AFN - Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
blaze
Мнения: 261
Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
Автомобил: Кораб Майка
Двигател: AHF BAU
Местоположение: Самоко3

Re: Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ? :(

Мнениеот blaze » Пон 02 юни 2014 12:36


Ами и аз стигнах до този извод и ще пусна после 5в на датчика, ако сработи- ок , ако не- ще търся комп от АФН, но пак питам, има ли нещо, което трябва да съблюдавам при смяната ? Номера или друго ?




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ? :(

Мнениеот Dobromirski » Пон 02 юни 2014 17:23


Няма друго. Щом е от AFN ще стане .
Пусни 5 V от някъде другаде и ако си късметлия, ще стане ;)


Потребителски аватар
blaze
Мнения: 261
Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
Автомобил: Кораб Майка
Двигател: AHF BAU
Местоположение: Самоко3

Re: Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ? :(

Мнениеот blaze » Чет 05 юни 2014 15:23


Като пуснах +5в на моя МАП, грешката от ЕКУто изчезна, но пак не заработи като хората, след което изпуснах капака върху отвореното ЕКУ точно на бумбето и приключих случая :bishop или по-скоро дилемата, сега чакам ново ЕКУ. :gruebel


След 2 дни:

Днес сложих друго ЕКУ от АФН и се сблъсках с грешка:

1044 - control module incorrectly coded

00741 - Brake Pedal Monitoring

-Турбото не надува повече от 0,3
-Мига лампата за подгрев

Иначе колата пали само като види ключа! Не съм виждал дизел така да пали!!!

Нямам нерви и време и пари да се занимавам повече. Гражданската и прегледа изтичат след 20 дни и брак на тоя таралясник. Писна ми да оправям коли , които преди мен са им ебали майката и не знаеш кое накъде е и нищо не става без "майстор" карай си 1.4 моно мирна ти глава.

Много се нервирах днес и много пари похарчих. Ако не се оправя това софтуерно да заработи всичко- край с тая кола.

Явно си иска същия номер ЕКУ, което..... едва ли ще се намери.


Потребителски аватар
ch5393ah
Мнения: 157
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Котел

Re: Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ? :(

Мнениеот ch5393ah » Чет 05 юни 2014 18:50


Колега, допитай се до колегата Ifidik, защото ще ти даде най- правилен отговор и решение на твоя проблем вместо да наливаш пари на вятъра....


Потребителски аватар
blaze
Мнения: 261
Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
Автомобил: Кораб Майка
Двигател: AHF BAU
Местоположение: Самоко3

Re: Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ? :(

Мнениеот blaze » Чет 05 юни 2014 19:16


Аз имам координати на адаша, но ми е много тъпо да звъня телефони на хора който си изкарват парите и аз да ги занимавам с неща, които сам съм осрал до ушите :( . Да имам възможност да му я закарам- и да се приключи, но няма как с разход 28/100. пък и може да съсипе нещо... де да знам.

Поиграх си около 2 часа с помпата. Нали я бутах заради ЕКУто.... Понеже белега от преди да я пипам си е белег с дебелина от ~2мм , което осъзнах че е мноооого значимо за центровката, започнах да си играя от 4.8мг на толкова съм я зарязал оня ден, мислейки че е точно на белега.

НО от тези 4.8мг до 1,2мг все ми се струва че е на белега- това са 2мм по дяволите !!!!

....са след 2 часа я оставих на 1.8. Сигурно ще кажете че е малко, но колкото е повече, толкова по-зле върви колата.

Ако има някой , който може да каже колко са стандартно милиграмите на стоков АФН... ?!

И след малко сядам да запоя кабели на това ЕКУ за МАПа, че и той ме бъзика със сигурност. И ще си поиграя пак с тази центровка .


Потребителски аватар
blaze
Мнения: 261
Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
Автомобил: Кораб Майка
Двигател: AHF BAU
Местоположение: Самоко3

Re: Quantity adjuster - проблем и помощ в Слънчев Бряг ? :(

Мнениеот blaze » Нед 15 юни 2014 14:58


Равносметка:

Самата грешка заради която пуснах темата, е била причинена, от проблема с резистора.
Когато се опитвах да оправя нещата и разбутах помпата съм бутнал и вакуум маркуча който минава покрай сервото. Затова турбото не е работило.

Това са главните проблеми, заради които купих нов компютър, МАП и 2 седмици си бих главата и експериментирах с колата.

ДА, всичко това е благодарение на моята намеса, но всеки, който има подобни проблеми- да си знае да разгледа първо всички дреболии под капака.

Проблемите ми се решиха като закачих вакуума и сложих друго ЕКУ с което настроих предварението с ВАГ-ком и всичко е 6 отново.

Благодаря на отзовалите се за насоките.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта