставяш въпроса неточно - има Г2 турбодизел със и без каталитичен конвертор -
http://members.chello.nl/y.timmer1/
JR и /RA - SB/ нямат - само 1V има!
- vlado_88
- Мнения: 129
- Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
- Автомобил: Golf 4 AGU
- Двигател: AGU
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
зна4и SB и JR нямат катализатори,а резонаторно гарне,има ли вазможност и то да се е запушило или направо да си и пера права ТРАБА.А,какво ще кажете например 60-фи . щом има осещаема разлика да се направи т това що
Всяко нещо малко по малко и то се сабира
поне после като трагнем да изпреварваме нема да се клатим вси4ки в колата и да и се молим да изпревари
а 4е летим

Всяко нещо малко по малко и то се сабира

поне после като трагнем да изпреварваме нема да се клатим вси4ки в колата и да и се молим да изпревари

- vlado_88
- Мнения: 129
- Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
- Автомобил: Golf 4 AGU
- Двигател: AGU
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:

интерколера беше супер сложен,покарахме малко колата,без да бараме помпата и се осещаше как колкото пове4е обороти толкова пове4е дарпа и в пове4е обороти по4на да влиза 6000rpm/Но

- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Колега Владо я обясни малко по-подробно за тази случка,че и аз за съжаление имах подобна със Фиат Браво само,че той както си вървеше със 100км/ч на 5-та скорост изведнаж се разтрака и като спрях ко да видяvlado_88 написа::drive и двигатела блокира
интерколера беше супер сложен,покарахме малко колата,без да бараме помпата и се осещаше как колкото пове4е обороти толкова пове4е дарпа и в пове4е обороти по4на да влиза 6000rpm/Нона 30-я километар след продалжително ръ4кане. Двигатела както си караше и изведнъж двигатела за4ука зверски.




- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
че не сте пипали помпата(или аз ли не видях да казваш че сте я барнали) как наистина ги направи тез 6000об/м Question
не бе колега, в случая никак не е важно как ги е направил , ако ще и на 3 та да е включил и пак ...важното е , ЗАЩО е направил подобно изродско злодеяние към този по принцип много приятен двигател...... леле направо някой ако ми издува така МОЯ дизеляк ( не че го давам де - кола, жена и пушка не се дават ! ) направо му откъсвам главата и я пускам на децата да я ползват за футболна топка

п.с Думата Моя е важна - всеки луд може да прави каквото си ще с колата - ние сме демокрация


- vlado_88
- Мнения: 129
- Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
- Автомобил: Golf 4 AGU
- Двигател: AGU
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
Нема измама нема лажа аз ли4но с о4ите си видех как обортомера излезна от цифрите там доло при стрелката на нафтата.по принцип на моита пе4ка дето е с заводския си интерколер с натегнао ГНП,го прави сащото и слава на бога още не е блокирала SB motor,но специялно на тоя голф не го бех виждал до там да стига оборотомера.
А, и друго забележих след поставянето на кулера колата по4на да мири6е по хубаво(по добре изгаряше нафтата и по малко 4уреше) вси4ко си беше супер след поставянето му .Но след зверския тест около 30 километра и колата за4ука зверски.Едната теза според мен е по време на инсталирането на кулера да сме изпуснали нещо в двигатела,или другата е след многото ръ4кане до 6000 да е префарлил агренажния ремак.
какво ще кажете вие


А, и друго забележих след поставянето на кулера колата по4на да мири6е по хубаво(по добре изгаряше нафтата и по малко 4уреше) вси4ко си беше супер след поставянето му .Но след зверския тест около 30 километра и колата за4ука зверски.Едната теза според мен е по време на инсталирането на кулера да сме изпуснали нещо в двигатела,или другата е след многото ръ4кане до 6000 да е префарлил агренажния ремак.

какво ще кажете вие


- hamann
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ми то тд-то не дига 6к/няма никой там по-точно/ оборота не защото няма въздух, ами защото помпата има ограничител- след 4 и кусур хиляди плавно горивото се редуцира - американците редовно го махат тос ограничител и дигат по някой друг кон/не и нм де/
пък защо е блокирал - най вероятно да си му е било дошло времето
п.с - аз като се занимавах с кулер на тд разлика преди отпушването на горивото нямаше - за сметка на след това де
успех
пък защо е блокирал - най вероятно да си му е било дошло времето

п.с - аз като се занимавах с кулер на тд разлика преди отпушването на горивото нямаше - за сметка на след това де

успех

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта